piątek, 4 grudnia 2015

Miniowki,czyli sukienusie w wersji mini :3

Bo jak nazwac sukienusie na malca wzrost 16 cm?

Na samym poczatku WIELKIE dziekuje za wszystkie komentarze pod wczorajszym postem <3 Za kazdym razem kiedy wracam jako ten syn ( czy raczej corka :P ) marnotrawny Wy zawsze sie pojawiacie,chocby nie wiem co! :* <3 Przyznam szczerze ze za kazdym razem strasznie mi glupio ze tak dlugo tu nie zagladalam :/ Dzisiaj mam imieniny,lalke ktora moglam odpakowac pokaze w nastepnych dniach dodam tylko,ze bedzie to albo rozmiar SD albo MSD :) 

W temacie nabywania,bede sprzedawala trzy Moxie Teenz jakie mi zostaly ( jedna poszla w swiat dwa lata temu jesli sie nie myle ).Te ktore mam to Arizona,Melrose i mega rzadka Bijou; zbieram na inna lalke a wspominam Wam o tym dlatego,ze w najblizsza srode albo czwartek ( obstawiam to drugie ) wysylam paczke do polski i jakby co lalki moglyby sie zabrac w tej paczce.Platnosc musialaby byc uregulowana przed wysylka i wylacznie paypal gdzy nie dysponuje kontem w zlotowkach.Na 99 % sprzedaje tez moja Amy,ona jest sliczna i rozkoszna ale po prostu mam za duzo lalek zwlaszcza w rozmiarze SD i czasem zwyczajnie trzeba lalke puscic w swiat.Niestety nie mam do niej oryginalnego pudla ale bedzie zapakowana naprawde solidnie oraz o ile go znajde do tego czasu lalka przyjdzie z certyfikatem autentycznosci i gora ubran wiec mysle ze to calkiem fajna okazja.Rozwaze kazda sesnowna oferte.Decydowac sie jesli ktos jest chetny trzeba sie dosc  szybko,bo i ja potrzebuje troche czasu an to zeby ja przygotowac i te ubranka wygrzebac.

Tyle z ogloszen parafialnych :3

Pora na sukienki :)
Sukienki w trzech wersjach,roznia sie jedynie materialem badz wykonczeniem.
Chamskie foty z telefonu co sie u mnie nie zdarza ale hej- telefon mam naprawde dobry a ile posty moglyby sie pojawiac czesciej,chyba wszyscy bysmy sie cieszyli,czyz nie?
Sory bardzo za ewentualne kolka od kubka z kawa ktora zawsze mi towarzyszy :) 





Nie lubie zdjec z telefonu ale coz :) Jedyne co zrobilam to je przycielam wiec stracily na jkosci ale wciaz nie jest zle.

I to tyle :)

Shiwoo ktora wciaz nie ma imienia ( na razie ) tak jak uwaza wiekszosc z Was chyba jednak bedzie  chlopcem :)

I jeszcze jedno,dajcie znac czy wolicie tutki opisywane,tzn z fotami i opisem tutaj na blogu czy videotutoriale?

Zegnam Was imienionowo :*

3 komentarze :

Belle pisze...

Imieninowe sto lat imprezowania i stu lalek! :)
Maniunie te sukienki *.* i ale że jak to masz tyyyyle lalek m/sd?? Pamiętam arrival Amy, Darcy i Iplowej panienki ale że reszta??? :> Chcę zobaczyć! *.* i Pulisiową rodzinkę też...

Inka pisze...

TERAZ TO TYLKO MODELECZKĘ W CIUSZKACH POKAŻ NAM :)))

Anonimowy pisze...

Słodziutkie te sukienusie! :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10