czwartek, 28 czerwca 2012

Za dużo wydaję:/

I stwierdzam to po raz nie wiem który w życiu. "Najgorzej" ,kiedy człowieka stać na to wszystko co wypatrzy i nabyć by w danym momencie chciał,wtedy nie ma już żadnych hamulców.Takim hamulcem może być  np. ktoś kto jest obok i nas przystopuje (zawsze brak),zdrowy rozsądek (brak),oszczędność (brak,brak całe życie!) tudzież wyczerpanie gotówki  (niestety wszędzie akceptują plastikowe pieniążki:/ ).Wyruszyłam dzisiaj do centrum handlowego po kilka rzeczy na krzyż,a wróciłam z czterema torbami uszczuplona o kwotę już niestety trzycyfrową:/ Wyjątkowo nie wszystko było lalkowe (juppi!) bo kupiłam sobie setną kurtkę i setną parę butów ale są fantastyczne więc się nie zastanawiałam specjalnie (druga kurtkę i tak odłożyłam więc jestem z siebie dumna:P).Upolowałam też masę świetnych rzeczy z czego dwie są do odprzedania,oraz kilka zupełnie zbędnych hahahaha,jak np zasłona prysznicowa (bo można byłoby to wydać na lalki:).Jutro pokażę Wam kogoś małego,kto mnie rozczulił do tego stopnia,że wrócił ze mna do domu:] Przedwczoraj dotarł do mnie w czasie ABSOLUTNIE rekordowym bo w 3 dni robocze wig dla Mel,a dzisiaj po powrocie czekał juz na mnie drugi dla Kimberly tempo powiedziałabym tak samo rekordowe.Napewno wrócę do tych sprzedawców,bo czas realizacji przerasta wszelkie moje wyobrażenia plus jakośc obu wigusiów jest fantastyczna!
Co upolowałam?Napewno jesteście ciekawi,a obłowiłam się w TK Maxxie :]  Drobiazgów szyciowych nie pokazuje bo niespecjalnie ciekawe ale reszta i owszem:]
Zarobić na tym nie zarobię nic,ale Wy mozecie zyskać na cenie (tak myślę).Do odsprzedania mała Blythe nazywana ostatnio paskudą albo zarazą,


Chcę za nia tyle ile zapłaciłąm czyli 7 f (jakieś 35 zł) ,drugiej panny jakoś nie cyknęłam nie wiem jak to sie stało,ale jest nią LIV'ka Alexis z serii plażowej 


Jutro jak nie zapomnę to cyknę foto.Chcę za nią tyle samo co za paskudę, czyli tyle ile zapłaciłam plus około 15 zł za przesyłkę.Jak kto chce wiedzieć dokłądnie ile to moge je zważyć.Zainteresowanych odsyłam na 

basiapartyka@gmail.com

A dla siebie prócz tego malucha którego pokażę jutro upolowałam coś mega!!Dlatego tak strasznie lubię TK Maxx i ich ceny które są ułamkiem cen regularnych.Nie tak dawno oglądałam w sieci Livkowe kurteczki które pasują też na moje dziewczyny i dzisiaj trach-trafiłam i to za bezcen!!Wzięłam wszystkie trzy bo więcej nie było:]


Są świetne!! Szkoda że nie mieli pozostałych dwóch modeli :/
Do pokazania jest jeszcze sukienusia Dalowa,modelką mą jest Summer;



Ta buzia to sama słodycz!!


