poniedziałek, 12 września 2016

Fala la la la..... Christmas?

Bo u mnie juz zaczyna sie sezon swiateczny,mam na mysli craftowy :)
Zeby zrobic wszystkie swiateczne kartki wlasnorecznie ( !!!!! ) i zdazyc bez zabijania sie na czas wiekszosc osob zaczyna wlasnie we wrzesniu :) Nie wspominam o lalkach; pierwsza tura swiatecznych sweterkow na Blajty  sie szyje;


taka mala zajawka :) Dzianinki z ubieglorocznej poswiatecznej wyprzedazy,jak sie juz obrobie z tym to moze walne jeszcze kilka sztuk w innych rozmiarach :)
A teraz lece po kawke i siadam do szycia,


Ciesze sie ze "sucz" sie Wam podoba,musze przyznac ze jest dziewcze charakterne :)
Tej ktora wlasciwie kupilam nie pragnelam jakos niezmiernie bardzo,ot byla bardziej w moim stylu,model  Player Slayer tez Tulabelle jakby ktos chcial sobie z ciekawosci wyguglac :) Ta byla drozsza od tamtej chyba o 30 dolcow wiec sprzedawca rypnal sie na swoja niekorzysc LOL.
Tak ze ten tego :)
Wiecie ze juz za NIECALY MIESIAC jest Blythecon UK w Edynburgu? Mam nadzieje ze "Stefany" ( Honorata i Malkama ) sie pojawia,jesli nie to bede scigac :3 

Spadam do mojego szycia.
Sciski!


p.s. Dale i Pullipy maja sie bardzo dobrze, jak reszta stada <3 Czekamy na dwa wigi ktore zamowilam z planem typu komu najbardziej przypasuja tego beda,tak coby sprawdzic jak sie maja do rzeczywistosci nim zamowie wiecej a uprzedzam ze bedzie kolorowo :) Ach,i na gwiazdke Swiety postanowil obdarowac mnie czyms od Fairylandu,co bardzo ale to bardzo mi sie podobalo i jest w moim ulubionym rozmiarze Littlefee <3
No ale nie uprzedzajmy wypadkow... LOL

5 komentarzy :

Inka pisze...

ciemne tło z jaśniutkimi śnieżynkami
już podbiło moje serce - marzy mi się
spódnica dla tonerki z takiej materii -
jeśliby Ci trochę zostało - chętnie
zamówię ciuszek z płatnością listopad :)

Kate Sol pisze...

Piękne rzeczy!
Heh, zmusiłam Cię do odpowiedzi na pytanie - ZUA ja c:
Madi. Madi, Madi i jeszcze raz Madi. Uwielbiam ją! :3
Pozdrawiam

Aya w Świecie Lalek pisze...

No proszę, przygotowania do świat wymagają czasu :D :P Ubranka będą z pewnością wspaniałe!

Imago pisze...

Fajne sweterki się szykują :)

Magni pisze...

Ty już zaczęłaś sezon zimowy, a ja jeszcze tkwię w letnim, ale już niedługo :) sucz piękna, ale zazdroszczę Ci innego nabytku, tego na S <3 piękna!!! zazdrość tak bardzo!!! odkładam tez na nową, Janome mi się marzy ale że zlikwidowali mi miejscowy serwis to sama nie wiem :( pisz, jakie wrażenia, czy cicha, jak szyje, jak haftuje! iiiii prezentu od FL gratuluję, mój święty się nie wyrobi w tym roku :( może prędzej Zajączek ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10