wtorek, 25 czerwca 2013

Ładne oczy masz,komu je dasz...

...raczej nikomu :] Te oczyska są piekne a kolor okazał sie byc TAKI SAM jak tych, do ktorych wzdychalam na Flickr.Za te oczyska zapłaciłam jak juz wspominałam grosze,chyba cos około £4 z wysyłką z Włoch,rozmiar 12 mm.
Pasuje pieknie do blondow ktore tak kocham :]
Przy okazji prezentujemy nowe wdzianko,sa jeszcze dwa w innym kolorze więc jak na razie mam co pokazac nastepnym razem ;




Widze zasadnicza roznice miedzy starym i nowym aparatem,dodatkowo mialam na niego tyle znizek,rabatow i kuponow ze ostatecznie kosztowal mnie chyba tylko 320 f :) 


Ten ktory mialam wczesniej jest na sprzedaz :)

Tak calkiem na marginesie dodam tylko,ze na blogu zakupowym rowniez pojawiaja sie nowe wpisy,zainteresowanych zapraszam do zagladania :)

www.sheepcloudsandrain.blogspot.co.uk

Jutro W KONCU udajemy sie do kina na glosna superprodukcje pt "World War Z"; premiera odkladana byla chyba ze dwa razy i przeciagnela sie o ile pamietam o cale pol roku bo mialo to nastapic juz w grudniu.Film ten chce bardzo obejrzec bo mialam okazje poobserwowac jak krecono czesc zdjec i jezeli ktos z was wybiera sie do kina to mowie od razu ze Filadelfia to zadne "usa" tylko moje poczcie Glasgow.Dla tych co nie wiedza lub nie pamietaja podaje linka do albumu ze zdjeciami z jednego dnia krecenia zdjec :] 


Milego wieczoru zycze wszystkim,dziekuje za uwage :]

15 komentarzy :

Nieaktualne pisze...

Uwielbiam ten odcień skóry u bjd,
i podziwiam tak równe marszczenia :)ładniutkie wdzianko - ciekawe cyz dałoby radę na obitsu 11cm takie uszyć.

Tiny Bird ♥ pisze...

Piękne ma te oczka. I oczywiście ubranko! ^-^

Katarzyna Zbieraczka Dziwaczka pisze...

Takie oczy mogą lalce płci męskiej złamać serce ...
Piękne :)

Mounty pisze...

Jaka śliczna! ^^

Fajny aparat, zazdroszczę :3

drutefka pisze...

Przecudne są te spodenki! Kolor świetnie podkreśla "opaleniznę". Fason to mój "najulubieńszy". Szkoda, że moja córcia ma odmienny gust :D

makarrena pisze...

prześlicznie wygląda, też lubię opalone blondyneczki :)

Oltasia pisze...

Mnie co prawda bardziej podobała się w tamtym, ale w tym też jest jej ślicznie :3
"Ładnemu to i w sitku ładnie" :D

Helson pisze...

Śliczna pannica! Piękne oczyska..

Urshula pisze...

jakaż cudna ona w tych ślepkach!!!!!!!!! a spodenki są MEGA!! Basiu!poprosimy tutek na te cudeńko!

Urshula pisze...

jakaż cudna ona w tych ślepkach!!!!!!!!! a spodenki są MEGA!! Basiu!poprosimy tutek na te cudeńko!

Urshula pisze...

jakaż cudna ona w tych ślepkach!!!!!!!!! a spodenki są MEGA!! Basiu!poprosimy tutek na te cudeńko!

Shiwa pisze...

Zakochałam się w jej oczkach :)

Unknown pisze...

Kocham takie słodkie pumpy :D
Ślicznie wyszło i to w kropki w dodatku :D

Werroo pisze...

Śliczne oczka!
Obecnie też mam Nikona D5100 i jest świetny :)

Annettet pisze...

Ślicznie wykonałaś to ubranko,fajna tkanina i groszki, ach jak ja uwielbiam groszki.
Twoja blondyneczka rządzi. Ech, zatęskniłam za swoją Lulu(Amy Bambicrony),która niebawem będzie miała nowy makijaż, bo stary się podrapał.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10