czwartek, 8 listopada 2018

Dollvember Day 7-8 Zakupowych przyjemnosci ciag dalszy :)

Niestety znowu post zbiorczy z dwoch dni,ale przewidywalam ze tak bedzie bo wczoraj tak mialam dzien wypelniony ze cudem by bylo dodanie jeszcze posta.Zreszta wrocilam do domu przed polnoca dopiero,takze tego ten :)
Pojechalam wczoraj na poszukiwania pudel,takich duzych,plastikowych do przechowywania.Chce ogarnac te tony materialow ktorych mi sie nagromadzilo a przechowuje w najdziwniejszy sposob i zaden z nich sie na dluzsza mete nie sprawdza,wiec pudla chyba okazuja sie najlepsza metoda.
Oczywiscie trudno cos znalezc kiedy potrzebujesz bo w chwili obecnej wszystko zdomnowaly Swieta Bozego Narodzenia i bylam chyba wszedzie gdzie byla szansa znalezc cos duzego.
Przy okazji wpadlo mi w oko kilka rzeczy,a ze lubicie posty sklepowo-zakupowe to pomyslalam ze Wam pokaze.
Kilka lalek np w bardzo atrakcyjnych cenach;



Widzieliscie kiedykolwiek zestawy Barbiowe z serii Hello Kitty? Bo ja nie o.O
Jesli ktos jest zainteresowany to dostepne w sieci sklepow Asda;



Nie wiem czy znany Wam jest ten niegrzeczny Elf,czy raczej zabawa dziecieca z nim zwiazana.Nazywa sie to "Elf on the shelf" jesli chcecie sobie poczytac to oczywiscie mozecie,aczkolwiek najbardziej zaskakujace jest dla mnie to,ze sa dostepne elfie akcesoria.W tym przypadku ubranka! Pizamki,szlafroki,a nawet poslanie.




Same Elfy tez sa dostepne,tutaj akurat sklep "Pound Stretcher". W takim sklepie wszystko jest duzo tansze niz gdzie indziej,troche taki dyskont to jest chociaz tutaj raczej te wszystkie sklepy nazywa sie zwyczajnie bargainsami,czyli sklepem z okazjami cenowymi :) 
Chcialam pokazac Wam co z tego wzielam,ale moze jutro to zrobie bo sobie nagle uswiadomilam,ze te rzeczy sa przywalone przeogromna gora tkanin i nie ma szans zebym to teraz wygrzebala.
Kupilam tylko dwa szlafroczki,rozowy i szary i wydaje mi sie ze na lalke wielkosci KID od Iplehouse to bedzie idealnie pasowalo ( one maja 35 cm wysokosci). Mam pomysl na mega swiateczne zdjecia z udzialem dwoch "dzieciakow" ktore szczesliwie posiadam :)

Na dzisiaj to tyle,bo uciekam sie szykowac do pracy.Swoja droga musze zaczac dodawac te wpisy o rozsadnej porze,a nie miedzy 21:00 a 23:00,hahaha ludzie o tej porze juz leza w lozkach :)
No ale ja wtedy dopiero mam zwykle czas zeby usiasc i cos naskrobac,niestety.
Od poniedzialku za to mam caaale 11 dni wolnego i mysle sobie ze moze cos kreatywnego stworze; nie wiem, jakies mega zdjecia czy ja wiem? Poza tym wciaz mozecie pisac co chcecie zobaczyc w tutorialach; na razie jest jedna propozycja na koszulke/bluzeczke dla maluszka typu lati/pukifee wiec jesli chcielibyscie zobaczyc cos jeszcze to piszcie koniecznie.

Balbinka Bernikla, o tak - skuter miszczostwo!

Kamelia,co do gitary mam plan :D  O ToysRUs pytalam bo firma jako ta do ktorej naleza wszystkie sklepy przestala istniec ( nie wiem czy zbankrutowala czy nie ale przestala istniec ) i zamknela wszystkie swoje sklepy tak w USA jak i w UK.Nie wiem gdzie jeszcze dzialaly i czy tez zostaly zamkniete czy nie.

Swiat Porcelanowych Lal,to zazdraszczam cen! U nas w Tesco zdzierstwo jak nie wiem i poza dobrymi promocjami i wyprzedazami nie oplaca sie raczej nic kupowac bo mozna zanlezc gdzie indziej sporo taniej.Ten rower kosztowal kupe kasy,nawet sie dziwilam ze tak duzo bo swoj poprzedni kupilam w Asdzie ( tez supermarket ) za okolo £9 czyli ponizej 50 zl.

Magda,bylo wiecej zestawow ale tylko te mi sie podobaly :)

Nana Arima,no wlasnie ja tez nie chodze,czasem moze warto raz na jakis czas wstapic i dac sie zaskoczyc.Albo stwierdzic,ze mialam racje nie tracac czasu na takie spacery :)
Do nastepnego kochani :*

2 komentarze :

Nana Arima pisze...

Ja wszelkiego rodzaju pudła i pojemniki kupuję w Pepco, Ikei, Jysku lub Castoramie. Ikea jest w wielu krajach, więc chyba to najlepsza opcja.
Zestawy Hello Kitty widziałam tylko w necie, zresztą tak nawet taniej wychodzi zamówić online. Te elfy to pierwsze widzę. Ale ubranka super! Szlafroczki są urocze. :) Jak ja bym chciała takie dla moich żywicznych chłopaków i to w takiej cenie, buahaha! ;)
Z tutków to bym chciała coś do wystroju wnętrza co można zaadaptować dla bjd 65-70 cm. Ło. ;P

Aya w Świecie Lalek pisze...

świetne te piżamki lalkowe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10