środa, 25 czerwca 2014

Trochę... wszystkiego :)

Nie wiem czy tylko ja tak mam czy też jest to zjawisko powszechne,ale mam wieczny problem z tytułami postów.Zawsze głowie się nad tym co by tu wymyślić a i tak nie udaje się nigdy nic fajnego wymyslić :P
Hahahahahahaha :]

Na samym początku ( jestem to winna komentującym) dzięki że ktoś z Was w ogóle sie pojawił <3 <3 Kochani jesteście <3
I siłą rozpędu i w odpowiedzi na te komentarze;

Nellodina, Drutefka, Sonia Nina, Bjork82, Bacardie, Asiulka - wielkie dziękuję <3

Majorka - nie masz pojęcia jak taki komentarz cieszy <3
 Chociaż równocześnie wzmaga poczucie winy no ale to mi sie akurat należy :) Wierz mi,moje początki były dokładnie takie same jak wszystkich którzy piszą,że szyc nie potrafią ale próbowałam,próbowałam i czegoś tam się doczekałam.Powórzę przy okazji to samo  co piszę zawsze; moje twory maja naprawde masę niedoskonałości tylko oczywiście tych detali Wam nie pokazuję :)

Malfrue - mnie tez sie zawsze wydawało,że czego jak czego ale cierpliwości u mnie za grosz 
a co się tyczy lalek absolutnie nie planuję ich trzymać dla siebie,o nie! Po prostu wszystko sie w jednym poście nie zmieściło :]

Helson - bez przesady :) 
Spróbuj raz czy dwa może się okazać że wyjdzie Ci lepiej niż to z góry oceniasz :) 
Większość ludzi ma w kwestii swoich możliwości mocno zaniżona samoocenę :]

Urshula - hahaha pomyślałam że tak właśnie pomyslicie ale nie,
nie zżółkła chociaż zaczęłam się przy okazji zastanawiać czy zmieniła w ogóle kolor od czasu kiedy ją dostałam. Muszę porównać :]
Tak,kreacje na bogato to moje ulubione,zawsze miałam coś z masochistki hahaha :P

M - właśnie Twoj komentarz pod poprzednim postem dał mi tego nawet nie kopniaka w tyłek a strzał prosto w szczęke :) Ale spokojnie,zasłużyłam sobie na to <3 
To tak nawiązując do " jak już wracasz to z hukiem " bo to mnie trzebaby huknąć.


Nie wiem czy tutek to byłby dobry pomysł bo ciężko byłoby mi chyba wytłumaczyć te wszystkie etapy chociaż same fragmenty garderoby jak zawsze powstały bez żadnego wykroju i są niezwykle proste w swojej formie wbrew temu co się Wam może wydawać to tylko zszywania i marszczenia jest od groma jeżeli by bazować na modelce rozmiaru SD jak ja.
Myślałam w swoim czasie o hangout'ach jakie oferuje Youtube ,tzn mogłabym na żywo i w czasie rzeczywistym z Wami "pogadać" nie żebym uważała się za specjalnie utalentowaną czy jakieś guru ale chciałam Wam udowodnić że każdy może szyć i jeżeli zobaczycie to na żywo,tzn wszystkie te moje próby,niedociągnięcia i wpadki szyciowe może sie w końcu przekonacie że nie jesteście ani odrobinę gorsi od innych :) Mogłabym szyc i jednoczesnie pogadać z Wami na czacie ( Wy piszecie ja odpowiadam :) nie wiem czy ktoś z Was byłby takim cudem zainteresowany,dajcie znać.Jedyny problem polega na tym,że jestem do niczego w gadaniu do siebie,tzn zupełnie nie potrafie mówić kiedy nikt nie odpowiada; nawet nigdy nie spiewam na głos tak jak nie nagrywam się na automatyczne sekretarki coby nie robić z siebie kompletnej idiotki :) Tak więc może każdy z nas miałby z takiego doświadczenia jakieś korzyści :)

No,to na tyle ze smętnego pitolenia :D
Teraz pora na od groma zdjęć :D
Tak mi się uszyło,opisywać nie będę,wszystko to do moich sklepików na Ebay i Etsy;
















I kiedy mówię od groma to to jest od groma :D
Mam zamiar przygotować tutek na sukienkę taką jak ta ostatnia,bardzo bardzo łatwo sie szyje - uwierzcie a efekt jest WOW :)
W następnym poście będą nowe lalki,cieszycie się ? Kto wie,może nawet jutro bo foty mam juz dodane do picassowego albumu :)
To tyle na dzisiaj.
Dziekuje za uwagę :D

11 komentarzy :

Mikilu pisze...

