niedziela, 2 grudnia 2018

Dollcember Day 2:

Grudniowe klimaty na tapecie :)
Na zdjeciach Littlefee Bonnie <3 



Nie mam dzis natchnienia,jeden z naszych zwierzakow zaniemogl.Wczorajszy dzien w zwiazku z tym byl bardzo nerwoway,slabo sie wyspalismy i miejmy nadzieje ze antybiotyki cos pomoga :/ Nie ma sensu wchodzic w detale ale trzymajcie za prosiaczka kciuki bo tajemniczo i podejrzanie to wszystko wyglada.
Bluzy dostepne an Etsy,link w pasku bocznym :)
Chcialam odpowiedziec na komentarze z ostatnich kilku wpisow ale strasznie tego duzo i wieki by to trwalo,zwlaszcza w moim przypadku.

Mysle intensywnie nad zmiana szablonu i moze tam pojawi sie opcja dodawania komentarzy  do komentarzy na swoim blogu.Boje sie tylko,ze jak to zrobie to juz nie bedzie odwrotu bo obecny szablon mojego bloga nie jest juz dostepny.Ot,dylematy.
Uciekam do pracy,moze jutro dodam cos ciekawszego :)

Nana Arima,hahaha, myslalam ze masz 20 :) 
Nie wiem jak Ty,ale ja nie mam problemu i zawsze przyznaje sie bez problemu do tego ile mam lat.wiekszosc kobiet ma :) Jedynie mnie to dziwi bo jak to mozliwe ze to juz tyle lat na tym swiecie,wcale tego nie czuje :) 

6 komentarzy :

Belle pisze...

Nawet nie wiesz jak ja lubię Bonnie <3 Śliczności, a bluzka w pingwinki robi wielkie aaaawwwwwwwwww *.* :D za prosiaczka trzymam kciuki mocno :( a szablon lubię, wiesz, taki sentyment mam straszny, ale nawet krowa może zmienic zdanie więc pewnie i nowy polubię, jak będzie u Ciebie ;)

Kamelia pisze...

Zdrowia dla podopiecznego, mam nadzieję, że wyzdrowieje!

Pingwinki boskie.

Nana pisze...

Mam nadzieję, że zwierzaczek wydobrzeje. Rozumiem dobrze tą nerwówkę, bo sama miałam różne stworzonka.
Bluzy z zimowymi motywami są śliczne. :) A Bonnie ma ładny faceup.
Ja lubię od czasu do czasu zmienić szablon i jakoś tak im jestem starsza to wybieram coraz bardziej oszczędne, coraz bardziej odczuwam potrzebę minimalizmu.
Hehe, 20 to ja miałam 20 lat temu. Niestety coraz częściej ciało usiłuje mi wmówić że ma 60.

dlubaninylalkowe pisze...

Zdrówka dla pupila.
Ciuszki urocze.

Inka pisze...

szara bluza WYMIATA!!!
pozdrawiam cieplutko,
45letnia Lalkomaniaczka

makarrena pisze...

Powiedz mi gdzie ty ją kupiłaś? To jakaś limitka jest? Bo nigdzie na ich stronie jej nie ma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10