środa, 16 listopada 2011

Pizama party

Nie ze bylo ale teraz moze sie odbyc,bo Mel ma w koncu pizamke :] Skoro jest piekne loze to musi byc i pizamka.Pizamka powstawala przez poniedzialek i wtorek a czas ten wydluzyl fakt,ze uszyta jest w calosci recznie z mojej wlasnej juz niepotrzebnej pizamy,ktorej spodnie po kilkunastu  praniach ulegly dziwnemu zbiegnieciu sie (dokladniej-strasznie sie zrobily krotkie).Dla mnie spodnie (zwlaszcza pizamowe) musza byc dlugie do przesady i dlugosci do kostki nie jestem w stanie zakceptowac:] Pizama powstala zamiast pracy domowej z angielskiego na dzisiaj (o losie!). Czyli Mel na tym wszystkim skorzystala i prosze,tadam;





Przyznam szczerze,ze lozko z baldachimem bylo jednym z lepszych zakupow lalczanych jakie poczynilam.A pieknej pizamce nie oparl sie nawet Jamie (uwielbia Mel z rozowym!),kolejnym co powstanie bedzie prawdopodobnie pizamka dla niego (mam juz nawet materialik :)


Poki o tym pamietam a staram sie nie zapomniec,chce serdecznie wirtualnie "usciskac" Paumar -nawet nie wiesz jak ucieszyl mnie Twoj komentarz!Fotografia sie pasjonuje i owszem,ale moim zdaniem moim zdjeciom  duzo brakuje do doskonalosci,a napewno nie powiedzialabym nigdy ze wszystko jest tam idealne.Tym bardziej,ze praktycznie nigdy prawie nie uzywam flesza,ba,nie znosze go.Nie musze dodawac raczej,ze nie istnieje cos takiego jak dobre zdjecie z wbudowana lampa,jest ona zwyczajnie za blisko obiektywu i najczesciej przepala zdjecie.Od dluzszego czasu mysle nad zakupem dolaczanej lampy,ale jeszczenie do konca zdecydowalam sie ktora wybrac a nie chce wydawac Bog wie ile.Ale z takiej lampy swiatlo mozna odbic np. od sufitu i juz mamy doswietlony obiekt i nie tracimy nic z jakosci zdjecia.W kazdym razie sciskam mocno za ten komentarz,bo dawno az tak bardzo serce mi nie uroslo:) Faktem jest rowniez,ze przy tamtej sesji mialam cudne sloneczko za oknem,a wiadomo ze duzo swiatla rowna sie dobre zdjecie.Przyznam tez,ze powalacie mnie na kolana iloscia komentarzy;chyba na niwie lalczanej idzie mi duzo lepiej niz na papierowej,bo tam chyba nigdy nie mialam takich ilosci komentarzy!Musze powiedziec od razu,ze nie prowadze zadnego z moich blogow tylko w celu kolekcjonowania komentarzy,sama bardzo lubie poczytac starsze wpisy i czasem okazuje sie ze wiekszosci rzeczy i faktow jakie mialy miejsce juz nawet nie pamietam,dlatego blog jest wspanialym pamietnikiem dla nas samych.Ale bardzo,bardzo milo mi kiedy zostawiacie po sobie slad,kiedy pytacie o cos a ja moge pomoc.Fajnie ze jestescie i ze ja moge bywac u Was,choc z komentarzami bywa roznie;czesto "przelatuje" biegiem i nie mam czasu zostawic po sobie sladu,czasem wracam pozniej kiedy juz mam chwile.Tak czy owak jestem uszczesliwiona tym wszystkim tak bardzo,ze zaczynam sie zastanawiac czy nie zorganizowac jakiegos candy z tej okazji.Musze sie najpierw zastanowic,co moglabym zaoferowac,bo prade mowiac nie mam pojecia co moglibyscie chciec :/
Dla wszystkich ktorzy pytali o link do sprzedawcy na ebayu,bardzo prosze,ale od razu mowie ze w tej chwili nie wystawia na UK Ebay zadnych rzeczy;


