wtorek, 14 maja 2013

Panny lubią towarzystwo

I pewnie dlatego przybywają parami :]
Dzisiejszy ranek był MEGA ekscytujący a szczęście moje nie zna granic.Myślałam że pukiś powali mnie bardziej na kolana ale to dziewczynka od Bambicrony zdecydowanie skradła moje serce DOKUMENTNIE.Do tego stopnia,że mogłabym dzisiaj sprzedać wszystkie lalki jakie mam,zostawić tylko ja i być szczęśliwą...kupując kolejna dziewuszkę z tej firmy.Gdyby ktoś chciał pooglądać co mają w ofercie czy poznać te firmę linkuję

Bambicrony

Ja tez nie miałam pojęcia o istnieniu tej firmy ale teraz wiem,że cudne lalki które pełnią rolę modelek prezentując uwielbiane przez mnie ciuszki od 9nine style to właśnie dziewczyny od Bambicrony.

Nie przeciagając tego w nieskończoność pierwszeństwo mja młodsi i słabsi więc przedstawiam Wam

Piper
 czyli PukiPuki Florę



Poza tym że przyszła do mnie bez wiga i z tymi nieciekawymi jak dla mnie oczkami to jest przesłodka! Mejkap to custom ale nie mam pojęcia czyj za to napewno jest bardzo udany i pasuje mi duzo lepiej niż ten w jaki Florę wyposaża Fairyland.Prawde mówiąc po wszystkich szalonych emocjach jakie mna szarpia od rana zaczynam byc nieco sceptyczna bo to naprawde jest tak malutkie,że nie daje głowy że ze mna zostanie na zawsze :/ Kupie jej wiga,ubiorę i posptrzelamy nieco fotek jeżeli sie nie pokochamy tak jak z druga panienka to zobaczymy co bedzie z nia dalej. Ale napewno mogę powiedzieć że jest sliczna,na zywo zyskuje bardzo,bardzo dużo.

Kolejna dziewczyna zanim została oficjalnie ( Gałagutek na czacie :D ) oswobodzona z warstwy miliona pudeł i kilometrów bąbelkowej folii przyprawiała mnie o tak szybkie bicie serca że nie pamietam juz kiedy tak miałam ostatni raz.może dlatego iz wiedziałam jak idealna jest w moim odczuciu. I była :) Kiedy spojrzała na mnie z pudełka juz wiedziałam że chyba szybciej sprzedałabym wszystko inne niz pozbyła sie jej :)
Moja dziewczynka to limitowana Ozzy's Judy z serii Ciao Bella. Na foto nie załapały się doczpiane na magnesy ogon i skrzydła jedyne czego nie dostałam (tzn wiedziałam ze nie ma) to doczepiane różki.Na te gadżety tez mam juz pomysła tylko uszyje jej coś odpowiedniego :) Dostałam dwa ciuchy w prezencie ale zdecydowanie ich nie zatrzymam,hahahahaha był też furkowy wig i tez go chyba nie zatrzymam bo nie lubie futerkowców.W pudełku znalzała się też paczuszka 5 zamiennych dłoni i coś na kształt becika do bezpiecznego przenoszenia co nie załapało sie na foty załapała bo zbyt byłam nia podjarana żeby pamietac o czymkolwiek.Tak wygląda na zdjęciach oficjalnych


Na szczęście nie ma tych ząbków :)

Teraz kochani poznajcie 

Emily 





Udawajmy że moja podłoga nie wymaga odkurzania :)
Ma śliczne elfie uszka które mozna pokazać albo ukryć a dzieki nim będzie cudnym elfem przed Bozym Narodzeniem :) na moich dzisiejszych zdjęciach nie powala na kolana tak jak e realu!!
Spodziewajcie się głownie jej w najbliższym czasie :D
Ide szyć!

23 komentarze :

Lukshana pisze...

