piątek, 26 kwietnia 2013

Candy!!!

No tak,pewnie teraz wszyscy z Was pomysleli sobie; WRESZCIE!! Hahahahahaha :D Tak,wiem,jestem niemożliwa ale i tak sprężyłam się strasznie bo zrobiłam dzisiaj masę rzeczy do zrobienia których zbierałam sie WIEKI.
Żeby jednak niepotrzebnie nie przynudzać przechodzę do rzeczy.
W ramach zadośćuczenienia tej okropnej zwłoce dzisiaj mam dla Was do zaoferowania nie jeden ale 3 lalkowe zestawy ciuchowe.Dwa dla Dal i jeden dla Pullip.Ponieważ większość z Was ma obie te lalki w swoim posiadaniu to mam nadzieję że wszyscy będą usatysfakcjonowani.

ZASADY
( bo takowe byc muszą );

Zabawa trwa do poniedziałku 13 maja  zgłaszać sie możecie w komentarzach do 23.00, CZASU BRYTYJSKIEGO czyli 24:00 czasu polskiego. Dzień ten nie jest przypadkowy bo po losowaniu macie  dobę na podanie swojego adresu do wysyłki na

basiapartyka@gmail.com

 a jeżeli ktoś z Was nie zgłosi sie w tym czasie wylosuje kolejną osobę.Działając według tego schematu będę mogła we środę - mój wolny od pracy dzień - wszystko to wysłać. Do zabawy zgłaszacie się w wyłącznie w komentarzach pod tym postem i wyłącznie we wspomianym wyżej terminie wszystkie późniejsze zgłoszenia nawet sekundę po czasie nie będą brane pod uwagę,bardzo proszę zwracajcie na to uwagę. Jeżeli w komentarzu nie zaznaczycie inaczej uznam że jesteście zainteresowani zestawem i dla Pullip i dla Dal.

Zasady nie sa ani rygorystyczne ani specjalnie skomplikowane niemniej proszę Was bardzo o zapoznanie sie z powyższym tekstem w celu uniknięcia ewentualnych nieporozumień.
Do zgarnięcia;




Zostawiam Was teraz i idę nadrabiać zaległości na Zmierzchowo-zakupowym blogu :) Pewnie też zarósł pajęczynami :D

Dziekuję za uwagę i to,że pomimo mojego niebywania liczba obserwatorów to ponad 300 osób.Jestem w szoku!
Życzę wszystkim szczęścia w losowaniu :)

*****************
Dziękuję Jealousy za uratowanie mi życia!!!! Poprawiłaś mnie bardzo słusznie,kurde miało być tak jak piszesz do północy a mnie sie cos pochrzaniło i nawypisywałam głupot :P wszystko poprawione i jest teraz tak jak byc powinno
Dziękuję Ci bardzo!!

103 komentarze :

Lucrence pisze...

Zgłaszam się :D
Dala nie mam, ale pullip owszem.

Brokuła pisze...

Zgłaszam się! ;3 Swietne nagrody :D

Weronika pisze...

Zgłaszam się!
Dala nie posiadam, ale pullip owszem.

sujiaf pisze...

Zgłaszam się! nagrody są mega :D

Natchi pisze...

Zgłaszam się! Moja dal zachwyca się cudnymi ubrankami :3

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :D
Nagrody świetne!
Tylko mam jedną uwagę, bo jeśli do 23:00 czasu brytyjskiego to do 24:00 czasu polskiego (w Polsce jest godzinę później :3)

Vivenn pisze...

Zgłaszam się! :3

Nerdka ♥ pisze...

Zgłaszam się :3 !
Jeżeli wygram,to poproszę zastaw na pullipa :3

malkama pisze...

Mamuniu przenajsłodsza!!!!! LOVE to!!! Jakże ja bym chciała wygrać :D od dziś się modlę :D

Vanilla pisze...

Zgłaszam się ^^ Drugi zestaw na dal jest przeuroczy :)

Selemia pisze...

