środa, 2 marca 2016

Nowosci kilka i wielkie lenistwo :)

Nowosci lalkowe ofkors :)
Po pierwsze primo mam urlop.
Tak!!!!! Duzo urlopu!
Tak mi sie jakos uzbieralo niewykorzystanych dni chyba glownie z powodu zeszlorocznego zwolnienia,a ze jest koniec roku podatkowego/urlopowego to jest to ostatni dzwonek zeby ten urlop wykorzystac.I nie,nie macie problemow ze wzrokiem; lewostronny ruch uliczny i dwa kurki przy umywalce to nie jedyne szalenstwa tego kraju :) Rok urlopowy zaczyna sie 1 kwietnia ( LOL!! ) a konczy ostatniego dnia marca.Od 8 lutego nie pracuje juz 5 dni w tygodniu ale cztery,postanowilam zwolnic jako ze lata juz nie te a roboty nam tam nie ubywa.I tak oto okazuje sie,ze w tym miesiacu pracuje tylko... 5 dni :) I co robie? Oczywiscie ze lalkuje! Szyje na calego,



Mam kilka dni totalnej samowoli bo moj Plusz polecial wlasnie na 3 dni do polski i w tej chwili powinien wlasnie docierac do swojego rodzinnego miasta ( ach te cudowne godziny wylotu typu 23:30 itp).Ale dzieki temu nie bedzie swiadkiem przybycia nowego malucha,maluch powinien dotrzec dzisiaj przed 19:00 ( nie mam pojecia jak oni to prognozuja!  ale kto ich tam wie).Malec leci do mnie z Francji i mam nadzieje ze nie bedzie zadnej obsuwy bo specjalnie zaplacilam 10 euro wiecej za ekspress ktory powinien dotrzec w dwa dni.Nigdy nie dostalam paczki wysylanej przez TNT i mam nadzieje ze wszystko pojdzie zgodnie z planem,bo jestem w tej chwili jedyna osoba ktora moze paczke odebrac.Prognozy sa optymistyczne;


Zobaczymy jutro. Planuje nagrac open boxa i mam nadzieje ze tym razem mi sie uda,ale jako ze jestem uziemiona to nie liczcie ze ujrzycie ma paszczeke gdyz poniewaz lazy day znaczy dokladnie tyle co pizama i niekoniecznie uczesane wlosy :3 Jedyne czego mi zal to to,ze prawdopodobnie wig ktory dla niej wstepnie kupilam ( rudy!!!!!!!!!! o.O ) pewnie jutro nie dojdzie takze maly smuteczek jest.W czwartek za to rozpoczynaja sie Targi Craftu wszelkiego i juz sobie nawet kupilam bilet online coby zaoszczedzic tyle ze musze wydac £8 na parking,f**k.Kto wymyslil £8 za miejsce parkingowe?! Dwa razy w roku tam jestem  ale zawsze mam kierowce i niczym sie martwic nie musze,a teraz dupa zbita :3 Plus tego jest jeden,za to chyba przycmiewa wszystkie niedogodnosci z tesknota wlacznie; wszystkie moje zakupy zostana tajemnica :) Wiedze na temat ilosci toreb oraz kwot z paragonow zabiore ze soba do grobu buahahahahaha! Dlatego postanowialm pojsc na calosc i jeszcze w sobote skoczyc do bardzo rzadko przeze mnie odwiedzanego sklepu The Range ktory wygladem przypomina Obi i w zasadzie jest tam wszystko co mozna chciec kupic,ale sekcja craftowa  zajmuje chyba z polowe powierzchni a jesli mowa o asortymencie oraz cenach to Hobby Craft moze sie schowac.Sklep jest blisko ale niestety Pluszowy ma na niego alergie,glownie ze wzgledu na te czesc craftowa niestety. Wolalabym tam pojechac dzisiaj ale nie wiem jak tam moja panna,naprawde nie chcialabym przegapic pana paczkowego :/

A jesli juz mowa o lalkach,pare mi ostatnio przybylo ( nie wiem nawet co pokazywalam a co nie )
Na Walentynki dostalam Momoczke,moja pierwsza! Slicznosci!




A tydzien temu ( juz trace rachube czasu) dolaczyla do mojej kolekcji mala ruda zmora <3 ;



Jest urocza!

Kurcze,chcialam tylko po krotce napisac co u mnie i pokazac co mi przybylo a tutaj prosze,lawina!
Spadam bo jest juz prawie trzecia nad ranem :)

Dziekuje za uwage i mam nadzieje do bardzo radosnego pozniej! :*


4 komentarze :

Inka pisze...

rzeczywiście - lawina nowinek!
będę wypatrywać niespodziewajki -
a Momoko ma niezłe ciałko :DDD

Magni pisze...

Gratuluję urlopu i chyba najlepszego z możliwych sposobu na jego wykorzystanie :) czekam na zdjęcia nowej lokatorki i RESZTY TEŻ bo obiecałaś ostatnio i nie ma ciągle ;)

Aya w Świecie Lalek pisze...

Wspaniała bluzka się szyje... :) A jakie nowości lalkowe cudne! Urlop - marzenie :) Życzę jak największej możliwości lalkowania! Pozdrawiam ciepło.

Robotica Freaky-Sutcliff pisze...

Raczej nie przepadam za Blythe, ale ten model bardzo mi się podoba <3 Gratuluję jej i Momoko!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10