sobota, 3 grudnia 2016

Blogowy Grudzien 3 To i owo na ludowo


Tak mi sie jakos skojarzylo! hahahaha :)
Co ja mam za dzien dzisiaj! Wkurzona jestem co mi sie nigdy nie zdarza,a raczej podenerwowana bo jedna rzecz nie idzie mi jak trzeba.Konkretnie komus sie bardzo nie spieszy a mnie BARDZO  ale to bardzo na tym zalezy i nijak tego przyspieszyc nie moge :/
Przynajmniej lalki sa zawsze na pocieche :)
Takie tam sukienki bardzo proste i dawno uszyte ale sie dopiero doczekaly doszycia zatrzaskow :)
Bardzo uniwersalne bo pasuja na prawie wszystkie lalki jakie mam,czyli Momoko,Pullipy oraz zywiczne yosd :)




Dzisiaj jest jeden z tych dni,kiedy technika i caly wszechswiat sa przeciwko mnie,hahahaha;
mam cala mase zdjec na Picassie nigdy nie publikowanych ale z poziomu dodawania tu na blogerze mam raptem 1/10 albumu-gdzie reszta? Masakra :)
Swieta ida pelna para,u mnie sie szyje swiatecznie bo blajtowe bluzy w tym klimacie sa w moim sklepiku na Etsy goracym i wielce pozadanym towarem ( czesc z nich sie juz wyprzedala ) a przy okazji zauwazylam ze na pasku bocznym  odsylacza do Etsy wciaz brak LOL. Przy okazji Inka-mam jeszcze te dzianinke w sniezynki,mam jeszcze inna gwiezdzista jakbys byla zainteresowana haha,  Tonerzycy nie posiadam wiec nie gwarantuje ze kiecka na 100% bedzie lezec idealnie ( choc moze ) bo perfekt moge szyc tylko na cos co mam i moge w czasie szycia skorygowac.Zwlaszcza kiedy szyje po raz pierwszy :) Zapraszam na priva,albo na fejsa albo pisz na meila basiapartyka@gmail.com.

Swieta ida pelna para,nie moge uwierzyc ze juz grudzien! Czasem mi sie zdarzy ze zakupy sie przeciagna i zahacze o korki




i tym sposobem pierwsze "Last Christmas" sezonu juz za mna :3





Takze ten :)
Ja spadam do kawy i walczyc z "moim" sprzedajacym,niestety ja dzisiaj pracuje :/
Ale w tym roku mam swieta znowu bardzo sympatyczne,bo i w Boze Narodzenie i w Nowy Rok mam po 5 dni wolnego :) Od poniedzialku 19 grudnia mam trzy dni wolne ( w tym 20 moje urodziny! ) wracam na dwa dni do pracy,potem mam cale 5 dni wolnego znowu wracam na dwa dni i kolejne 5 dni wolnego :) Taka laba! Ale to dopiero za dwa ponad tygodnie do tego czasu jakos musze wytrwac :) 
Jutro moze oglosze moja rozdawajke ( w koncu moje imieniny,nie ma lepszego dnia ) mozliwe ze w grudniu bedzie do wygrania wiecej niz tylko ta jedna rozdawajka bo swieta to najlepszy czas zeby cos z siebie dac a to wieksza frajda niz dostawac,przynajmniej dla mnie :) Takze oczekujcie co sie wydarzy jutro,bo sama jeszcze nie wiem :3
Dziekuje za uwage i do jutra! <3 

p.s. Kate Sol nie omieszkam! Co to Dynioglowych to pojawia sie lada dzien,ze specjalna dedykacja dla Ciebie! :3 

3 komentarze :

Kate Sol pisze...

Ojejku, dziękuję Ci serdecznie! Nie mogę się Dyniaczków doczekać! Pozdrawiam serdecznie :)

Inka pisze...

ok, to wymierzę panienkę, o której
myślę i podam dane - bo trapez w
gumkę nie może nie pasować :)

Aya w Świecie Lalek pisze...

Zapowiada się więc trochę dni dla odpoczynku :-) Obyś wypoczęła!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10