Zgłaszam się. I, o ile wygram, poproszę zestaw dalowy numer 1.

Momo pisze...

Zgłaszam się! Ja mam i pullipa i dala :3

Unknown pisze...

Zgłaszam się wszystkie zestawy są piękne :)
Mam laleczke dal a zestaw drugi jest jest idealny dla mojej małej.
Pozdrawiam i podziwiam za talent i pasję.

Miuki-chan pisze...

Zgłaszam się. :) I byłabym chętna na zestaw dla Dala. :)

Rani-Belle pisze...

Zgłaszam się! Posiadam Dalunie i Pullipkę, ale jeśli można wybrać to.. zestaw 2 to ten wymarzony :) pozdrawiam!!!

hejciahejcia pisze...

Zgłaszam się :)A zainteresowana jestem ubrankami dla Pullipa.

katarzyn pisze...

Również się zgłaszam ;) Wszystkie zestawy są piękne.

Nellodina pisze...

Zglaszam sie . Oczywiście nagroda dla pullip ♥♡♥

Shiwa pisze...

Oczywiście,że się również zgłaszam :) Przepiękne zestawy ;]

Unknown pisze...

Zgłaszam sie! Jesli wygram prosilabym o zestaw dla dala :)

niebieska pisze...

Też się zgłoszę, co mi tam. Mam tylko Dal... :)

sandra1405 pisze...

zgłaszam się. Posiadam tylko pullip. Nagrody są prze-cud-ne! Zazdroszczę ochoty i talentu! :)

Lovdie L pisze...

Zgłaszam się! Mam tylko Pullip ;)
cudne ciuszki ^^

Magu pisze...

Zgłaszam się!
Mam i pullipa i dala. :3

Coco Dolls pisze...

Zgłaszam się :-) ja na dala bardzo uprzejmie proszę ;-)
Pozdrawiam cieplutko.

Szary Liść pisze...

Zgłaszam się! :) Gdybym wygrała, choć wątpię to poproszę zestaw dla pullip ;D
Ach nie mogę się napatrzeć na te bluzeczki i sukieneczki... ^^

Lukshana pisze...

Zgłaszam się z moją Dal ;3 świetne są te ciuszki ^^

Czarna Owca pisze...

Zgłaszam się! :3 Poproszę na Dala, zestaw 1. : )

Unknown pisze...

Jakbym mogła nie zgłosić się do Candy ogłoszonego przez moją guru szyciową! Posiadam w tej chwili lalkę Pullip ale planuję uzbierać na Dal - ale wszystko rozbija się o finanse niestety ;/
Do rzeczy: Zgłaszam się z moją Pullip!

Anonimowy pisze...

zgłaszam się jeśli mogę i zestaw dla Dala poproszę!Ciuszki ja zawsze są idealne!

Abunia pisze...

Zgłaszam się! :)
Jakie cudności do wygrania!
Najbardziej zainteresowana jestem zestawem dla dala nr 2, ale każdy jest niesamowity ^^

nina85 pisze...

Witam!
Niedługo zamówię swojego pierwszego Dala ale już próbuję kompletować mu wyprawkę ;) dlatego jeśli mogę to i ja z chęcią zgłoszę się do rozdania na ciuszki dla Dal'a :)
Pozdrawiam ciepło!

privace pisze...

A ja nie mam dyniek, więc się nie zgłaszam- ale podziwiam, podziwiam z rozdziawioną buzią ;)

Oltasia pisze...

Zgłaszam się ^^

Elza.a pisze...

zgłaszam się : 3
Jak na razie nie mam lalki, ale niedługo zamawiam i pullip i dal więc z każdego komplecika była bym zadowolona.

Unknown pisze...

Zgłaszam się :)
Na dala :D

Navioe pisze...

Zgłaszam się! jestem zainteresowana tym dla Dal ;3

Maud Drôle pisze...

Zgłaszam się! Chciałabym zestaw na Dal ^^

Katyilla pisze...

