wtorek, 17 stycznia 2017

Arrival


Na bank taki tytul juz byl ( jestem pewna,ze Kate Sol orientuje sie lepiej niz ja ;* ),ale to najprostsze co mi do glowy przychodzi a na wymyslanie nie mam sily :)
MAM BAMBICRONKE <3
Kolejna!!!!!!!
Kiedy zachwycalam sie ta panna w rozmiarze SD co to ja chcialam kupic ( nadal bym chciala,chociaz jedynie pewnie po to zeby sie moc na nia gapic w zachwycie ) gdzies z boczku,niesmialo Ebay zaproponowal mi,ze moze bym chciala zerknac.O kurde jak ja chcialam! Zaplacilabym mu nawet zeby tylko moc spojrzec!! Hahahahaha :) No i plany planami a zycie swoja droga,kupilam kolejna Ciao Bella :)


Smiesznie tanio,pomyslalam ze jak sie bede zastanawiac to mi ktos znowu podkupi ( zawsze tak jest ) a potem bede plakala przez dwa tygodnie ze ojej,ze ktos mi "wykradl" :3
Lalka miala blednie wpisana nazwe ( mysle ze to wina tych wspanialych smartfonow,ktore nam wszystko probuja poprawiac ) a sprzedajaca nie wysylala poza UK tak wiec chyba to byla moja szansa <3

O   M   G

Limited Edition  Happy Winter Mae jest moja :3
I to za taka cene!!!!!!!!!!!!!!!



Bambicronki sa przepiekne,na zywo wprost do zjedzenia! lalka jest w idealnej kondycji,duzo lepszej niz moja Emily ( Limited Edition Ozzy's Judy ) wyglada jakby przyjechala wprost od "producenta" ( a fe, jak to brzmi! ).
Jakby ktos chciala sie zorientowac w temacie klikajcie


Musze jej dac jakies imie,co prawda jedno chodzi mi po glowie ale musze ubrac w "swoja" sukienke i sprawdxzic,czy to nadal bedzie to :)
Mam nadzieje ze popadalyscie trupem!!!!!!! Ja leze i placze z radosci :3



6 komentarzy :

Inka pisze...

urocze te bąbelki są, nie da się
zaprzeczyć - bardzo mi się podobają
czarne włosy Twojej niuni :)))

KateSol pisze...

Cudo *.*
Haha, nie wiem, serio! Chyba przy Kimberly tak było. Bo przy Madi mojej kochanej było o gościu ze Szkocji, a przy Hailey ,, JESSSTTT!!!!!". Nie pamiętam, co z Summer :(

Urszula Macioł-Kaźmierczak pisze...

Gdyby jeszcze efekty wszystkich zakupów impulsywnych były takie udane:)...
Śliczną ma karnację:).

Natalia pisze...

Cuda nad cudami :) Uwielbiam takie śliczne dziecięce buziaki:)

mamidana pisze...

Moja zazdrość sięga zenitu ☺ Piękna lalusia. Zresztą wszystkie Pani lalki są piękne i fajnie ubrane. Czytam i zaglądam ☺

asiulka pisze...

Śliczna dziewczynka, cieszę się, ze sprawiła Ci tyle radości :)
Pozdrawiam serdecznie :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10