czwartek, 3 grudnia 2015

Yay!!!!!!!!! Czyli wszyscy kochamy maluchy :)

Poniewaz dlugo mnie nie bylo i jakby nie mam na to zadnego ( poza oczywistym lenistwem i brakiem ogolnej organizacji zyciowej) wytlumaczenia,sprytnie udam ze ostatni wpis byl tydzien temu :3 
***********
Jak to u mnie,na poczatek krotkie story; czyli zeby nudno nie bylo :3
 Jakis czas temu zapragnelam malej lati.I tak sobie czekalam az sie cos fajnego pojawi,czekalam az sie pojawila.I cena bardzo dobra i laleczka legit czy tam genuine w zaleznosci od okolicznosci,ale nie bylam chyba przekonana do tej wlasnie w 100%,bo owszem cene zaproponowalam,targ czyli "best offer" na Ebay sie rozpoczelo,troche sie targowalismy i ostatecznie nie kliknelam tego "accept".
Jak mawiaja starzy indianie ( !!! :3 ) olej to i jak wroci to mialo byc Twoje a jesli nie,to nigdy nie mialo byc i nie ma co rozpaczac.Lalki ponownie nie wystawiono a i ja nie myslalam juz o niej wiecej.
No i okazuje sie,ze widocznie kto inny byl mi pisany,bo we wtorek wieczor oko moje ujrzalo ja! Slicznosci slodkosci! Cukierasek! Oczywiscie ze natychmiast sie zaoferowalam ze swoimi funtami szterlingami,nastepnego dnia rano oferta zostala zaakceptowana,a ja natychmiast zaplacilam i oto dzisiaj rano malenstwo juz u mnie jest! O raju! Lati miala byc prezentem ode mnie dla mnie,20 grudnia bowiem -tak,dobrze widzicie- koncze 40 lat i czyz moze byc piekniejszy prezent niz drugi pukis?! Co prawda od chlopa na imieniny ktore mam za dwa dni dostane lalke a na urodziny kolejna,ale lalek nigdy dosc! Hahah,mam caly rok posuchy poza jakimis walentynkami i dniem mkobiet pomiedzy ale grudzien,ooooo,w grudniu odbijam sobie zawsze caly rok! :)

Gotowi poznac moja Pukifee Shiwoo? Tak tylko wspomne od razu,kupilam ja z mysla o tym,zeby z niej zrobic..braciszka dla mojej Ante czyli Mii-jak to odmienic na polski?!
Moj slodziak!;










Ach!!!!!!!! Teraz jak tak na nia patrze to nie wiem juz sama czy ma byc  chlopcem czy dziewczynka... Jest rozkoszna! W dodatku wreszcie mam "spiacy" faceplate!!!!!!!

Poniewaz jak pokazuje poprzedni wpis sa wsrod nas osoby,ktore z roznych powodow nie sa az tak dobrze zorientowane we wszystkim, na wypadek gdyby ktos chcial wiedziec co to za lalka podaje linka do strony producenta.Rowniez jesli ktos nie zna na pamiec wszystkich modeli ( ja jej nie znalam :3 ) klikamy w linka;


Rowniez odpowiadajac na pytanie sprzed wiekow i poprzedniego wpisu z otwarcia Ante,to tez laleczka od Fairyland,o ta;


Tak prawde mowiac,to tam jest jeszcze z piec ktore chcialabym miec! <3 
I tak na koniec jesli juz mowa o Ante ostatecznie znalazlam dla niej wiga ktory jest idealny,niestety znowu rozowy :3 Chamskie i nieobrobione foto z komorki :3 ;