Jesli wiecie jak wyszukac cos na ebayu po sprzedawcy (bo ja szczerze mowiac nie wiem) to sprzedawca nazywa sie Dollydreamshop.Nie wiem jakie ceny sa atrakcyjne np dla Was,ale dla mnie byly niemal smieszne,np czerwone buciki raptem jeden funt trzydziesci dziewiec pensow:] Sprzedawca oferuje zbiorowa wysylke czyli kupujac kilka rzeczy placimy duzo mniej niz za kazda osobno,oczywiscie kiedy juz kupimy co chcemy nalezy poprosic o podliczenie:]
Jesli wiecie jak go szukac to smigajcie na amerykanski ebay,pewno ceny dla Was moga byc ciekawsze niz dla mnie a napewno warto poszukac i kupowac,kupowac!
*********
Mam ambitny plan zeby przemalowac Mel usteczka na rozowe SAMEJ.Boje sie okrutnie,bo nigdy nie probowalam.Moze znacie jakies dobre tutoriale w tej materii?Na Youtubie ich pelno,ale jak wspomnialam chodzi mi o porzadne i w miare fachowe:) Chyba czas pogawedzic z Ina:]
To chyba wszystko co mialam do powiedzenia.
Dziekuje za uwage:]

16 komentarzy :

Honorata pisze...

Cóż za urocza panna! i ta piżamka! Słodziak totalny :D Gratuluję pięknego efektu. Wyrko też macie niczego sobie ;)

Strasznie fajnie tu zaglądać i podglądać, tyle wspaniałości!

Pozdrawiam

Agnieszka pisze...

Nie no piżamka wyszła Ci idealnie (fajny materiał:)). Mel wygląda jak taki cukierasek:D I przyznaję Ci rację co do łóżka to był trafiony zakup, wszystkie te fotki są rewelacyjne.

drutefka pisze...

Śliczna ta piżama :) Nie mogę wyjść z podziwu dla osób, które szyją ręcznie i robią to tak równiutko jak Ty :)

Unknown pisze...

Znów będę się powtarzała... Jestam zauroczona Twoimi pannami, kreacjami no i kolegą ;)
Zawsze czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy!!
Pozdrawiam gorąco :D

Sara pisze...

Ta piżamka dla Mel jest przepiękna.! =)

A w takim łóżku sny będzie miała bardzo dobre ^.^

Zdjęcia wychodzą bajecznie, ja nie wiem jak dojść do takiej perfekcji.! ;D

Unknown pisze...

Mel jest przeslodka :)))! no i szczerze zazdroszcze tego loża :)!

Urshula pisze...

toż to małe cudo nie piżamka!I te guziki!mega!!!!

Ewka pisze...

Ja łoża też zazdroszczę:) A piżamka wyszła Ci po prostu elegancko na maksa! Bardzo ciekawe zestawienie kolorów. A co do candy, to myślę, że każdego lalkowicza ucieszy nawet mały lalkowy gadzet:D

Alrunia pisze...

Żeby obejrzeć sklep sprzedawcy na ebay.com wystarczy zamienić co.uk na .com w adresie url :) Ale to nic nie zmienia, przedmioty wystawione na ebay.com pokazują się na każdej wersji ebay, jeżeli na .co.uk ich nie ma to po prostu ich nie ma :) Np http://stores.ebay.fr/minibarbieboutique = http://stores.ebay.com.hk/minibarbieboutique .

Bovary pisze...

No......kochana ! Ta piżamka to jak ze sklepu,taka wyczesana ;))))))))) Podziwiam za to szycie ręczne i za precyzję wykonania.Mnie by chyba szlag na miejscu trafił ;)))Piękna jest !

privace pisze...

Strasznie podobają mi się wszystkie zdjęcia- taka landrynkowa sesja:)

Effie. pisze...

sliczna piżamka :) o tak zrób Candy z dużą ilością słodkich rzeczy ( nie chodzi tez o cukierki) hahahah:D dziękuje za linka.zapraszam do mnie :D

pullipdollslover pisze...

Ta piżamka to mistrzostwo! *__*
Sue się takiej marzy, chciałabym taką dla niej zrobić, ale talentu takiego jeszcze nie posiadam :(
Cudowna!

Anonimowy pisze...

Sama bym chciała mieć taką piżamkę.Pozdrawiam.

HellRose pisze...

Jaka piękna piżamka :3 I łoże też, zazdroszczę ^^

Różowa Szminka pisze...

Ale z czerwonymi ustami wygląda świetnie. Ta piżamka jest cudowna. Jak... kupiona.
Chyba Cie zaobserwuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10