piątek, 23 grudnia 2016

Blogowy Grudzien 23; Na oparach :/

Jade na oparach a ten najgorszy dzien czy tez w moim przypadku noc w pracy mam dopiero przed soba :/
Dziekuje za podtrzymywanie na duchu i sympatyczne wiadomosci w stylu komentarza ktory zostawila wielka_mama <3 ale osobiscie bardzo dobrze zdaje sobie sprawe z faktu ze ciekawie tu nie jest.
Moje zycie prywatnie jest naprawde bardzo nudne i mimo ze lubie je takie jakie jest to do opisywania i pokazywania nie mam za wiele. Zwlaszcza lalkowo.Jak poczytam siebie sprzed 3-4 lat to kreacja gonila kreacje ( lalkowa rzecz jasna) i nie nadarzalam z publikacja.Ale tez i zajeta az tak nie bylam tak jak pisalam czuje sie jakbym pracowala na dwa etaty i niekoniecznie jest to cos warte byloby pokazania tutaj ( raczej niewarte LOL ) 
Ale planow mam duzo,lalkowych planow.Wciaz nie ruszylam jeszcze swojej blajty ktora chce nieco scustomizowac,na oprawe wciaz czeka blankowy kit Isula ( chyba Wam nawet nie pokazywalam ze od kilku miesiecy mam :/ ) i moj pierwszy reborn kit; chyba czekam az mi farbki wyschna :/ 

No ale ja nie o tym.Ja o tym,ze jak tylko przezyje dzisiejsza noc ktorej po tej minionej NAPRAWDE sie boje i wigilijna krzatanine mimo iz okrojona na maksa,to mam zamiar poplawic sie te 5 dni w lalkowym swiecie.A po dwoch dniach w pracy 12 dni wolnego!! I mam w planie dwie szalone kreacje w starym stylu,takze to jeszcze nie koniec,jeszcze Was zaskocze.A dzisiaj? Dzisiaj przysnelam przy sniadaniu,autentycznie poleciala mi glowa podczas jedzenia - taka to byla noc pelna cudow :/ Ludzie szweda sie po sklepie co niemiara nawet nie chce wiedziec co dzieje sie w ciagu dnia.Obudzilam sie przed 6 wieczor ( polozylam sporo przed 9 ) i co zrobisz jak nic nie zrobisz? Normalnie tyle nie spie ale musze jakos przetrzymac.Moze brzmiec to jak totalne przynudzanie i mogloby pasc pytanie - a gdzie lalki? - ale nie probuje wcale przynudzac tylko jakos Wam udowodnic ze chce ale nie mam jak :/ Co gorsza mam kilka rzeczy do zrobienia w domu i chyba zostawie na chwile to pisanie i moze mnie natchnie w trakcie prac domowych bo mimo to lubie Wam cos lalkowego pokazac a dzisiaj naprawde pomyslow brak :) 
Chyba jedynie to moge pokazac,ze mam kilka barbioszkow do sprzedania,moze ktos chetny?

Nie jestem pewna ale ta jest chyba z 90 albo 92 roku,mozna sobie wyguglac  igrzyska olimpijskie w Atlancie :3



I taka pieknota,jeslt sliczna ( lubie opalone lalki! ) ale chyba jednak jej nie zatrzymam,jest chyba  z tego samego okresu;



I taki zestaw;






Ktos cos?

Do jutra ja spadam bo moj nos mi mowi ze bigos wzywa :*
Paa!

4 komentarze :

Inka pisze...

zatem trzymam kciuki za Twoją
kondycję psychofizyczną :)))

co do panienek - jestem wielce
zainteresowana trójeczką ale
nieletnich tylko - jakby co,
poproszę o kilka szczegółów na
mail - żebym ew. nie blokowała :)

Aya w Świecie Lalek pisze...

W jakiej cenie ciemnoskóra panienka?

Magni pisze...

Mam nadzieję, że przeżyłaś jakoś ten ostatni robodzień i teraz zasłużenie już śpisz po Wigilii ;) a jutro w nagrodę za dzisiejszy brak posta będzie mega długi i pełen zdjęć post Bożonarodzeniowy :D
Wszystkiego dobrego w te święta, spokoju i odpoczynku przede wszystkim, i ofc jakiegoś ładnego lalkowego prezentu do prezentowania w oczekiwanym poście ;)

Aya w Świecie Lalek pisze...

Hej, ja wstępnie jestem zainteresowana ciemnoskórą panną - kwestia tylko ceny, czy ogarnę okreslona kwotę, czy też nie. Jeśli nie chcesz pisać tutaj, to prześlij mi proszę info na prywatna wiadomość. Pozdrawiam. :-) ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10