niedziela, 23 czerwca 2013

Hello, to ja :)

Wciąż zyje :) 
Wizyta nie-tesciow wkrotce po moim ostatnim wpisie sprawila ze nie dodalam co dodac mialam (a nawet mialam gotowe foty ) wszyscy wiedza jak to jest. Pokaze to co mam i obiecuje obfocic reszte jak szybko sie da od razu uprzedzajac ze jestem na etapie rozgryzania nowego aparatu nabytego kikanascie dni temu co moze opoznic realizacje. Jest roznie bo nie mialam dotychczas do czynienia z Nikonem ( nie liczac malego,podrecznego cyfraka na tzw kazda okazje noszonego w torbie).Dotarly te nowe oczka Emily kupione jak juz wspominalam calkowicie na probe jako ze byly MEGA tanie i nie licytowal nikt procz mnie i cieszy mnie to tym bardziej ze okazaly sie idealne. Dziewczynki od Bambicrony uzywaja rzekomo oczek srednicy 14 mm a te 12 mm sa idealne.I kolor baardzo mi sie podoba,jest to przypadkiem jeden z dwoch kolorow miedzy ktorymi wahalam sie docelowo i jak widac zycie samo dokonalo wyboru :) Oczeta pokaze nastepnym razem.
Dzisiaj sukienusia;





Jak sie Wa podoba Emily w ciemnych wloskach?



Slodycz,nieprawdaz? To ciemnoczekoladowy furkowy wig ktory dostalam gratis od jej poprzedniej wlascicielki,osobiscie jakos wole ja jednk w tych jasnych chociaz podejrzewam ze znajde cos jeszcze innego bo blondaskowy wig jest dosc sztywny ( jak to czesto bywa z wigami :/ ).
Sukienka wyszla bardzo przyjemnie,podoba mi sie BARDZO koronka z ktorej po marszczeniu powstaly te malownicze falbanki.
Calkiem na koniec pokaze jeszcze co kupilam dla skrzata zwanego Piper; wrocilam do Smyths'a  specjalnie po ten drobiazg z serii przyjaciele misia Tatty Teddy;



Jeszcze nie mialam nawet czasu tego otworzyc ale mysle ze bedzie pasowalo rozmiarem :)

Sukienka pokazywana z poprzednim wpisie juz gotowa i w chwili obecnej dorabiam jedynie stroik do przyozdobienia pieknej glowki; niestety sukienka jest czescia mojego mega projektu wiec z ogladaniem musicie jeszcze troszke poczekac.Poniewaz jednak zostal mi do wykonania ostatni element to jest duza szansa ze nastapi to w najblizszym tysiacleciu. Przez to cale zamieszanie urlopowo-odwiedzinowe wypadlam zupelnie z rytmu do ktorego powoli wracam i mam nadzieje rozkrecic sie bardziej bo sporo jest dni ze slonkiem a mam kilka planow szyciowo-zdjeciowych ktore chcialabym zrealiozowac.
Zmykam.
Do nastepnego :]

14 komentarzy :

Natchiko. pisze...

Emily jest prześliczna i ma cudowną sukienkę!

Co do wiga - wole ją w ciemnych włoskach :) Pasują do jej karnacji.

Cherry pisze...

Piękna sukienka! Według mnie Emily wygląda lepiej w ciemnych włosach ;)

Persephone pisze...

Jak dla mnie o wiele fajniej w jasnych wlosach ^^ Bardzo ladny kontrast wtedy jest ;)

Coco Dolls pisze...

Sukienka śliczna :-) bardziej podoba mi się w jasnych włoskach.

Natalia Tadra pisze...

Nie no sukienusia pierwsza klasa:)Co do włosków to bardziej mi sie podoba w blondzie, ale to chyba przez te niebieskie oczki;)

momo. pisze...

Mi osobiście bardziej podoba się w brązie, bo blond nie za bardzo pasuje do karnacji i brwi ;)

Mounty pisze...

Piękna sukienka. Według mnie Emily wygląda lepiej w brązowych włosach. Ale to moje zdanie. A zestaw jest uroczy ^^

asiulka pisze...

Ale niebiesko oka piękność ^^
Sama słodycz w tych falbankach i blond włoskach :)

Urshula pisze...

ależ cudna kiecka!jak zawsze dopracowana w najdrobniejszych szczegółach!

furek całkiem fajny,jednak w blondzie bardziej mi sie ona widzi :)

no i poka te oczy nowe!!!!!!!!!!!!

Weronika pisze...

Ja ewidentnie wolę ją z ciemnymi włoskami. Niezbyt podobają mi się blond włosy do ciemnej karnacji ;d
Sukienka prześliczna! *-*

Marta pisze...

Hello from Spain: beautiful pictures. Emily is very cute. I prefer the blonde hair. I really like the photo of Emily playing with the dog. Keep in touch

anaeska pisze...

Ciężko wybrać kolor włosków, w obu jej ślicznie,ja wolę blond (w życiu też) :) Sukienka przepiękna. Emily wygląda jak prawdziwa mała dziewczynka :) Gratuluję zdolności twórczych !

Bacardi pisze...

Sukienka jest prześliczna, uwielbiam falbanki! :3
Osobiście uważam, że w blondzie Emily lepiej ;)

Jaśmin pisze...

Robisz bardzo ładne zdjęcia;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10