Zglaszam się!
Posiadam Dala

Urshula pisze...

oczywiście,że zgłaszam się,Barb!

piękne zestawy przygotowałaś - najbardziej podobają mi sie zestawy dla Dal(2) :)

Nat pisze...

Jeju jakie cuda! :3 Oczywiście że się zgłaszam ^^ Posiadam Dala ;)

Loony-chan pisze...

zgłaszam się ! :3
Cudne ubranka c:

dollinka pisze...

zgłaszam się i ja! ciuszki pullipowe na blythe'kę powinny pasować ;D
już się nie mogę doczekać losowania!

Shini. pisze...

Genialne są te ubranka! *w* Oczywiście, że się zgłaszam.

Posiadam zarówno Dal jak i Pullip, jednakże, gdybym wygrała, chciałabym zestaw I dla Dala. : D

Bardzo się cieszę, że wreszcie zrobiła Pani candy. ;)

Laur. pisze...

zgłaszam się ;)
poprosiłabym zestaw na pullipa ;]

Moje lalki, moje życie! pisze...

Zgłaszam się :) Interesują mnie jedynie ubranka na Dala :)
Pozdrawiam

asiulka pisze...

Ja też się zgłaszam, może tym razem mi się poszczęści ?
Mam Dala, a zestaw nr 2 dla Dalki jest cudny, nie ujmując niczego pozostałym :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Kola pisze...

zgłaszam się :D
zainteresowana jestem zestawem dla pullip :)
Pozdrawiam!

Nope. pisze...

zgłaszam się :) posiadam dala

Cielakowa pisze...

Zgłaszam się, posiadam Pullip, także jakbym wygrała to proszę zestawik dla Pullip ^^

DUDUSIOWA DUSZA pisze...

Staje w kolejce.Mam hybryde little pullip a ze mam ja od paru dni wiiec jest naguska .Ale ubranka sie szyja Pozdrawiam

Unknown pisze...

No Kochana, Ty żyjesz :D :D :D
Już myślałam że cię jakiś gremlin szkocki porwał ;p

Zgłaszam się i ja, takich słodkości jakby można było nie chcieć ;)

Unknown pisze...

Zgłaszam się. Zestaw dla Pullip i Dal.

Darcy pisze...

Zgłaszam się! :D

emma . pisze...

Zgłaszam się! Wszystkie zestawy są piękne więc nie ma różnicy, który wybiorę :)

Anouk (ex Ishtar) pisze...

Zgłaszam się :3 Mam Dala.

Sophyaa pisze...

Cudowne ubranka. Zglaszam się również mam Dal. Może w końcu wyjdzie z szafy w której większość swojego pobytu u mnie spędza :(

Anonimowy pisze...

Wow!!! Zgłaszam się oczywiście ;-)

Jagoda pisze...

Zgłaszam się :) Na dal.

Reirei Ko pisze...

Zgłaszam się!!! O Boże jakie cudności :D Jak ja chciałabym wygrać!
Sama bym tego na swoją Pullip nie uszyła.

Meg13 pisze...

Usunęłam swój komentarz ponieważ ...raczej wolałabym ubranko dla Pullip :D
Przepraszam i pozdrawiam :)

blackerthanblack pisze...

Zgłaszam się!

Usunęłam, nie napisałam niestety że ma być zestaw nr. 1 dla dala!

Butiś pisze...

Zgłaszam się, na pullip.

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.
Chciałabym zestaw dla Dala :d

Dragonella~ pisze...

Zgłaszam się :) Uwielbiam twoje ubranka !
Mam pullip sztuki 3, żadnych dali.

Cherry pisze...

Zgłaszam się ;) Dal

Anonimowy pisze...

Ale atrakcyjne CANDY :)!!!
I w zestawie nr 2 śliczna sukienka ... aż żałuję że nie posiadam Dal ...
Zgłaszam się / Pullip !
Pozdrawiam,

makarrena pisze...

Ja też się zgłaszam, u mnie z braku czasu ciągle gołe siedzą, jedna i druga ;)

Unknown pisze...

