niedziela, 25 grudnia 2016

Blogowy Grudzien 24 - 25; Wesolych Swiat!

Przede wszystkim spoznione ale szczere i z serca Wesolych Swiat dla wszystkich;


Jak widzicie przezylam przedswiateczny czas i zyje ale co to za zycie,hahahah.
Zawalilam znowu dzien ale i tak cud ze tylko tyle zwazywszy na to co sie dzialo.W wigilie po kolacji i odpakowaniu przezentow i rozmowie z rodzina na skype padlam jak przyslowiowa kawka.

Prezentow bylo duzo,wszystkie sie udaly nawet udalo mi sie zaskoczyc Pluszowego a jemu trudno juz cokolwiek kupic takze te czesc uwazam za udana.Lalkowych przezntow ktorych bym juz nie pokazala nie bylo,bo Phoebe ktora dosalam w listopadzie byla wlasnie gwiazdkowym prezentem tyle ze Plusz nie kazal mi czekac tak dlugo.Co prawda kiedy przyszla mialam wielkie pragnienie wrzucenia jej pod choinke ale wiedzialam ze nie wytrzymam,hahahaha.Dostalam cos jeszcze co moze pokaze jutro,co nie jest lalka ale jest zwiazane z lalkami i podarowane mi w zwiazku z lalkami takze chyba jest lalkowe :3
Ogolnie czuje sie nieciekawie bo od dwoch dni towarzyszy mi bol glowy,taki wk... denerwujacy klujacy bol gdzies w oczodole albo z tylu glowy jakby jakis dzieciol probowal sie Wam przebic do wnetrza czaszki.To wszystko ten huragan,dzieki temu mielismy dzisiaj cudowna pogode;


ale ogolnie sie nie poddaje :3



Jutro Boxing Day czyli dzien szalonych wyprzedazy ( juz nie takich szalonych jakby sie moglo wydawac ) i intensywnie mysle czy chcialoby mi sie wynurzac z cieplego domku w ktorym jest ciepla herbatka,misiowa pizamka i kocyk w zamian za obcowanie z chlodem,wiatrem i deszczem.Zasadniczo wiekszosc zakupow mozna zrobic online i wlasciwie jedyne miejsce do ktorego chcialam wejsc to Hobby Craft :/
Ot dylematy.Na razie mam jeszcze trzy dni wolnego i plawie sie w tym szczesciu,chyba sobie zaraz poszyje,a co!

Wracajac na chwile do konkursu; wciaz dwie osoby nie potwierdzily adresu do wysylki wiec jesli jutro sie nie zglosza to wylosuje kolejne dwie osoby.
Ja lece.
Wesolych Swiat kochani!

3 komentarze :

Natalia Tadra pisze...

Wesołych Świąt!Jakie masz cudne elfie skarpetki :)

Agata (Meshya) pisze...

Wesołych Świąt!
Ja dziś siedzę pod kocem i nie wyściubiam nosa na zewnątrz :)

nina85 pisze...

Wesołych Świąt Basiu!!
Co do boxing day to nie warto wychodzić dziś z domu! ja byłam tylko w naszym niewielkim centrum no i porażka po całości ;) jedynie bombki przytachałam z Asdy ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10