poniedziałek, 18 czerwca 2012

Kursy;jak zrobic wykrój i uszyć bluzę w 15 minut

Bo tyle zajęło mi uszycie wspomnianej bluzy razem z tworzeniem wykroju.Czas na mój pierwszy video tutorial,napisy w moim kulejącym bardzo angielskim ale mam nadzieje że wszystko okaże się zrozumiałe;starałam się jak mogłam żeby było przejrzyście:] I jeszcze jedno-wybaczcie,że jestem w...piżamie:] Kiedy wracam do domu po nocnej zmianie to zazwyczaj ubieram już piżamę:D


Polecam kliknąć sobie logo YouTube'a w prawym dolnym rogu ekranu i obejrzeć tam: ] 
Mam nadzieję że przyda sie tym,którzy szyc wcale nie potrafia,a może nie tylko tym.
Moja bluza według tego kursu (krótsze rekawki,dłuższa) wygląda tak;



*********
Echem komentarzy;dziękuję za wszystkie mam nadzieje wyłącznie obiektywne opinie :] 
Wig na głowie Summer zostaje nieodwołalnie do momentu kiedy nie trafie gdzieś na ten idealny (juz jeden był ale ja wtedy jeszcze nawet nie wiedziałam że bedę ja miała:).tak czy inaczej napewno pozostanie bardzo jasnym blondasem:]
W mioniony weekend kupiłam też wigi dla Mel i Kimberly; zdradze tylko,że żadna z nich nie zostanie w tym kolorze włosów jakie maja obecnie.Ba,kolory te nawet nie są zbliżone do tych które mają w tej chwili:] Kiedy  Melowy peruczek dotrze przy okazji zmienie jej czipy więc szmiany będą duże:] Lubię zmiany,lubie przemeblowania i nie waham sie np. przed obcięciem  włosów z długich na bardzo krótkie albo rzuceniem wszystkiego i wyprowadzka do Szkocji :))
Pisząc o kiepskości zdjęć miałam na myśli to,że nie są ostre jak powinny być no ale już jest jak jest i chyba to tak zostawię choć na potrzeby Etsy zrobiłam nowe mam nadzieję lepsze (jeszcze nie zrzucane na kompa:)

Miuki-chan -Charlotte jest słodka jak nie wiem,to taka stuprocentowa mała dziewczynka ,a Magical Pink Chan...no cóż,po przejrzeniu miliona zdjęć na Flickr nim zdecydowałam sie ja kupic moge śmiało powiedziec,że to jeden z najpiękniejszych Dali,więc nie wyobrażam sobie że mogłabys żałować zakupu.

Drutefko - jak jest wena to i tempo,ale nie zawsze ta wena niestety jest:] Np na Kimberly właśnie doszałm do wniosku nie mam ŻADNEGO  pomysłu,mam nadzieję że jak dojdzie jej nowy wig to coś się wyklaruje.Szkoda że tak siedzi zaniedbana,bo jest przepiękna i ma cudnie zrobiona buzie;powtarzam to wciąż i do znudzenia-jest boska plus na zdjęciah wychodzi niesamowicie.W odpowiedzi na pytanie gdzie trzymam te wszystkie ciuszki odpowiedz brzmi...wszędzie:] Dosłownie,one są poupychane  gdzie sie da bo pudła lalkowe (mam ich na oko pewnie z 5 sztuk juz dawno przestały wystarczać:] Dlatego większośc tych rzeczy pojdzie lada moment na Etsy i Ebay,bo i tak ja dwa razy tego samego im nie ubieram więc bezsensem jest gromadzenie tego w nieskończoność.

Imago -chyba przynosisz mi rewelacyjny pomysł a nawet kilka na niejedna kreacje i sesję:] Normalnie Cie kocham:]]

Marssol - pomóc może magiczny guzik (gdziekolwiek) "buy now" :] Wierz mi że warto:]
i na koniec;
Dark-Beauty - oryginalny wig Madison to dziko różowy pudel z kucykami i burzą loków.ten wig który ma teraz to stockowy wig mojej bjd Amy i niestety nie powiem Ci skąd on jest bo przyszedł razem z lalka.Podejrzewam że na Ebay znajdziesz takich mnóstwo,zwłaszcza w tak małym rozmiarze.On bez warkoczyków wygląda tak,



Na dzisiaj to tyle.
Zjadam gofry z lodami waniliowymi i zabieram sie za szycie.I niech Was te lody nie zmyla,u mnie jest raptem 11 stopni:]
Dziękuje za uwagę:]

27 komentarzy :

Honorata pisze...

Czy ja już kiedyś mówiłam, że Cię KOCHAM???

jaemigrantka pisze...

Nie,ale nic straconego:}}}

Imago pisze...

Gdybyś nie napisała, że to piżama to bym się tego nie domyśliła :) nie wygląda jak "typowa" piżama :)
Tutorial świetny :) wszystko tak prosto wygląda :D tylko nieśmiało zaproponuję tłumaczenie napisów bo mój angielski kuleje bardziej niż twój i wielu słów nie rozumiem :) część rozumiem dzięki temu co pokazane ale nie wszystko niestety... łot tępota :D i myślę, że osobom które angielskiego ni w ząb taki tutorial po polsku bardzo by się przydał :) ale to oczywiście tylko taka nieśmiała propozycja i jakby co to bez też dam radę (muszę tylko maszynę mamy zawieźć wreszcie do konserwacji...) bo czego nie zrozumiem to zapytam mamę i mama na podstawie czynności pokazanych na filmiku załapie na pewno :)
Bluza jest ekstra!
Kim to śliczna dziewczyna! Ciekawa jestem co też za wigi pozamawiałaś i jakie oczy szykujesz dla Mel :)
Cieszę się, że poddałam ci pomysł :) bardzo jestem ciekawa efektów :)
Buziaki z Polski :)

Nieaktualne pisze...

