sobota, 15 października 2011

Jestem ledwo zywa....

...plus brak checi do robienia czegokolwiek.Pogoda jest juz mega do d...,w dodatku zachcialo sie nam nowych mebli,co skutkowalo calkowitym wyczerpaniem i do dzis nie do konca sie odgruzowalam.Co prawda mamy pieknie,ale dowiedzialam sie koszmarnych rzeczy o sobie,jak np tego,ze mam...24 torebki :] W zasadzie mialam,bo czesci postanowilam sie pozbyc:) Wiecej prawd o sobie  znac nie chce:] Przewalilam do gory nogami caly swoj balagan papierowy,lalczany i ciuchowy jaki mam w zwiazku z czym niektorych rzeczy znalezc nie moge do dzis:D  No i sobie nie poszylam......a wszystko juz pociete i czeka;


Jak to z dziewczynkami bywa,Mel zapragnela zostac tancerka.W dodatku zazyczyla sobie odpowiednich strojow,wiec musze sie teraz nakombinowac,pewnie dobrze to znacie,prawda?



Dopiero na pozyzszej fotce widac,ile rzes dodalam jej przy okazji wymiany cialka na obitsu;ma teraz mega uwodzicielskie spojrzenie,wiec nic dziwnego,ze chlopak pierwotnie srednio zainteresowany 


szybko zdanie zmienil;


jak mozecie sie dopatrzyc,chlopak dostal nowa bluze,gatki (gatki kupione) i dwie pary butow;jedne sa sliczne ale drugie mimo ze niby na stope obitsu 27 cm,sa za duze conajmniej o centymetr :/ Jestem zawiedziona.
Postanowilam po dlugim namysle zmienic chlopakowi imie.Poprzednie bardzo mi sie podoba i bardzo mu pasuje,ale nie moge sie pozbyc wrazenia,ze jak dlugo nosi imie nadane mu przez kogos innego,tak dlugo nie jest tak calkiem moj.Wiem,moze to brzmi glupio,ale wrazenia pozbyc sie nie moge.Myslalam nawet o zmianie wiga,ale poki co raczej chyba mu nie grozi.Nowe imie wpadlo mi do glowy calkiem przypadkiem i baaardzo mi pasuje,mysle ze pasuje tez do niego,mimo ze kazdy z Was zapewne bedzie zdania ze niekoniecznie nowe jest lepsze:) Po tym przydlugim i nudnym wstepie poznajcie prosze-oto 
Jamie;


Imie ktorym z checia  nazwalabym syna gdyby zdarzylo sie go kiedys miec :] A Wam jak sie podoba?Moze jednak stare jest dobre i po prostu powinnam sie przyzwyczaic ?Ciekawa jestem,jakie macie doswiadczenia z adoptowanymi lalkami,czy tez personalizujecie je w tym wzgledzie?
I jedno male pytanie na koniec-ktos wie jak to jest z dlugoscia nogawek i rekawow w ciuchach dla Kena?Pewnie nadaja sie dla taeyanga,ale jak jest z dlugoscia, czy sa duzo za krotkie?
Agnieszko, owszem,ceny u nas sa smiesznie smieszne i bardzo czesto mozna kupic cos za grosze a wyprzedaze potrafia przyprawic o zawal,ale raczej nie sprzedaje niczego z rczeczy ktore kupuje.Nawet gdybym chciala doliczajac koszt przesylki (zwyklej,niepoleconej) spowodowalby znaczny wzrost ceny,tak mysle.Chyba ze byloby to cos malego i lekkiego:) 
Dzis Lukasz pojechal po swieze bulki do sniadania i wrocil z tym;


Wybaczcie masakrycznosc zdjecia,na malym ekranie wygladalo ze jest ok :) Te lalke chcialam przez wzglad na akcesoria i teraz sie zastanawiam,co zrobic z sama Barbie:) Chyba na Ebay pojdzie:)
Boli mnie glowa i gardlo,oby nie skonczylo sie niczym gorszym,lece lyknac pigule i do wyrka.
Dzieki za cala mase komentarzy pod poprzednim wpisem,normalnie Was kocham:)

4 komentarze :

Agnieszka pisze...

Kupił Ci świetny zestawik:) Gdyby obecnie się interesowała Barbie to pewnie bym chciała ją kupić:) Ale na razie po zakupie Fashionistki nie myślę o kolejnym kupnie. Szkoda, że u nas w Polsce nie ma takich cen lalek jak tam u Ciebie. Zresztą Wy macie inne zarobki:p

Persephone pisze...

Mel ma boskie te rzesy :D i bardzo fajnie wyglada razem z Jamiem Jamem nie wiem jak sie odmienia :P? Wszystko extra!

Loveberry pisze...

mmm mega seski Mel i Jamie ;) my tez cie bardzo kochamy ;** a Barbie nawet spoko jest ale fajne dodatki są gdzie ty masz takie wyprzedaże??:)

ruda-mysz pisze...

skąd Ty bierzesz te maleńkie wprasowanki? ja też chcę ;_;

a imię świetne! pasuje do niego ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10