piątek, 2 listopada 2018

Dollvember Day 2 Zapytaj Emigrantke pierwszy raz ever!

Prawie zapomnialam,o czym wczoraj pisalam :)
Ciezko mi idzie ogarnianie tcyh postanowien,ale musicie wiedziec ze mnie ogolnie bardzo,baardzo ciezko sie ogarnac z czymkolwiek.Takze i tak sukces :)
Poniewaz przypomnialam sobie dopiero teraz a za pol godziny juz wychodze do pracy to pomyslalam ze moze porusze cos o czym juz od dawna myslalam.Mianowicie od dostaje bardzo duzo pytan ( teraz duzo,duzo mniej bo prawie nigdzie w sieci mnie regularnie nie ma,hahaha ) glownie na temat szycia wiec pomyslalam,ze moze w ktoryms z postow odpowiem po prostu na Wasze pytania?
Oczywiscie mozna zapytac o cokolwiek niekoniecznie scisle musi to byc zwiazane z lalkami choc pewnie bedzie,zwazywszy na to ze wszyscy tutaj raczej mamy na punkcie lalek kota :) Zapewne odpowiem na wszystkie pytania,hahaha,bo zakladam ze bedzie ich bardzo niewiele ( albo wcale,tez bym sie nie zdziwila! ).Takze jesli chcielibyscie o cos zapytac to walcie smialo.

Poza tym podpowiedzcie jakie tutki w kwestii szycia Was interesuja,mam zamiar powoli wrocic do serii filmikow Emigrantka szyje.Fajcie byloby wiedziec co interesuje konkretnie odbiorcow :)
Idac za ciosem; moze podpowiecie mi o czym chcielibyscie poczyatc,albo co zobaczyc? Moze to co dla mnie jest niewarte uwagi dla Was okaze sie interesujace? Piszcie smialo.

Zanim uciekne ( i zeby nie bylo calkiem pusto ); co myslicie o tych lalach?


Zwlaszcza ta rozowowlosa mnie kusi :)
Poki co ja uciekam do pracy :)
Do jutra.

p.s. Chyba co w tym jest Aya...

3 komentarze :

Aya w Świecie Lalek pisze...

Chyba wrzucałaś tę fotkę też na FB, bo akurat przed chwilą ją widziałam tam :D Miałam tam napisać, że ciekawie wyglądają, ale teraz widzę tę samą fotkę w powiadomieniach blogowych, więc uderzam tutaj :-) Wydają się fajne, a jak z artykulacją? Takie sztywne klocki, czy da się coś ruszyć? Buźki ciekawe.

dlubaninylalkowe pisze...

Fajne lalunie.

Balbinka Bernikla pisze...

Tutoriale uwielbiam w każdych ilościach, więc każdy lalkowy obejrzę z przyjemnością. Jeśli chodzi o temat to może jakaś bluza/bluzeczka na malutkie panienki pokroju tiny bjd??

A pytań nie mam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10