niedziela, 5 kwietnia 2015

Happy Easter oraz Wesołych Świąt

W UK tylko jeden dzień,ale już się do tego przyzwyczaiłam,to zaskakujące jak sie czlowiek potrafi  przestawić :3
Tak czy owak wiosna dzisiaj pełną gębą,cieplutko,słoneczko świeci na całego a niebo niebieskie jak marzenie.Przede wszystkim czuje wreszcie tę wiosnę w powietrzu,wbrew wszystkiemu to właśnie wiosna jest moją ulubioną porą roku;kiedy wszystko budzi się do życia i tak bardzo cieszymy sie z tych pąków na drzewach po tych wszystkich miesiącach grubych kurtek i zmarzniętych palców.
pochrupując wielkie czkoladowe jajo,o takie


życzę Wam wszystkim zdrowych,pogodnych Świąt,
niech będą radosne :3


Mój zając był dla mnie bardzo łaskawy i w końcu pozbędę się starej "dwójki" w wersji 10 cali


Poza tym w miarę upływu czasu oraz tego jak zdjęcia z telefonu zyskały na jakości zaczynam się powoli przekonywać do pomysłu postów ze zdjęciami z telefonu.Co powinno Was zreszta cieszyć bardzo,bo to oznacza więcej wpisów niż ostatnimi czasy.Plusów jest wiele,np to że zdjęć nie trzeba zrzucać,przegrywać szukać kabli itd wszystko zsynchronizowane i dostepne na wszystkich urządzeniach z kontem google.Mam nowy telefon który jest mega szybki i robi piękne zdjęcia,mam zamiar i tak kupić lampy więc tym bardziej a to jakośc zdjęć głównie sprawiała,że wcześniej się u  mnie takowe nie pojawiały na blogach czy nawet na fejsie.
Tak więc wiosna i same pozytywne zmiany :3
Wiem że obiecałam wpis sukienkowy i nie martwcie sie,pojawi się może nawet jutro bo gadania tam za wiele nie ma tylko milion zdjęć,po prostu Wielkanoc się w międzyczasie wkradła i chociaż tym razem udało mi się zdążyć ze złożeniem życzeń:3
Ja biorę moja kodeinę i lecę szyć :3
Buziaczki :*

5 komentarzy :

Caroline pisze...

No, króliczek się postarał.
Dziękuję za życzenia i nawzajem :D

Unknown pisze...

Hello from Spain: I really like your photos.Happy easter to you too. Keep in touch.

Natalia pisze...

Wesołych Świąt i wszystkiego lalkowego:)

Majorka pisze...

Wesołych świąt! :D

Urshula pisze...

wesołych! świetny prezencik dostałaś!

a o Good Friday zapomniałaś? w UK to dzień ustawowo wolny :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10