wtorek, 12 lipca 2016

Czekam :3


Wstyd sie przyznac,ale nie nadazam pokazywac lalek :)
Dziwne to a jednak sie dzieje :)
Ale... to Ebay mi podstepnie pokazal czym moge byc zainteresowana,a ze ceny baaardzo przyjemne
to oprzec sie nie moglam.YOSD w dodatku tan to cos pieknego!
Na pocieszenie powiem,ze jedna ktos mi w ostatniej chwili sprzatnal sprzed samego nosa,ale jak mowia nie ma tego zlego coby na dobre nie wyszlo;zaoszczedzilam troche kasy a i dziewczyna prawie ze identyczna jak moja Emily od Bambicrony wiec nie rozpaczalam.
Ale druga z nich jest juz w drodze,ba - bedzie tu przed 13:00! 


Yayyyy!!!!!!! Mam nadzieje ze na szybko wygrzebie jakiegos wiga oraz oczyska zebym mogla ja na szybko pokazac ( inaczej pewnie sie szybko nie zbiore!)

Na razie zdradze tylko,ze jest to lalka o ktorej istnieniu tak jak i firmy ktora je ozywia nie mialam nawet pojecia i bardzo,bardzo sie ciesze ze moge jedna z nich u siebie miec.
Ci ktorzy bywaja u mnie od dawna wiedza dobrze,ze nie mam wymarzonych lalek,nie posiadam rowniez wish listy a lalki "wybieram" na zasadzie poprzedni wlasciciel sprzedaje,ja chce kupic :) Bardzo lubie lalki "po kims" ; takie biedulki ktore czasem latami mieszkaja w pudle az kiedys przychodzi ten dzien,ze moga trafic do kogos kto da im wszystkie rozowe,falbaniaste sukienki swiata :3 Gdyby nie to ze to imie nijak mi nie pasuje,nazwalabym ja Cindrella :) 

A poki co musze zebrac sie w sobie i pedzic na zakupy ale nic fascynujacego; fascynujaco bedzie jutro hahaha.Zart; fascunujaco nie ale bardzo,bardzo lubie TK Maxxx a przy okazji przegladu mam mozliwosc odwiedzic moj ulubiony w Paisley bo Phoenix Paisley gdzie zawsze kupujemy i serwisujemy auta jest tuz przy samym TK Maxxie i mam wtedy cale 2-3 godziny na to zeby go spladrowac :) Wiekszosc tych sklepow ma ten sam asortyment ale nie ten w Paisley; maja tam rzeczy ktorych czesto nie widuje nigdzie indziej plus nie jest az tak oblegany wiec i szansa ze jakas perelka sie uchowala jest zawsze wieksza :)

No to ide :)
Im szybciej wyjde tym szybciej wroce :)
Dziekuje za uwage,do pozniej "* 

5 komentarzy :

KateSol pisze...

Wracaj, wracaj, bo Cię brakuje ; )
Nowa lala to wielkie szczęście, nie mogę się doczekać jej zdjątek.
Trochę się wstydzę - Pani zamawia kolejne lale, a Norka biedna siedzi bez dłoni i bez butów i czeka na zamówienie ;-;
Pozdrawiamy z Norą!

Belle pisze...

Wróciłaś juuuuż?????? :D poka tą słodzinkę, czekam i czekam i się nie doczekam :) ciekawa jestem bardzo co to za cudo i firma :) no wracaj wracaj!!!

_(:3 」∠)_ pisze...

Nie mogę się doczekać, aż zobaczę Twoją nową pannę! Na pewno jest niesamowita :D

KateSol pisze...

Emigrantko, mam pytanko: Czy moglabym opublikowac wykroj na kurtke dla dala? Strasznie dlugo go przerabialam zeby pasowal na Nore, wyszlo na to ze kaptur musi byc na osobnej kartce. Mysle, ze to by wielu osobom ulatwilo uszycie jej. Wiec zgadzasz sie? Kurcze, mozr to glupie pytanie...

KateSol pisze...

Wiesz, to ten twoj wykroj na kurtke ;-;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10