Śliczne lalki :D Bardzo ładne zdjęcia, a ubranka przepiękne ;) Bardzo fajny pomysł na to "nauczanie" :D I tak... ja przynajmniej cieszę się, że dodasz zdjęcia z nowymi lalkami :)

Urshula pisze...

Śliczna ta "Bambi" (sorry za ignorancję,ale nazwa na B jest trudna do zapamiętania :P )a już tak "odstrzelona",to już wogóle!Bardzo podoba mi się ta kiecka z koroneczki (?)Dawaj tutki!!Buziolle!
No i poka LALE!!

bjork82 pisze...

Jak miło! Przesyłam serdeczności <3
Jestem zakochana w Twoich ubrankach! Szyjesz czasem dla Blythe? Bo może się kiedyś skuszę na jakiś ciuszek dla mojej wielkogłowej... ;)

Majorka pisze...

Śliczne twory, jak zawsze zresztą. ;) Z chęcią obejrzę tutka i pooglądam zdjęcia nowych panienek. :D Pozdrawiam serdecznie! ;)

Linda pisze...

Hello, lovely dresses! I like them all <3. Linda

M pisze...

cieszymy, a już na pewno się cieszę ja ;) nowe lalki pooglądam z chęcią, sama mam dylemat jak stąd do wieczności jaką następną kupić, biorąc pod uwagę fundusze i czas oczekiwania na uzbieranie konkretnej sumy.
będziesz szyła dla princzesek? Ty masz Apple, ja Ash, podpatrzyłabym coś na tego szkieletora bo gołą doopką świeci, rozebrałam ją z firmówki i tak sobie leży miesiąc cały bo czasobrak ogromny...

M pisze...

no i masz ucięło mi pół komentarza. tutka chcę na te koronki bo przesłodkie są, i ta biała wiązana cuuuudoooo...
nic nie poradzę na to, że najbardziej Cię lubię z lalkowego światka ;) i zaglądam i podglądam i zazdraszczam i fogle maniak jestem ;)

Shiro pisze...

No nareszcie coś się zaczyna dziać <3 Strasznie się stęskniłam za tym cudnymi lalkami i równie ślicznymi strojami :D
''czerwony kapturek'' wymiata, a ostatnia lala wraz z śliczną sukieneczką podbiła moje serce <3

Bacardie pisze...

Taki czat byłby całkiem fajną sprawą moim zdaniem ^-^ A co do mówienia, ja też tak mam ;D
Ciuszki jak zwykle są urocze! Najbardziej podoba mi się chyba sukienka w kropki ^-^
Na tutek czekam z niecierpliwością, ta sukienka wygląda świetnie!

M pisze...

powiedz skąd bierzesz te guziczki przy ogrodniczkach? wyglądają super i tyle razy widziałam je u innych szyjących a jakoś nie umiem tego wyguglać :(

co do szycia mi największe kłopoty przysparza zapięcie - na rzepa źle bo babol wielki wychodzi, na napy źle bo kolejny babol chociaż mniejszy, zostają miniguziczki które ciężko dostać. ech...
na czata się piszę, ale terminu nie wybiorę bo z czasem u mnie płynnie i ogólnie małodostępnie ;) mam tylko nadzieję, że jak już ustawisz się na jutubie na wywiad to zdążę chociaż pooglądać. jako pomysł - jestem na tak ;)

Malfrue pisze...

Rany, wszystko takie piękne :D a jeansy jakie boskie :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10