Chociaz nie przepadam za tym kolorem skina to Emily ukradla moje serce <3 cudna jest ^^ pukiś tez fajny chociaz jak dla mnie za malutki :3

PS co z twoją Amy? Masz ja jeszcze? Bo wogole jej nie pokazujesz czyzbym cos przeoczyla? O.o

Natalia pisze...

Wcale się nie dziwię, że ona skradła Twoje serce! Cudna jest:)

Effie. pisze...

Obie panny skradły moje serce, i z tych firm marze o takich cudownościach! Zazdraszczam straszliwie, są takie cudowne! Jakos wole na twoim blogu jak pokazujesz bjd, jakoś fajnie wyglądają u Ciebie, ale plastiki tez są cudowne ;3

ozuszka pisze...

Ale ślicznoty do Ciebie zawitały :) Gratuluję obie panny są prześliczne :)

Unknown pisze...

Emocje z otwierania pudełek z takimi cudownościami są ogromne, potwierdzam że Basia o mało zawału z radości nie dostała jak dobrała się do paczki z Emily :D

One obydwie są przeurocze, ale Emily to również mój numero uno :D
Ciao Bella :D

Unknown pisze...

Nie dziwie się,że je kupiłaś bo są bardzo ładne bardzo ale to bardzo gratuluję i zazdroszczę :-)

Anonimowy pisze...

Oj jakie słodkie :D,niezłe stadko już zgromadziłaś ,gratuluję i czekam na twoje stylizacje

elianka pisze...

jakie one śliczne, obie! Dobrze, że Emily nie ma tych ząbków :)Ciekawe jak je wystylizujesz :)

Ruda. pisze...

gratuluję dwóch cudnych lokatorów :) Emily ma bardzo ładny kolor żywicy:3

malkama pisze...

No tak, żywica jednak to magia... YOSD to fantastyczny rozmiar, idealnie leży w dłoni, ani nie za duża ani nie za mała! Ta jest urocza. Myślę, że podobałby Ci się też Momocolor...tylko nie wiem, co chcesz od tych ciuszkół, są fantastyczne ;)

drutefka pisze...

Ty to potrafisz robić zakupy! :D Ślicznotki :) Emily jest faktycznie zachwycająca, ale to czego nie mogę się doczekać, to "minimalne" ubranka dla Flory :>

asiulka pisze...

Flora to słodziak, ale Emily powala na kolana...Wcale sie nie dziwię Twoim zachwytom :)
Ciuszki ma świetne i te buty...
ciekawe jak wystroisz swoje maleństwa ?
Gratuluję i pozdrawiam :)

makarrena pisze...

Śliczne dziewczynki, gratuluję. Ubranko ma świetne, ja bym nie sprzedawała :)

niebieska pisze...

O jaaa, przesłodkie są :) Osobiście dałabym chyba Emily ciut jaśniejsze oczka, bo te wyglądają na zdjęciach bardzo intensywnie, ale biorę pod uwagę, że w tym ich urok i na żywo zwalają z nóg ;) Buźkę ma piękną.

dollinka pisze...

piękności! obie prześliczne i gratuluję udanego wyboru :-)
i już żałuję, że zajrzałam na Bambicorny, bo już dwie panny do mnie wołają ;D
ciekawa jestem jak się zmienią u Ciebie :-)

Unknown pisze...

gratulacje :3
Obie panny są urocze

Mounty pisze...

Urocze są.
Gratulacje.

Chinatsu pisze...

Świetne są :D GRA-TU-LA-CJE <3

Urshula pisze...

o jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! pierwsza jest cudna,choć MIKRO,ale ta druga!MEGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!mój od teraz numero uno u Ciebie!

Anonimowy pisze...

Nie mogę się napatrzeć!

Kola pisze...

Obydwie są świetne!

nina85 pisze...

Obie są prześliczne! Gratuluję :)

Mono pisze...

Uwierzysz, jesli powiem, ze Emily wydaje mi sie podobna do Ciebie, Basiu?:) Slodkie obie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10