wtorek, 8 maja 2012

Zdobycze,jakby romans,oraz trochę sie chwalę

Czyli miks maksymalny jak to u mnie bywa:]
Po pierwsze-komplecik dla Kimberly, jaki powstał w sposób absolutnie naturalny bo ona jest stworzona do delikatnych i zwiewnych kreacji.To nie jest dziewczyna,która mogę ubrać w trampki:] To kobietka,w przeciwieństwie do Mel którą w cokolwiek nie ubiore to pieknie jej we wszystkim.Kim jest...nieziemska.Nie chodzi tutaj o mój oczywisty zachwyt jako szczęśliwej posiadaczki,ona jest naporawdę niesamowita.Jeśli ktoś rozważał możliwość zakupu a ma wątpliwości to krzyczę teraz ze wszystkich sił-jest warta każdego pensa jakiego na nia wydałam.Wciąż jestem zachwycona jej faceupem i ogólnym wrażeniem cho....dobrze wykonanej główki bo ciało oryginalne ma okropne.Ale i tak idzie do wymiany,więc.... Jej buzia ma piękny,delikatny,brzoskwiniowy odcień,kolor oczu pasuje perfekcyjnie i cała sprawia wrażenie bardzo delikatnej i kruchej.To cudowne,że każda z moich lalek jest absolutnie inna i mimo iż ktos mógłby powiedzieć że to tylko plastik,to każda z nich ma swoja osobowość.I myślę że tak jak mała Madison która coraz chętniej przerobiłabym na cudnego,małego łobuza płci męskiej tak Kimberly to delikatnż kobietka która idealnie odnalazłaby sie w latach dwudziestych ubiegłego stulecia.I tak też kojarzy mi się dzisiejsza kreacja;



Nic w sumie dziwnego,że Jamie ZWARIOWAŁ dokumentnie;


Kim opiera się,a jakże; bo przecież Mel!!


a ten nam sie już prawie oświadcza,


Mel grozi natychmiastową wyprowadzką i atmosfera w naszym niewielkim lokalu mieszkalnym staje się conajmniej ciężka.Ale cóż mnie sie dziwić,skoro ja sama rozpływam sie na widok tej dziewczyny...


Jestem śliczna,nieprawdaż?


Chciałam jedynie nadmienicć,że kupiłam Kim wiga.Jest w tym samym kolorze co ten (mniej więcej) tyle że włoski ma proste (a chciałam dla niej loki,wrrrr:}).Trzymacjie kciuki żeby sie nadał,bo to rozmiar dalowy.Ale wcisnęłam jakims sposobem blond dalowego wiga na jej glowke,więc jestem dobrej mysli.Jakby co-od przybytku głowa nie boli,nieprawdaż?;] Kupiłam tez kilka innych rzeczy,ale to może uda sie wydrzec poczcie jakos we czwartek....to pokażę:]
*********
Kreacja uszyła się sama (proszę nawet nie powątpiewać),przypomniałam sobie,że mam gdzieś zachomikowane...sztuczne płatki róż które są u nas w UK przynajmniej bardzo popularna dekoracją weselnych stołów.Kupiłam,zapomniałam i dzisiaj proszę-triumfują.Z rozpędu poczyniłam też przepieknik na włosy (wiecie że lubie seciki:) a torebka tez sama z siebie wyszło,że byc musi i okresliła sie w dwie chwile:]

Chcieliście zobaczyć jakie zatrzaski kupiłąm-proszę


Jeśli wiecie jakie zatrzaski pojawiają się np w sportowych koszulach oraz dziecięcych spioszkach (w kroku:P) to właśnie takie zatrzaski będę próbowała nabijać.Trzymajcie kciuki,bo nigdy tego nie robiłam wcześniej i trochę sie obawiam.Spekulowaliście co tez kupiłam na targowichu mojemu łobuziakowi; byliście blisko ale nikt nie trafił.Dostała....crossowy motocykl?


Mam już kilka pomysłów na sesyjkę plus na potrzebne jej do tego pojazdu ciuszki;] Mówię Wam,że powinnam ja chyba przerobić na chłopaka-byłaby ślicznym chłopczykiem:)
Oraz moje łupy materiałkowe;wychaczyłam faceta z masa cudnych ciuszków w idealnym stanie,przepiękne wzorki no i za bezcen...