Zgłaszam się :) Wszystkie zestawy są piękne więc ucieszę się jak wygram jakikolwiek ;)
Pozdrawiam

elianka pisze...

Zgłaszam się !!! Bardzo się zgłaszam!

Emilia Dawid pisze...

Zgłaszam się. Zestaw dla Dala.

Dolls Cafe pisze...

Piękne ubranka!
Jak bardzo chciałabym ktorykolwiek zestaw wygrać...
Pozdrawiam serdecznie :)
PS Oczywiście zgłaszam się do zabawy :)

Mabs pisze...

zgłaszam się! prześliczne ubranka <3

Effie. pisze...

zgłaszam się :D wszystkie ubranka są cudowne <3

Ola pisze...

Zgłasza się na dala poproszę jakby co :)
PS.Ja Blogu lalkowego nie posiada ale dala mam

Doll-pashion pisze...

Zgłaszam się!

Olczaa ;33 pisze...

Zgłaszam się ;3
Świetne nagrody. Mam dala ;D

Dominiq pisze...

Zgłaszam się na wszystkie zestawiki, haha! ;)

Ollszes pisze...

Zgłaszam się :D

PusiaDogFos pisze...

Zgłaszam się. Interesuje mnie wszystko *.* Pięęęęęęęęęęękneeeeeee!

Unknown pisze...

Zgłaszam się. ^^

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się!
Posiadam obie lalki, ale to Dal prosi się o nowe ciuszki. :)

Unknown pisze...

Zgłaszam się. :3
Zainteresowana jestem zestawem dla Pullip ^^

Chinatsu pisze...

Zgłaszam się :)
Nagrody świetne ^^

Unknown pisze...

zgłaszam się fantastico nagrody
benerek w zakladce Candy
jakby co to na pullip

Kremu pisze...

Zgłaszam Się ^^

Unknown pisze...

Zgłaszam się C:
Zestaw dla pullip :3

Looven pisze...

Również się zgłaszam! ^^
Najbardziej przypadł mi do gustu dalowy zestaw (2). :)

halloweenpixie pisze...

Zgłaszam się!

Zestaw nr 2 dla Dal jest po prostu boski!

Takie miniaturki... Złote paluszki! : )

Unknown pisze...

jakie cudne *.*
zgłaszam się obiema rękoma !
ja mam tylko Pullip <3

ozuszka pisze...

Zgłaszam się Same cudowności tu widzę :)

Choco Muffin pisze...

Zgłaszam się. Zestaw dla pullip. Ubranka prześliczne :)

"Dark Side" pisze...

Zgłaszam się!
Mój e-mail: SwwetPantera@gmail.com
Gdybym wygrała to proszę zestaw dla Pullipa :)
Pozdrawiam!

jaemigrantka pisze...

Tejli-Lena ; dodaje komentarz w jej imieniu bo ona niestety nie ma konta w google,u mnie komentowac moga tylko zalogowani uzytkownicy a ona bardzo chce wziac udzial w zabawie.Kazdy ma prawo sprobowac u mnie szczescia :]

IzuuxX pisze...

Zgłaszam się ! Jak coś poproszę na dala ;3

Marshalka pisze...

Zgłaszam się, a co mi tam! :)

Battery pisze...

zgłaszam się!
I jest mi naprawdę obojętne który zestaw jakby gdyby wygram ;).

Tweety pisze...

Zgłąszam się.
Mam i Dala i Pullipa.

Unknown pisze...

Zgłaszam się

Unknown pisze...

Ohhhh! Nie wierzę, że prawie przegapiłam takie boskie candy ^ ^
Zgłaszam się, zestawik na Dala nr 2 najbardziej mnie urzekł :D

Disha. pisze...

Zgłaszam się, tak na ostatni moment XD. Interesują mnie wszystkie zestawy :)

Weronika pisze...

Zgłaszam się, jak najbardziej!
Ale cuda! :3 Aż miło popatrzeć! :)

Unknown pisze...

Zgłaszam się! :3
Mam dala. : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10