środa, 2 maja 2012

Dziewczyny lubią błyskotki

I to bardzo.Jeśli dodatkowo błyskotki idą w parze ze śliczną sukienką (ach,ta moja wrodzona skromność:) to dziewczyny sa zachwycone.
Dziś będzie jedna tylko dziewczyna,a mianowicie próbująca wkupić się na nowo w moje łaski Mel;ale to nie koniec wrażeń na dziś - moja Alice Du Jardin około 7:00 AM została załadowana na auto,co znaczy że dzisiaj będzie juz u mnie!!!No cóż,nie jestem w stanie opowiedzieć nawet jak szczęśliwa jestem,bo jednak Wasze kciuki maja niespotykaną moc i vatu mi sie dowalili.Yay!!!!!!!!!!!!Teraz więc siedzę,czekam i strzygę uszkami nasłuchując kuriera.Powinien byc niebawem,ja nawet zrezygnowałam dziś z ruszania sie z domu w nadziei na jakieś wieści o ślicznej Alice.
Ale do rzeczy,bo miało być o Mel:]
Mel pokazuje sukieneczkę oraz "przepięknik" na włosy do kompletu.Pozuje częściowo na próbnym modelu kanapy,niewykończonej zresztą (niepomalowanej,bez siedziska).Ale juz widzę,że ładnie to będzie wyglądało jak już zrobie to tak,jak być powinno.
Proszę państwa-Wasza ulubienica;






Nie napiszę,że sukienka prosta i szybka bo znów mnie zakrzyczycie,ale naprawdę jedyna rzecz która zajęła mi trochę czasu to naszywanie tych koralików.Za to ja bardzo to lubię,więc nie narzekam i zawsze mogę sobie jakis film przy tym na kompie obejrzeć (normlanie nie mam na to po prostu czasu).Tak mi sie fajnie cykało zdjątka że proszę-cała moja gromadka razem


Teraz zrobiłabym to zdjęcie inaczej ale już nie chce mi się kombinować od początku z ustawianiem wszystkiego (jeszcze mam szkołęęęęę dzisiaj,blee:)
Kiedy Dal'e poszły się bawić lalkami zrobiło się trochę bardziej nastrojowo


Czekam,czekam,czekam.Spodziewajcie się filmiku uwieczniającego to cudowne wydarzenie jakim będzie otwieranie pudła z Alice.Wpis ten pewnie ujrzy świat nie wcześniej niż w nocy albo jutro:]
Zmykam.Muszę zacząć robić kartkę na Dzień Matki ,żeby móc ją odpowiednio wcześniej wyekspediować z świat.
Dziękuję za uwagę:]

16 komentarzy :

Urshula pisze...

Mel wygląda bosssko!Sukienka cudowna,te koraliki to napewno bardzo pracochłonna robota...

Na ostatniej force Mel wygląda jakby leżała w....trumnie!hahhhaa :P sorry za skojarzenie!Tylko te otwarte oczy nie pasują,hahaha :P

Weź ty mnie palnij w łeb,normalnie,bo mi "siada na mózg"...

Effie. pisze...

nie mogę się doczekać :3 Alice jest piękna *__*


Czemuż mi bozia nie dała tak wielkiego talentu do szycia , jak pani :< Będzie strajk haha :D

Sukienka cudna , a te ostatnie foto .. mrrrr chętnie bym dalej zobaczyła co by było :3

Unknown pisze...

Niesamowita jest Mel ^^ Uwielbiam ją :D

Sukienka również zjawiskowa :)
Czekam na filmik :D

Anonimowy pisze...

Jestem podekscytowana! Już się nie mogę doczekać!!! Nockę spędzę dzisiaj przy kompie wyczekując! :)

Niika pisze...

Trzymam kciuki żeby dotarła choć by i za chwilę :)

Anonimowy pisze...

oby alice dotarła jak najszybciej!!
a sukienka wspaniała:D

Mekhari pisze...

Trzymam kciuki za Alicję, aby dziś jeszcze przyszła :)
Zdjęcia zrobiłaś piękne, Mel jest cudna >D

Annettet pisze...

Uwielbiam rodzinne lalkowe foty.Twoje zdjecie jest boskie:)A ze szyjesz pieknie to już wiesz.Ciuszki z ostatniego posta mnie rozwalily.Zestaw przygotowałas rewelacyjnie.Jak bym widziala swoja nastke(znaczy sie core) .Oechoech zachwycam sie.

Anonimowy pisze...

Ostatnie zdjęcie świetne .;*

Anonimowy pisze...

sliczna sukieneczka, ja nie mam cierpliwosci guzika przyszyc, a co dopiero tyle koralikow:D

Imago pisze...

Wow. Świetna ta sukienka i pasuje do Mel. :) trzymam kciuki za jej wkupienie się w twoje łaski ponowne :)
I na Alice czekam z niecierpliwością :)
I nie napisałam komentarza ale dzięki za te fotki Amy - śliczna dziewczyna i faktycznie w młodzieżowych stylizacjach jej świetnie :)
I to rodzinne foto - przesympatyczne. :D
Ta ławka-kanapa jest fajna:D jako ławka bez obicia też świetnie wygląda :)
Pozdrawiam :)

Imago pisze...

Ta "pierdółka" na głowę do kompletu oczywiście też świetna :)
takie hawajsko=wiosenno-letnie kolorki :) bardzo optymistycznie nastrajające :)

Unknown pisze...

Same słodkości!!
Mel jest BOSKA!! Oby wróciła do Twoich łask, jak nie to i ja do kolejki się ustawię ;)

Trzymam kciuki jeszcze mocniej za Alice :D

Kanapa już jest śliczna, ciekawe jak będzie wyglądała skończona :D

Zdjęcie rodzinne wygląda ślicznie!!

Pozdrawiam

Unknown pisze...

Hello from Spain: the dress is wonderful. I really like these photos. We remain in contact blog blog

Honorata pisze...

Zdjęcie rodzinne WYMIATA :D

J.P. pisze...

Śliiiczna ^^. Super gromadka :D.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10