Echem komentarzy;
co do bucików-pudełko kupiłam w "funciaku" (sklep gdzie wszystko jest za 1£ ) i jest to pudełko na śrubki i podkładki ale sprawdza sie super bo ma wyjmowane przegródki i można je dostosować do swoich potrzeb:] Poza tym to nie wszystkie buciki jakie mamy,bo część jest na lalkowych stópkach no i mam jeszcze jedno mniejsze pudełko.Na pyatnie czy chcę jakieś butki sprzedać odpowiadam; nie,ale chętnie odkupię bo mam w domu 5 dziewczyn a wszystkie jak wiemy baardzo lubią się przebierać:] Dziewczynki bardzo chetnie bawia się z Summer ale był to jeden z takich dni,kiedy wszystko nam nie pasuje i szukamy dziury w całym wtedy to maluchy bywają bardzo marudne:]  
Poza tym jestem na etapie realizacji wielkiego projektu,który obejmuje kreacje dla wszystkich pullipowato-dalowato-taeyangowatych lalek jakie mam i to nie byle jakie kreacje więc upłynie nieco wody w rzece Clyde nim go ukończę i wam zaprezentuje.Zabrakło mi jednej lalki do pierwotnego założenia i byłam zmuszona troche swoje plany zweryfikowac ale mam nadzieję że i tak będzie super! 
Idę rozkoszować się dalej urlopowaniem i szyyyyc,szyyyć! :)
Bonus na do widzenia-jak mogłam nie kupić?


20 komentarzy :

Bovary pisze...

Achacha !!! PIERWSZA !!!! ^________^ Toś się obłowiła ! Ale te czerwone kurteczki rules !!! och i ach .Że też u nas nie ma takich okazji.Ból.

Amelka♥ pisze...

Jeej !
Ale cudne te kurteczki !
Śliczne Fotki

Claudia pisze...

Summer jest prześliczna .

Alex pisze...

Wszystko jak zawsze super! : D
A te kurtki to meeega, podpiszę się pod Bovary!

ozuszka pisze...

Ale świetne rzeczy :) A te kurteczki są wspaniałe szkoda że u nas nie ma takich :(

elianka pisze...

Te kurteczki przyprawiły mnie o migotanie przedsionków.
Ide szukać takich na ebayu

Looven pisze...

Jakie śliczne są te kurteczki! :D

Urshula pisze...

łeee!kurteczki są wypasione! jeśłi najdziesz gdzieś jeszcze takie za takaa PREFERENCYJNĄ cenę - kupuję!

Pat pisze...

Zakupy, chyba każdy je uwielbia. O ile ma coś w portfelu lub ma plaskitkowe pieniążki. Kurteczi cudne, ale sukienka... boska, słodka, normalnie cud miód i orzeszki.

Nina pisze...

Sukienwczka i kurtki cudne!!!
A na "małą" pannę bedę czekać;D

Wilandra pisze...

Sukieneczka Dala cudowna :) a kurteczki jak marzenie!!! jak gdzieś jeszcze takie znajdziesz piszę się na jedną koniecznie ^^

Coco Dolls pisze...

Kurteczki super, niestety w naszym TK Maxx takich nie ma :-( Livki tak owszem ale nie ciuszki.
Pozdrawiam.

wiolet pisze...

` Te kurtki są genialne, a sukienka jest przeurocza <3

Mono pisze...

Jak nie znajdziesz natychmiastowego kupca na Livkę, to ja bym ją chciała :) Tyle, że za jakiś tydzień będę wypłacalna.
A te kurteczki bombowe! Jaka szkoda, że ja do najbliższego TKMaxa mam tyle kilosów... I pewnie w PL takiego asortymentu nie ma.

Effie. pisze...

Olaboga ;D ile zakupów , ale tak nawiasem tez bym tak chciała :)
Kurteczki są takie śliczne, ze chyba pojadę tam do pani i wykupie cały sklep ;D szkoda ze u nas w Polsce takich nie ma ;/
Cynamon słodko wygląda w tym białym wigu i z tym cieniem zielonym ,jej ;3
pozdrawiam ;3

alexisdoll pisze...

Kurteczki bombowe, ale to sukienka zwalila mnie z nog. Jest fantastyczna!!!!

Miuki-chan pisze...

Zakupy jak widać bardzo udane, kurteczki są mega! :D Cudną ma Summer sukienkę.

Chicken pisze...

Sukienka jest tak słodka, że aż musze woda popić c: Kurtki są nieziemskie zazdroszczam :P

kremoowadoll pisze...

Też mam problem z kupowanie rzeczy. Mam plan kupić jedną książkę, kupuję trzy... eh. i potem się dziwię że nie mam na lalki :)

Annettet pisze...

Dalowa sukieneczka jest genialna.Lalkowe zakupy równie,również!!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10