piątek, 9 grudnia 2016

Blogowy Grudzien 9; Malinowe trio :)


Post taki lekko skierowany do stesknionych za Dalami,aczkolwiek skierowany do wszystkich i kazdego z osobna.Bo Dale to slodziaki jedne z najwiekszych jakie sa,sama mam chyba z piec albo szesc,mam nadzieje w niedlugim czasie upolowac kolejna ( jest mozliwe ze "dostane" w bardzo fajnej cenie i model ktory bardzo mi sie podoba ) ale poki co te ktore mam ciesza moje oczy :)
Foty po przejrzeniu na kompie okazuja sie nie az tak rewelacyjne jak wygladaly w telefonie; po prostu musze wlaczac obie lampy i bedzie git :) Mam nadzieje ze jakos dacie rade,tym bardziej ze czas mam MEGA napiety,dni wypelnione co do minuty i czesto staje przed dylematem typu wrzucac do sklepu,szyc,robic zdjecia,a tu jeszcze codziennie 9 gofdzinw pracy :/ Hahaha,jaka strata czasu! Ile moznaby uszyc w tym czasie,albo takie spanie na przyklad.Ja tam klade sie z bolem serca bo wiadomo ze trzeba a tak by czlowiek chcial jeszcze podlubac przy lalkach....
Ale do rzeczy bo czas nagli :)
Zorientowalam sie dopiero po komentarzu Inki,ze w witrynce prawie pelen przeglad tego co mam,s**t w dodatku sama pornografia,bo polowa lalek w neglizu :) Musze to przed swietami ogarnac,coby golizna nie straszyla przy kolacji :3
Uszylam cala gore nowych bluz na Etsy,nie jestem pewna ale jak tak na to patrze,to spokojnie okolo 50 sztuk,rewia kolorow,wzorow i co fajne ( tak mysle ) moje bluzy pasuja nie tylko na Blajty;



Nie wiem dlaczego ale blajta zawsze na fotach wychodzi najlepiej;


ale i Dalusie nie pozostaja w tyle :)



Bluzy pasuja rowniez na obitsu 23 cm oraz Pure Neemo Flextion XS 

Niestety kolory troche blado wypadly,bede musiala chyba jednak cyknac je raz jeszcze; w rzeczywistosci malinki sa soczyscie malinowe a zielen soczyscie zielona :)
Na koniec krotka refleksja na temat szycia; pomijam fakt iz bluzy sa uszyte z dzieciecych majtek :) Dzieciece majtki sa THE BEST i przekonacie sie o tym kiedy pokaze Wam reszte majtkowych bluz :) 
Nie wiem jak jest w pl,ale tutaj w UK jesli mialabym polecic najlepsze zrodlo to bedzie to Tesco.Przetestowalam juz te z Asda,Primarkowe i kilka innych marek i te z Tesco miazdza reszte.Dzianinka jest swietna,mieciutka przyjemna; wazne jest aby dla tak malych lalek wybierac cienkie i delikatne tkaniny czy dzianiny,ale tez nie moze byc ona bardzo cienka.Wiecie o co mi chodzi :) Ja akurat trafilam na jakis obnizkowy wysyp i co prawda wybor byl maly,ale nawet w regularnej cenie warto,trzeba tylko wybierac jak najwiekszy rozmiar w przeciwnym razie wyjdzie nam z gaci tylko jedna bluza :)
Link do tutka jak uszyc bluze po mojemu znajdziecie w linkach u gory strony; zakladka jak szyc dla lalek.
To ja spadam sie powoli ogarniac do pracy zostawiam Was z moimi dziewczynami :)
Tak na sam koniec jeszcze maly bonusik,ktory wkradl mi sie podczas robienia zdjec.
Mala Dalka ktora juz nie jest bezimienna,czyli poznajmy 

Lucy <3



Kocham te oczeta,chyba raczej ich nigdy nie wymienie na inne <3
Tylko ten wig jakos tak srednio mi pasuje,moze dlatego ze pierwotnie mial byc spinany w dwie kitki a nie jest :)
Tak czy owak ja uciekam :)
Wciaz mozna zglaszac sie do rozdawajki;

http://dollsbyemigrantka.blogspot.co.uk/2016/12/blogowy-grudzien-4-rozdawajka.html

Przy okazji zauwazylam pod postem obecnosc Imago; kochana Imago!! <3
Inko; typ melancholijny hihi faktycznie! Ale jak widzisz takiego pysiaczka to grzech byloby nie adoptowac :) 
Magni,jakos nie czuje potrzeby placena dodatkowych dwoch stow za nowsza wersje,strasze cialko w straciu z nowszym jak dla mnie nic nie traci :) Jak dla mnie jest nawet jakby lepsze; takie ...pelniejsze? Jesli wiesz co mam na mysli,nowsze jest jakby szczuplejsze :) A potrzeba zakupu Lei jest jak najbardziej zrozumiala; ta mordka jest tak rozkoszna ze slow brak <3 Grupa na Fejsie to "Lalki przy kawie" oraz oraz "Dollplaza i przyjaciele"; sa to grupy zamkniete wiec trzeba prosic o dolaczenie chyba ze mam Cie na fejsie i pewnie moge Cie dodac albo polecic.Naprawde polecam,swietne dziewczyny i super atmosfera :) A co do kupna lalek; jest jeszcze anglojezyczna grupa Lati Market i nie wiem czy jest otwarta czy zamknieta,ale mozna wyhaczyc takie lalki i takie ceny ze glowa mala,pisz do mnie na maila czy cos ,dodam Cie do znajomych i pododaje do grup.Fejs rzadzi !!

A teraz naprawde uciekam.Do zobaczenia jutro!
Dziekuje za uwage :*

6 komentarzy :

Inka pisze...

pisałam maila - ale obawiam się, że nie dotarł -
jakby co powtórzę tutaj wymiary mych pulcherii:
pas 15cm, biodra 21cm, długość samej trapezowej
spódnicy "w gumkę" 23-25cm -

jakby Ci starczyło materii na dwie - bo pamiętam,
że masz różne wzorki - grazynkaa77@hotmail.com

Natalia Tadra pisze...

Twoje dale są takie słodkie...a bluzy jeszcze to podkreślają:)

Magni pisze...

Lucy kofam <3 na fb się zgłoszę do Ciebie ;) a na resztę lati już też będę polować :D ta jedna to taki chciej maxymalny, że nie mogłam nie kupić :D i uwielbiam tego malucha, muszę ją też niedługo pokazać :)

Kate Sol pisze...

Aaaaaa
Dyńki
Piękne są dzięki dzięki dzięki ♥
A Lucy mi wpadła w oko najbardziej. Charlotte z cudnymi oczętami nie pozostaje w tyle :) A dwukolorowy wig jednej mnie rozczulił :)
Pozdrawiam

nina85 pisze...

Cudne są te twoje Dalki :) sama też mam ich kilka i darzę je wielką miłością hehe ;)
Bluzy jak zwykle świetne!

Aya w Świecie Lalek pisze...

Twoja Lucy ma cudne spodnie! Sama chciałabym takie mieć!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10