JA też Cię Kocham ;D !!!
już wiem jakiego wiga szukać i jak uszyć mojemu maluszkowi bluzę ;D SUPER ! niech te 2 tygodnie szybko miną, chcę już szyć!

Fandango pisze...

thank you from thid video<3
Does your pullip have hard bust obitsu?
I think it would be better than soft...

elianka pisze...

Bluza jest idealna, dzięki za wideo! Ja po obmacaniu bluz od Bovary też tak robię, wcześniej kombinowałam jak koń pod górę.. tylko ja nie obcinam rogu rękawa, przyszywam a potem obcinam :)

elianka pisze...

Edit- jednak doznałam oświecenia - do tej pory przyszywałam ściągacze RĘCZNIE. Goopia ja :/

Lena pisze...

Tutorial świetny, fajnie, to pokazałaś, a bluzka ślicznie Ci wyszła. Choć ja nie mam problemów z szyciem i nawet bez tłumaczenia wiem, o co chodzi, to popieram Imago, bo ja z tych osób co z angielskiego ni w ząb.
A co do zmian, to jestem bardzo ciekawa. Choć Twoje dziewczynki, podobają mi się takie jakie są.:)

mag-doll-ka pisze...

Boska bluza, świetny materiał, i super video :) ja też czekam na wiga dla Kalisi ,mam nadzieje,że dojdzie zanim się przeprowadzę hehe pozdrawiam

Ronniexlove pisze...

` Jesteś moim mistrzem normalnie :D

Barszcznica pisze...

Dzięki bardzo za ten tuturial bo zawsze miałam z tymi bluzami problem. Jeśli miałabyś czas looknij na mojego bloga : pullipan.blogspot.com

Coco Dolls pisze...

Dziękuje bardzo za instrukcję w końcu moje lalki będą miały fajne bluzy. Pozdrawiam.

malkama pisze...

Rewelacja!!! <3 Dziękuję i mam nadzieję, że mi też tak ładnie wyjdzie :D

pati30.06 pisze...

Dziękuję bardzo jesteś niesamowita :D <3

Raylie pisze...

pani jest po prostu BOSKA!!!!! tutorial napewno sie kiedys przyda:)

Yasmin pisze...

szkoda że nie mam maszyny :C ale filmik przydatny ;P

Anonimowy pisze...

U mnie jest 30 stopni. Ufff, nie wyrabiam już!

Fajnie, że zamieścilaś taki tutorial, brakowało tutoriali na bluzę, a muszę przyznać, że Twoje są genialne!

Anonimowy pisze...

Bije pokłony za ten turtorial!!! Jest świetny, skorzystam jak tylko uporam się z remontem.
Nie mogę się doczekać dziewczyn w nowych wcieleniach ;-)

Unknown pisze...

Hello from Spain: thank you for the tutorial of cutting and sewing the shirt. It sounds easy but for me sewing is very difficult. Your creations are always wonderful. Your dolls are beautiful. Keep in touch.

Agnieszka pisze...

Wow no teraz to już na pewno będę wiedziała jak uszyć Rose bluzeczkę:) I mam nadzieję, że na jednej się nie skończy:) Świetny tutorial, bardzo mi się podoba, wszystko jest pokazane idealnie.

Miuki-chan pisze...

Kursik świetny, trzeba będzie odkurzyć maszynę. I ja nie poznałam że to piżama ;).
Czekam na nowe włoski panienek.
Magical Pink kusi, ewentualny charakter wymyślił się już praktycznie sam.

Kasiulka73 pisze...

Kurs super napewno się przyda :)))
A bluza wyszła ślicznie!
Pozdrawiam serdecznie :))

trisquette pisze...

Ahhh! you've bought "Alice du jardin": she's so beautiful: congrats!

Anonimowy pisze...

Bardzo dziękuję za tutorial :) Nawet nie myślałam, że można tak prosto (i szybko) uszyć bluzę ^^
Bluza na jego podstawie będzie pierwszą rzeczą jaką dostanie na własność moja dollfka. Wobec czego, obie jesteśmy baaardzo wdzięczne ;) :D

☆Elina☆ pisze...

Noooo! <3 Too lovelyyyyyy~ Ö 3 Ö I die.. <3___________<3

http://eltsunpullipblogi.blogspot.com

Anonimowy pisze...

dziękuje bardzo pomocne teraz będę wiedzieć jak uszyć Amelce bluzę :*

Unknown pisze...

Bluza boska!! Już niedługo będę miała modelkę do której taki styl będzie pasował :D :D :D
Cieszę się jak dziecko przed Gwiazdką :D

A z innej beczki, przeglądając zdjęcia na Flickr'u znalazłam Amy, niby ta sama lalka... A różnica niesamowita.... Twoja Amy jest bardziej dziewczęca i niewinna a ta:
http://www.flickr.com/photos/aienhime/7142852051/in/faves-27872773@N07/
panna już jest wyrośnięta :D
To tak tylko dla ciekawości :D
Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10