czwartek, 1 listopada 2018

Dollvember Day 1 czyli lalkowy listopad i grudzien,sa chetni?


Oczywiscie,oszczedze Wam swych zwyczajowych usprawiedliwien.
Dosc tego ze zycie wsciekle pedzi ( nawet tak nudne jak moje :D ) czy tez raczej dzien za dniem mija  na zasadzie budzisz sie,mrugasz i czas juz isc spac.
Mam tez sporo zmartwien ostatnio,ktore mam nadzieje sa przejsciowe i napewno nie zamierzam o tym opowiadac,takze spokojnie :)
Jak sam tytul wskazuje po raz kolejny probuje reaktywowac swoje blogi oraz wszystkie zwiazane z nim social media.Pomyslalam ze tak jak rok temu ( wlasciwie to dwa lata temu? ) zmotywowanie sie do jednego wpisu dziennie na blogu moze rozbuja mnie troche na nowo  a moze nawet ogarne fanpage na fejsie oraz insta? Wreszcie:/  Caly czas mam problem z regularnym dodawaniem wpisow czy zdjec.
Tak powstala misja Dollcember a za nim poszla wizja Dollvember bo przeciez jak szalec to szalec :)
Oczywiscie beda to prawdopodobnie krotkie notki,mozliwe jest tez ze dwa lub trzy dni zbierze sie w jeden post,ale glowna zasada to jeden wpis dziennie na blogu,fejsie i fotka na insta.
Tak przy okazji,jesli jeszcze ktos mnie nie sledzi na instagramie i chcialby to zachecam;



Nametag pojawi sie tez gdzies na pasku bocznym.
A moze Wy tez zdecydujecie sie taki lalkowy miesiac? Bedzie mi bardzo milo jesli mnie otagujecie,
bede mogla Was wtedy rowniez sledzic.Cokolwiek ma dla Was zwiazek z lalkowaniem moze znalezc sie na zdjeciu dnia.Wiadomo,w grupie razniej! <3


To chyba tyle na dzisiaj,wiem nudno jest ale to zawsze cos.Malymi kroczkami ale zawsze do przodu.
Czuje ze przyszedl dla mnie czas na zmiany graficzne tutaj a takze na fejsie.Nie bardzo wiem jeszcze jakie konkretnie ale intensywnie nad tym mysle.
Poki co uciekam,do jutra! ( jaka to frajda moc tak napisac! )


1 komentarz :

Aya w Świecie Lalek pisze...

to chyba już takie czasy, że wiecznie nie ma czasu :D Może to i dobry pomysł na rozpęd w blogowaniu. Życzę wytrwałości. Z chęcią poczytam nawet krótki wpis na Twoim blogu. Pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10