środa, 5 lutego 2014

Łup

Właściwie powinno być łupu-cupu za tak NIEWYBACZALNIE długą nieobecnośc,ale cóż.

W shopie typu charity shop kupiłam coś na widok czego mój PLusz popukał sie w głowę,zresztą ja wracając z tym do domu również pukałam się sama w głowę.Zarzekałam się bowiem,że nie jestem "nawiedzona" tak jak te wszystkie szalone kobity z Youtube.No i co? I jajco :) Tłumaczę sobie,że to wszystko do zdjęć itp ale faktem pozostaje iż mam.Kupiłam:)



Takie wózki kosztują w granicach 50 funtów albo więcej ( się człowiek po lalkowych sklepach szlaja to wie wszystko,hahaha),ja zapłaciłam £4.99.Jest naprawdę duży mieści moje bobo rozmiaru wczesnego niemowlęcia idealnie. Muszę go tylko oczyścić parowo (bo uprać tego chyba nie ma jak?), uszyć jakąś pościel i ogólnie doprowadzić do porządku.Guma na rączce jest częściwo "wygryziona" jeszcze nad tym nie myslałam ale jakieś pomysły na to,jak to naprawić? Może nakładka z materiału?


I tak to moje szaleństwo wygląda :) Zaglądam do tego sklepu z poszukiwaniu mniejszego fotelika niz ten który mam i czasem odkrywam takie cuda :)

Przy którejś wizycie w IKEA kupiłam za jakieś grosze rozkładaną pseudo dioramkę,


bardzo ułatwia robienie zdjęć na Ebay :)


Dziekuje że mimo wszystko wciąz tu zaglądacie,specjalnie dla Makarreny podaje linka do sklepu z lalkami;


I to tyle.
Do następnego wpisu :) Zachęcam również do polubienia mojej strony na fejsie;

Doll Cafe


11 komentarzy :

makarrena pisze...

Dla czego dla mnie? Mnie ten sklep nie interesuje, to są przecież podróbki. Ja mam dollfy oryginalne. Jeśli ci chodzi o Chloe którą mam na sprzedaż na blogu, to ona też jest oryginalna. Stąd ta cena. Recasty to złodziejstwo jest.

Nellodina pisze...

Świetny łup :)

Urshula pisze...

nie no -szalona!!! :D czekam na foty!

Natalia pisze...

Jestem bardzo ciekawa co tam wyczarujesz do tego wózeczka:)

Gabcio pisze...

Jeju tego bym się nie spodziewała zobaczyć . Szok szaleństwo jest wspaniałe.

Bovary pisze...

Link,który podałaś na blogu - to link do sklepu z recastami :/ myślę,że powinnaś to zaznaczyć. Lalki z Fairylandu kosztują o wiele,wiele więcej.Bo są oryginalne ;)

Oltasia pisze...

Już się nie mogę doczekać tego malucha na fotkach ^^
A co do rączki od wózka to może owinąć jakąś wstążką?

Agata (Meshya) pisze...

Super ten wózek :D Oj tam bedziesz sie opiniami osób trzecich przejmować, hehehehe :D

Malfrue pisze...

Obok takich okazji nie można przejść obojętnie. Gratuluje zakupu :)

paauliska pisze...

Haha wózek wymiata :) gratulacje z zakupu

paauliska pisze...

Haha wózek wymiata :) gratulacje z zakupu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10