Żłuję trochę,że nie wzięłam więcej ale juz naprawdę nie mam gdzie tego trzymać a nawet ja nie nadażam z przerabianiem tego:/
Na koniec obiecana opowieść dla Alexisdoll,czyli jak ja zakładam obitsu.Nie sądzę żeby ktos inny oprócz mnie zdecydowała sie na tyle dłubaniny (w sumie nie tak dużo,tak tylko wygląda:P) ale dla mnie to najlepszy sposob i sprawdza się w 200%. Potrzebna nam piłka typu brzeszczot,klej super glue,oraz odrobina odwagi bo cięcie blisko paluszków:]
Wszystkie tutki typu jak zmienić ciało na obitsu bazuja na lalkach starszego typu z innymi głowami i kiedy dostałam Mel powstał wielki problem i nim wpadłam na to,jak teraz to robię to siedziałam nad nią w rozpaczy  chyba ze dwa dni i kombinowałam."Moja" głowa wygląda tak


Otóż ja robie to tak;biorę tę najwiekszą "kopułkę" z tych dołaczonych do obitsu i piłką typu brzeszczot odpiłowuję od szerszego końca pasek szerokości mniej więcej takiej jak ten w oryginalnym ciałku.Kilka machnięć i ucięte,szybciutko idzie.Jeśli okaże sie że jest za grubo i nie wchodzi to kilka machnięć po papierze ściernym i wszystko pasuje idealnie.Poza tym postepuje tak samo jak we wszystkich tutorialach;odkręcam czubek jaki jest przykręcony do obitsu i odcinam połowę tym samym brzeszczotem,.Teraz następuje ten decydujący moment;otóż koniec tego uciętego bolca jaki tkwi w szyi smaruje super glue i zakładam na ten koniec ten ucięty wcześniej krążek,o tak


Na wierzch jeszcze kropelkę super glue dla lepszego efektu i odwieszam-tak,odwieszam -obitsu na jakis czas do góry nogami żeby mi się nie skleiło przypadkiem to co nie trzeba.Jeśli cos tam nie gra,to do skutku ścieram na papierze ściernym.Może brzmi skomplikowanie ale to proste jest i moim zdaniem efekt idealny,bo trzyma na beton i wygląda bardzo profesjonalnie


Ciekwa jestem,czy ktoś zdecyduje sie skorzystac z tego sposoby:] Zapewniam że sprawdza się idealnie.Ciekawi mnie poza tym,jak Ty Alexis mocowałaś "swoje" obitsu? Bardzo,bardzo jestem ciekawa bo ja kombinowałam jak juz pisałam chyba ze dwa dni i nic lepszego do głowy mi nie przyszło.
To na dziś chyba wystarczy:)
Zdecydowanie za dużo sie tutaj udzielam:]
Jesli nic nie stanie na przeszkodzie,to jutro zapraszam na wpis w którym będziecie mogli zadeklarować chęć przygarnięcia Dalowej sukienki.
Buziaki i dziekuję za to,że jesteście:]

Aaaaa,zapraszam do polubienia mojej strony na "fejsie" ,klikacz jest u góry po prawej stronie.Jeszcze nic tam nie mam,ale obiecuję uaktualniać na bieżąco:]

http://www.facebook.com/pages/Doll-Cafe/435138649830960

26 komentarzy :

elianka pisze...

Polubiłam!

Tutek bardzo przydatny, ja się troszkę ze swoim obitsu pomęczyłam a i tak teraz mamy przegub kulowy :D

Dziewcze masz przecudne, ale co teraz zrobić z waszym trójkątem...?

Anonimowy pisze...

Widać masz czasem niezłe piekło z tymi dziewczynkami.

świetne zdjęcia. :)

ajatoco pisze...

Wow, to Łobuziak ma maszynę z prawdziwego zdarzenia ;D
Ale ten Jamie kochliwy, ciekawa jestem jak się potoczą losy tej miłości ;]
Z Ciebie to taki Pomysłowy Dobromir i Złota Rączka, żadnej pracy się nie boisz ;D Mam nadzieję, że tutek na założenie obitsu w przyszłości bliższej czy też dalszej wykorzystam :))

Unknown pisze...

Rzeczywiście Kimberly jest niesamowita :) Dobry pomysł z obitsu :) Kiedyś na pewno skorzystam :) Zatrzaski super profesjonalne :D trzymam kciuki za ich pozytywne przypięcie. Dziękuję za info o zipach i to chyba tyle ;p Zapraszam na nowy post ;)

Honorata pisze...

Szałowy projekt sukienki!
Kreacja godna najprawdziwszych wybiegów!
Zaliczyłam kompletny opad szczęki!

Widzę, że na wszystkich blogach wiosna pełną parą!
Love love love is everywhere!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Meg13 pisze...

Widać mała kokietka a on nie może się jej oprzeć :)Też bym nie mogła :)
Uwielbiam tu zaglądać :)

Mekhari pisze...

