poniedziałek, 28 grudnia 2015

Baju baju jestem w raju :)


Leze,jem i sie zwyczjnie bycze,bo mam prawie dwa tygodnie wolnego i do pracy wracam dopieto po Nowym Roku :)

W tym miesiacu ( nie liczac malucha z ostatnich wpisow co to go sobie sama sprezentowalam ) dostalam dwie lalki wiec ostro pracuje nad przyodziewkiem,cobym je mogla godnie zaprezentowac. Kreacja dla panny w rozmiarze SD o przepieknej zreszta buzi juz prawie gotowa :) W  typowym dla mnie stylu "masochistycznym" czyli trzy miliony recznie naszywanych koralikow i wstazeczek,ale za to jak sie prezentuje! I tak sobie siedze dlubiac;





i wcale nie jestem pewna czy sie jeszcze wszystko nie zmieni piecset razy,hahaha.
Poza tym obzeramy sie,ogladamy filmy;


drynimy ( wszak czas okolosylwestrowy:);


Moglabym tak siedziec chocby i do konca stycznia :) 

Moze w nastepnym wpisie pokaze moje dziewczyny i po krotce podziele sie wrazeniami,jako ze wyjatkowo dziewczyny sa lewe,czyli jednym slowem recasty :/ Chlop chyba nie przezylby wydania kasy na dziewczyne w rozmiarze SD od Supiadoll a obie lalki sa prezentami od niego tak wiec biore cokolwiek zechce mi kupic :)
A jak Wam minely swieta? Procz masy rzeczy ktore dostalam znalazlo sie tez zelazko z generatorem pary wiec juz chyba tylko porzadnej deski do prasowania brakuje w moim kaciku profesjonalnej szwaczki,hahaha.Deski zreszta duzej i porzadnej nie posiadam tylko dlatego,ze nie mam nawet 1 cm wolnej przestrzeni zeby ja rozlozyc a co dopiero przechowywac.

Ja zmykam do mojej dlubaniny,mam nadzieje ze rowniez spedzacie ten swiateczny okres glownie na lenistwie i bardzo ograniczonej aktywnosci zawodowej :)
Dziekuje za uwage! :)

p.s przelamuje powoli swoje opory wzgledem zdjec z komorki,zawsze mysle ze to brak szacunku dla czytelnika,takie wrzucanie "smieci".Sek w tym ze komorka robi swietnej jakosci zdjecia a ja dzieki temu moge ten wpis opublikowac w piec minut ( samo zrobienie dobrych zdjec lustrzanka to kupa roboty stad tez i wpisy duzo rzadsze,bo kto ma az tyle wolnego czasu?). Dajcie znac co o tym myslicie i jakie jest Wasze zdanie na ten temat :*

6 komentarzy :

Nellodina pisze...

Widzę że tam u Was niezły chillout :D
Odpoczywaj, ale wiedz że czekamy na pokaz nowych panien ;)

Majorka pisze...

Nigdy bym nie powiedziała że te zdjęcia były robione telefonem, jeżeli posty będą się pojawiać często dzięki temu to jestem całkowicie za. :D U nas podobnie to wygląda, wstawanie o 10, pierogi na śniadanie, obiad i kolacje i filmy na rządanie. :P Mój Mikołaj nie przyniósł niestety nic lalkowego, także postanowiłam że sama sobie sprawię niedługo. :P
Pozdrawiam. :)

Magni pisze...

Nie wszyscy mają lustrzanki ;) a zdjęcia z tego posta są ostre i dobrej jakości, przyjemnie się ogląda i nie ma się do czego przyczepić. Wolę częstsze posty niż zdjęcia lustrzankowe :) bo różnica jest niewielka w oglądaniu ale częstsze czytanie sprawia więcej przyjemności ;)
Robię zdjęcia telefonem, robi je lepiej niż oba moje aparaty niestety oraz szybciej mogę ich użyć ;) bez telefonu musiałabym teraz porzucić blogowanie ;)
Tyle nowych panien obiecujesz, nie mogę się doczekać prezentacji oraz strojów :D

Robotica Freaky-Sutcliff pisze...

Łał, jakość tych zdjęć jest świetna, nie zgałabym, że są robione komórką :D Oczywiście czekam na zdjęcia nowych panien ^^

Urshula pisze...

oooo,będzie masa ochów i achów,jak pokażesz tę kreację!

ja nie mam oporów związanych ze zdjęciami z komórki...no chyba,że robione są wiesz...."cegłą" i są mega dziadowskie,czyli zero ostrości,duże ziarno.....Mój aparat zapomniany jakoś leży od dawna....człowiek robi się leniwy dzięki telefonom :(

Najlepszego dla WAS!!!

drutefka pisze...

Chciałabym, żeby mój aparat robił zdjęcia w jakości takiej, jak Twoja komórka :D Dla mnie liczy się to, co jest na zdjęciu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10