sobota, 23 sierpnia 2014

Mega spam


Ale taki,po którym będziecie mieć odruch wymiotny :) 
Wszystko do dlatego,że nie moge się zdecydować które foty pokazać.
Uszyłam bowiem sukienkę z której jestem wyjątkowo dumna niestety foty słabe bo światła niet i wahałam się bardzo długo czy dawać czy nie aż w końcu pomyślałam a niech tam:)
No i czas pokazać dziewczę w docelowym wigu,oraz przedstawić światu bo Cariną była firmowo u mnie jest to

Jessica










Z sukienki dumna jestem bo uszyłam ja całkiem na próbę coby sprawdzić jedynie jak się będzie układała na cycu ( wykrój na oko i z głowy).Tak wyszła fajnie,że nie zwracajcie uwagi proszę na tkanine z której została uszyta i udawajcie że to nie pościelowa kora :) Nowa bo nowa ale jednak :) tak samo wstążka w pasie zupełnie co innego dać powinnam ale na zywo wygląda to dużo lepiej hahaha.
Uwielbiam ja z tym wigiem i raz jeszcze dziękuję Ani że dzięki niej mam tę przecudnej urody dziewczyne pod swoim dachem <3 <3 <3

Na koniec dodam jeszcze,że szykują się do wprowadzki dwie nowe lalki i jedna pojawi się juz prawdopodobnie za kilka dni druga najpóźniej z początkiem września i obie naprawde Was zaskoczą,nie wiem która bardziej :)
Do nastepnego ja spadam,praca-niestety :/
Dzieki że wciąż zaglądacie!
Buziaki <3

7 komentarzy :

Urshula pisze...

o jaaaa! to kiecka z cyklu "jak podkreślić kobiece walory" !!! mi sie podoba!! ona ma boooski cyc! :D WIĘCEJ!!!!

Doctor Nezumi pisze...

Jeju >**< Lalka, sukienka, zdjęcia...wszystko cudowne :D

Donna Pllu pisze...

Sliczna sukienka.....Carina wyglada mega kobieco i romantycznie.

drutefka pisze...

Zdecydowanie nie mam odruchu wymiotnego, a wręcz przeciwnie. Podoba mi się :) Szczerze mówiąc chciałabym cofnąć się o 6 lat i mieć taką sukienkę ślubną :D Mega romantyczna i seksowna kiecka!

Mikilu pisze...

Ślicznie wyszła Ci ta suknia ^^ Zdjecia wcale nie sa zle >.<

M pisze...

gdybyś nie napisała że to kora to nadal zastanawiałabym się co to za fajowa tkanina :) ale chyba masz więcej uszytków? :> tyle czasu Cie nie było ;)

Helson pisze...

Ja też nie zgadłabym, że to kara, suknia jest genialna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10