Śliczna sukienka :) świetna robota :3

Nane pisze...

Oj, Jamie mi pasuje o wiele bardziej do Kim! A on sam chyba nie wie teraz co zrobić. ;)
madison jest cudną dziewczynką i nie zmieniałabym jej na chłopaka, może być dziewczęcym rozrabiaka - jkak moja drobnica. :D

☆Elina☆ pisze...

Nah, the desire for his own alice du Jardin and wonderful pictures once again. <3


My dollblog~
http://eltsunpullipblogi.blogspot.com

Momoko pisze...

Przecudna ta sukienka! Madison motor to ma świetny. ;D Jest kochanym łobuziakiem, ale nie zmieniłabym jej nigdy w życiu na chłopca. ;)

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem przerobienie MPC na chłopca to bardzo nietrafiony pomysł... chłopak z rózowymi ustami i różowymi powiekami? ...

HellRose pisze...

Bardzo ciekawa kreacja, pasuje do Kimberly. :) Swoją drogą, takiej ślicznotce żaden 'tejang' by się nie oparł.

Madison styl chłopczycy pasuje idealnie, jednakże moim skromnym zdaniem przerabianie jej na chłopca to kiepski pomysł biorąc pod uwagę różowy mejkap... ;)

Darcy pisze...

Woah, no to się w lalkowym emigrantkowym świecie porobiło... ;D
Sukieneczka świetna, nie mogę pojąć, jak Ci się udaje takie cuda szyć! <3
Tak a propos, szyłam zgodnie z Twoim wcześniejszym postem i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona! Czekam na kolejne instrukcje, jak patrzę na czyiś wzór to tak jakoś mi łatwiej. :) Efekty możesz zobaczyć u mnie na blogu. :33

Imago pisze...

Aleeeeeeee super kieca :D
Jamie ty poligamisto! Biedna Mel.. :D
Motocykl - no, no Madie :D będzie szaleństwo :D
Dzięki za objaśnienia z Obitsu chociaż trochę nie łapię o co chodzi z wyciąganiem czegoś z ciałka Pullipa i klejeniem itp :D wieeem, jestem blondi :D
Pozdrawiam!

Milena pisze...

Ciekawa sukienka.
'Jakbyromans' i 'przepięknik' dopisuję do słownika pozytywnych osobliwości :)
Bardzo fajne tkaniny w traktory i roboty.

Miuki-chan pisze...

A Madison przypadkiem nie jest trochę za młoda na motocykl? I osobiście wolę ją jako dziewczynkę i wcale nie chodzi o makijaż.
Oj, Jamie masz już śliczną dziewczynę z za innymi się uganiasz, łamiesz serce biednej Mel!
Zatrzaski bardzo profesjonalne, trzymam kciuki za bezproblemowe ich założenie :).

Anonimowy pisze...

Sukieneczka boska, taka unikatowa, inne niż wszystkie!!!!

Oj dziękuję ślicznie za turtorial do obitsu. Teraz wypróbuje Twojego sposobu ;-). Mój to pełne kombinatorstwo, jak już pisałam moja Bella ma w głowie bezpiecznik ;-).
Dziękuję, bardzo, bardzo ;-)

kinga pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
kinga pisze...

Witam :)Jaki kolor ma obitsu Kimberly?

J.P. pisze...

Jej wspaniała <3. A motocykl- zajebisty :D. Ile cudów materiałowych ^^

Allyn pisze...

A bardzo się "kiwa" główka na obitsu z Twoim przepisem na bolec ? :)

Unknown pisze...

Hello from Spain: Kimberly is wearing a very elegant dress. Some pictures with love. A great couple. Keep in touch.

Ruda. pisze...

ja też Twojej łobuziary nie widzę jako chłopca ;D jest fajna taka jaka jest :)

oryginalny pomysł na wykorzystanie płatków róży, no nie wpadłabym na to, żeby uszyć z nich kieckę! a wyszła naprawdę jak wyrwana z lat 20 ;)

Kiyoko Kato pisze...

Bardzo mi się podoba ta kreacja. Motocykl jest cudowny!
zapraszam:
http://swiat-pulipe.blogspot.com/

Unknown pisze...

Chyba skuszę się na taki sposób ;) Coś nie bardzo mi idzie z obitsu więc taki sposób to strzał w dziesiątkę.

Unknown pisze...

Dzięki temu jestem uratowana ;) !!!
Tym sposobem założyłam obitsu Mayu. Mayumi też ma taką główkę i inne sposoby trafne nie były.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10