czwartek, 8 grudnia 2016

Blogowy Grudzien 8; Znow zapomnialam i poradnik lowczyni skarbow :)


O czym?
Ze mam jedna lalke o ktorej chyba nawet Wam nie wpomnialam,nie mowiac juz o pokazywaniu :)
Maluszka mam juz jakis czas temu,przypadkiem wyswietlilo mi sie toto na stronie glownej Ebay'a i oczywiscie zapiszczalam z radosci.Powiem tylko,ze to jeden z moich ulubionych "modeli" ( Dizas,jak to brzmi! ) Lati Yellow i jest to Lea  <3
Albo byla,bo teraz  ma na imie 

Molly <3







Sama slodycz! Ci ktorzy sa w lalkowej grupie na fejsie juz dawno ja widzieli ( mam ja od konca pazdziernika czy jakos tak ) ale jestem pewna ze i tak z przyjemnoscia znow ja zobacza :)
Molly jest oryginalem i ma swoje lata hahaha jest na starszej wersji cialka i certyfikat autentycznosci mowi mi,ze jest z 2011 roku.Przyszla do mnie ze wszystkim co widzicie na zdjeciu,dlatego cena ktora zaplacilam ( naprawde warto skorzystac z opcji best offer ) czyli £100 nie wydaje mi sie przesadzona.Jest w stanie idealnym,jedynie moznaby ja troche naciagnac bo po kilku latach w stanie maksymalnego rozciagniecia kazda gumka zacznie wiotczec :) Male cudenko,nieprawdaz?
Przy okazji odpowiem na pytanie,ktore bardzo czesto pada i zawsze mnie troche bawi ( nie nie,nie mialo to byc obrazliwe dla nikogo ) bo ani nie jestem magikiem ani jasnowidzem a i szczescia jakiegos nadzwyczajnego nie mam.A czesto piszecie mi "ojej,Ty to zawsze cos wynajdziesz,ja nie mam takiego szczescia !".Szczescie nie ma tu absolutnie nic do rzeczy :3 
Korzystam jedynie z opcji ktore daje mi Ebay,a nawet tam nie bywam jakos bardzo; no moze ostatnio, bo sprzedaje ciuchy ktorych juz nie potrzebuje a miejsca potrzebuje jak najbardziej.Jesli czegos szukacie  i  tego nie ma mozecie poczekac az taka rzecz sie pojawi a Ebay sam Was o tym poinformuje.Jak? Zwyczajnie :) Wyszukujac dowolny przedmiot - przykladem niech bedzie lalczany wig - mozecie takie wyszukiwanie zapisac.Na gorze strony macie magiczna fraze " follow this search" po polsku to pewnie bedzie cos w rodzaju sledz to wyszukiwanie czy cos takiego,


i od teraz Ebay za kazdym razem wyswietli Wam przedmioty odpowiadajace kryteriom wyszukiwania,w zaleznosci od tego co to za przedmiot mozecie zaznaczyc na pasku bocznym lokalizacje przedmiotu,rodzaj kolor rozmiar itp.Za kazdym razem kiedy odpalicie Ebay na glownej stronie mozecie sobie sprawdzic co sie nowego pojawilo;



Ta opcja dziala w ten sam sposob na poziomie aplikacji w telefonie; 
na samym dole mamy following tudziez sledzone,


i gotowe :)


Od razu mowie ze nie mam pojecia co to za 33 itemy w moim koszyku LOL,zakladam ze to sa rzeczy ktore dodawalam dawno temu a mialy byc przejrzane i czesc wywalona co sie nigdy nie stalo :3
Kazde wyszukiwanie mozna w dowolnym momencie edytowac; cos zmienic zastapic innym i zwyczajnie usunac.
Ot i cala magia :) Ebay moze Wam wysylac powiadomienia za kazdym razem kiedy pojawia sie przedmiot spelniajacy kryteria ale uwazam to za spam i zupelnie niepotrzebna rzecz.To bardzo ulatwia zycie i robi wielka roznice; wejsc raz na tydzien czy kilka dni na Ebay, przejrzec w 10 minut co sie ciekawego pojawilo niz spedzac godziny na przegladaniu jedna po drugiej np 100 stron lub wiecej.
Moze ktos powie ze niepotrzebnie i trace czas bo kazdy wie,ale okazuje sie ze nawet osoby ktore maja duze doswiadczenie z Ebayem zwyczajnie nigdy na to nie wpadly,bo ja sama przez bardzo dlugi czas tez na to nie zwracalam uwagi.
Teraz niestety zbieram sie do pracy,buuuuu :(
 Juz mysle co jutro Wam pokazac a wiem juz teraz ze znowu bedzie to dzien wypchany na maksa wiec musi to byc cos co latwo ogarnac.
Powiem szczerze,ze dumna jestem z siebie i blada hahahaha,bo jak do tej pory wyrabiam sie i wpisy sa codziennie :) Magia komorek z aparatami milion megapikseli bardzo ulatwia zycie i pwiem szczerze ze moze dzieki temu blogowemu grudniowi wroce do w miare systematycznego blogowania bo naprawde bardzo to lubilam :) Nadal lubie :) Podobno potrzeba trzech tygodni zeby zmienic stare nawyki i wdrozyc nowe wiec moze i ja po tym miesiacu bede znowu blogowac jak dawniej? Pamietam ten czas kiedy bylo Was tutaj tak duzo,Wy komentowaliscie ja odpowiadalam... I wcale nie chodzi mi o cyferki i wyswietlenia ale o to,ze twprzylismy taka fajna spolecznosc,dzialo sie w obie strony.Musze sprobowac to odbudowac! Jak lata temu powiedzial Gierek; to jak-pomozecie?
Do jutra <3

4 komentarze :

Natalia pisze...

Przyznam szczerze, że nie wiedziałam o takiej opcji, więc naumiałam się czegoś nowego:)

Inka pisze...

z ebaya korzystam tylko dzięki uprzejmości
dwóch lalkarek - polegam na Ich obyciu - ale
opcja, o której piszesz - przydatna wielce,
to fakt!

smutasek z 2011r. chwyta za serce - lubię
melancholijne typy...

Belle pisze...

Zabiłaś mi system ceną Lei - ja zapłaciłam jakieś 4 razy więcej, ale za model z tego roku, jednakowoż cena mordercza... No i sama chcica mi się włączyła, musiałam mieć teraz zaraz natychmiast i wytrzymałam niecałe dwa tygodnie z kupieniem ;) nie miałam sił na polowanie na ebaju, aczkolwiek teraz będę :) o opcji obserwowania akurat wiedziałam :D ale też wiem, że mało kto na to uwagę zwraca, a funkcja naprawdę przydatna :)
A Lea jest cudowna obłędna i w ogóle przepodoba mi się też, ale na fb jest teraz jedna, za 450 $ + wysyłka, no i ten.... ;)
Jaka to grupa na fejsie? :) jeśli mogę zapytać :)
Cieszę się z Twoich codziennych postów, oby tak było przez cały rok a nie tylko w grudniu :) Zajrzę jak zwykle jutro :) :*

Aya w Świecie Lalek pisze...

Owszem, maluszek uroczy..., ale jestem pod ogromnym wrażeniem jej... BUCIKÓW! :O jakie toto maleńkie, a jak misternie wykonane! :O

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10