Wig jest od Leekie,strasznie jak na brytyjskie warunki drogi jesli brac pod uwage jakie to malutkie ale wyglada slodko.Poprzedni ktory miala a ktorego nawet nie widzieliscie byl ok ale przy okazji byl tak gesty i bujny,ze sie nie miescil w zadnen kaptur.
Tak przy okazji,jutro pokaze sukienusie ktore uszylam na rozmiar Pukifee czy Lati,na zdjeciu widzicie jedna z nich.Przy okazji powiem,ze przygotowuje maly kursik jak taka sukienusie uszyc,ktos chetny? Rowniez w tle sukieneczka w serduszka na rozmiar YOSD,chyba tez zrobie tutek jesli oczywiscie macie ochote.W ogole mam pare pomyslow na wpisy,kilka ciekawych porad,kilka tutoriali na moj youtubowy kanal a przede wszystkim dla Was tutaj na blogu,musze tez zrobic maly update w zakladkach u gory,bo duza czesc linkow niestety nie dziala.
Dziekuje tez sobie samej za kazdym razem kiedy chce zrobic foto,bo odkad kupilam lampy sami widzicie jak wyglada zdjecie zrobione z jej uzyciem,gdybym ich nie miala to nic bym Wam nie pokazala bo przy niedoborze lustrzanka strzela focha i odmawia wspolpracy.
To by bolo na tyle.Dajcie znac czy moj malec Wam sie podoba i co myslicie o niej jako chlopcu :)
Sciskam cieplo kazdego,kto jeszcze mnie mnie z obserwowanych nie wywalil i dzis do mnie zajrzal :*


11 komentarzy :

Coco Dolls pisze...

Śliczna, ja bym ją zostawiła dziewczynkom ;)
Różowy wig bossssski, ale jak u Ciebie drogi to u mnie tym bardziej :( tutek na sukienkę jak najbardziej, może uda mi się uszyć taką :)
Pozdrawiam cieplutko :)

Magni pisze...

No nareszcie :D sama nie wiem, Shiwoo i jako dziewczynka i jako chłopak to cudności mniodem ociekające, musisz zdecydować sama jaką płcię przyjmie ;) ale że sama mam od długiego czasu ochotę na pana jakiegoś do mojego stada, to obstawałabym za chłopaczkiem bardziej, tak po cichu...
pozdrawiam i życzę "jutrzejszego" posta - jutro ;) :*

Caroline pisze...

Cudowny maluchy, aż miło popatrzeć!
Cieszę się, że małymi kroczkami powracasz do blogowania.
Pozdrawiam :D

dolllover pisze...

ojej <3 jaka słodka kruszynka.. ja zrobiłabym chłopczyka :)
powodzenia :)
Pati z bloga http://dolllover28.blogspot.com/

Urshula pisze...

Fajny maluszek! Jak dla mnie dziewuszka,ale i na chłopca byłaby ok,ma taki zadziorny wyraz twarzy :)

No i te twoje pazuuurki! bosskie! :D

A co do imienia Mia - odmieniamy tylko "Mii" a nie jak potrafią nauczyciele w PL...."Miji","Mija" ......niestety moja córka często się z tym spotyka :)
W domu dopuszczamy wersję "Mijusia" no i "Mintzi",ale to już inna historia (bajka Shin-chen się kłania)

Magda pisze...

Jest przeurocza, takie małe cudo! W wigu wygląda mniej "bojowo", sprawdzi się w obu płciach :) Zaletą posiadania chłopczyka, czy nawet hermafrodytki jest to, że można ubierać w każdy rodzaj ubranka a i tak będzie wyglądało super :) Nawet lepiej, gdy płeć jest niedopowiedziana ... teraz taka moda, że każdy widzi to, co chce widzieć :D

asiulka pisze...

Dla mnie idealnie pasuje na chłopaczka, ma taką zadziorna minkę ;)
Decyzja jednak należy do Ciebie i gratuluję obu maluszków :)
Co do tutków- wszystkie chętnie oglądam i zawsze skorzystam tak więc proszę jak najwięcej :)
Pozdrawiam serdecznie :)))

Majorka pisze...

Haha, rozkoszny łobuziak. :D To nie lada wybór, dziewczynka, czy chłopiec, nie mniej jednak ma taki zadziorny wzrok więc jest idealnym chłopczykiem. :P
Pozdrawiam. :)

Robotica Freaky pisze...

Mi wygląda na chłopca :3 Jest śliczny ^^

Agata (Meshya) pisze...

Rany, ależ Ci się namnożyło maluchów :D To cudnie, gratuluję~~ Ante i Shiwoo to śliczne modele <3

aya-w-swiecie-lalek pisze...

Urocze maluszki! Podbiły moje serce :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10