czwartek, 22 listopada 2018

Dollvember Day 14-15; Och,jak jestem piekna!!!!

Nie ja oczywiscie,nie ja :)
Mam doslownie 10 minut na posta i nie zabardzo wiedzialam co pokazaca bo nie mam czasu na zrobienie jakichokolwiek fotek,ale sobie przypomnialam,ze mam 6,tak,SZESC  lalek ktorych jeszcze nie pokazalam wiec od dzisiaj zaczne "sie chwalic".Oczywiscie nie w jednym poscie ani nawet nie w kazdym poscie,ale zawsze to bedzie jakis mily przerywnik.Ci ktorzy sa w lalkowej grupie na fejsie pewnie juz widzieli,chociaz nie jestem pewna czy wszystkie pokazywalam.
Zaczne od najwiekszej :)
I wlasnie na fejsie ja pierwszy raz zobaczylam,ktos wystawil na sprzedaz.Lalka ze stanow jak zwykle,bardzo korzystna cena ( inaczej bym jej w zyciu nie kupila,tzn nie wydalabym tyle na lalke chociaz i tak reka drzala :D ).Nie mowie ze nie warta swojej ceny itp, po prostu kazdy ma jakis prog ktorego nie przekracza badz nie chce przekraczac,cos na zasadzie; zachowajmy w tym szalenstwie odrobine zdrowego rozsadku :D  Tak czy siak napisalam do sprzedajacej,zapytalam czy zgodzi sie wyslac ja na "moj" adres w USA ( pamietamy,super kolezanka do ktorej wszystko sobie tam wysylam   ) i dziewczyna napisala ze tak,ze nie ma sprawy.Po kilku godzinach napisala mi ze sprawdzila ceny,ze wyjdzie 30 dolarow za wysylke do UK i nie ma sprawy,ona mi wysle to tutaj i wpisze nizsza kwote w deklaracji.Troche sie zdziwilam,bo rodzaje paczek oraz ceny na terenie stanow i wysylki do europy mam w jednym palcu,napisalam jej nawet ze nie,moze jednak kolezanka bo strasznie duzo to wyjdzie ( nie wspomnialam,ze panienka podrozniczka w rozmiarze SD ,hehehe ) a ona na to ze nie nie,nie boj nic jak bedzie wiecej to ona doplaci.Coz,pomyslalam sobie chyba wie co robi i juz nastepnego dnia dziewcze wyruszylo w podroz.Okazalo sie tez,ze mialam racje bo lalka nie jest workiem ziemniakow ale jednak priorytet expresem wyniosl ja tak jak przypuszczalam drugie tyle :/ Bylo mi glupio mimo ze probowlam jej perswadowac juz wczesniej i mowilam ze to szalenstwo a w rozmowie po wysylce nawet powiedzialam ze moze chociaz polowe jej doloze ale powiedziala ze nie,to jej wina mogla sprawdzic to lepiej a tak to jest jej wina i o doplacie mowy nie ma.Bardzo uczciwa dziewuszka i wciaz mi glupio z tego powodu do tej pory,ale nic to.Tak czy siak,dotarla jak zwykle z przygodami bo wiadomo Parcel Force ( historie z ta instytucja w tle juz wszyscy dobrze znacie,nawet pani na poczcie sie zdenerwowala i kazala mi skladac skarge :D ) ale paczke podrzucona ( jak zwykle ) na poczte odzyskalam i nie dalam rady wytrzymac tych 10 minut do domu wiec kluczami od mieszkania rozszarpalam pudelko :D Tak przy okazji,trzeba sobie jakis breloczek do kluczy z pilniczkiem sprawic albo innym ustrojstwem,tyle czlowiek paczek musi w aucie otworzyc! Panna mega bezpiecznie zapakowana,pierwsze co chcialam zobaczyc na zywo to buzia,umarlam tam prawie z zachwytu!





!!!!!!!!!!!!!
Chloe, rozmiar FeePle60.
Powiedziedzcie sami,moglibyscie przejsc kolo niej obojetnie?



A teraz uciekam,praca wzywa :/
Jakby co,cuekinka do kupienia w moim sklepiku na Etsy,lnik w pasku bocznym :)
Odpowiedz na komentarze jesli sie pojawi to nastepnym razem :)
Paaaa!

5 komentarzy :

Nana pisze...

Śliczny nabytek! Może sama Chloe to niezbyt mój styl, ale lubię te krzywe nóżki. :) Ma miły dla oka faceup. No i sukienka fantastyczna. Mam hopla na punkcie gwiazdek. Jeśli chodzi o lalkowe zakupy, to jakoś wolę kupować nówki ze sprawdzonego sklepu niż z drugiej ręki, zawsze to bezpieczniejsze. Mogę zbierać kasę nawet rok, byle mieć upragnioną lalkę. Gorzej, że niektórych bjd z tych upragnionych nie ma u europejskich dealerów, a wiadomo, że sprowadzanie z Azji to nie lada wyzwanie.

Belle pisze...

Śliczności, nie dziwię się, że kupiłaś <3 :D I czekam na następne ;)

dlubaninylalkowe pisze...

Śliczna panna. Buzię ma taką uroczą, faceup delikatny i wyrazisty jednocześnie. Super nabytek!
Sukieneczka piekna. Aż szkoda, że nie mam żadnej panienki w tym rozmiarze.

Kamelia pisze...

Prześliczna. :)

Unknown pisze...

Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10