wtorek, 9 grudnia 2014

Jestem pijana :)


Nie,nie upiłam się tradycyjnie :P
Czuję się jak pijana od emocji które miały miejsce już ponad tydzień temu w efekcie czego tydzień przed i tydzień po był zupełnie wyjęty z życiorysu ( o samym weekendzie nawet nie wspominając ).
Ci którzy znają mnie z mojego prywatnego "fejsa" wiedzą,że podróżowałam 4.5 godziny pociągiem w jedną stronę do Birmingham ponieważ brałam udział w Eternal Twilight 10 
(klik w link)


który był niczym innym jak konwentem fanów sagi Twilight włączając w to kilku aktorów z filmu.
Słowo ludzkie nie opisze co ja tam przeżyłam za emocje o spędzeniu weekendu w pięciogwiazdkowym Hiltonie nie wspominam bo jakby nie zdarzyło mi sie wczesniej,hahahah.
Całe szczęście mam profesjonalne foty z gośćmi inaczej nie uwierzyłabym że tam byłam.
Zabrałam całą walizę ciuchów gdyż miałam wielkie plany cosplay'owe a ostatecznie zapominałam że się mam w ogóle przebierać ba zapominałam że mam robic foty itp także możecie sobie wyobrazić jakie to były emocje. Można powiedzieć że to była przygoda życia i jeśli to nie jest top of the tops ( kto wie co nam się w życiu przydarzy) to juz mi słabo na samą myśl :3

Jesli więc chcecie wiedzieć co tam robiłam i jak to wyglądało z grubsza oraz zobaczyc moje pamiątkowe fotki  to dajcie znać a postaram sie przygotować skrótowego posta.

Wrócić do rzeczywistości po takich emocjach nie jest łatwo ( wierzcie mi) poza tym jest dzisiaj tak koszmarna pogoda że przespałam większość dnia' mamy huraganowe wiatry tutaj w UK deszcz leje całkowicie poziomo i jest ciemno od rana jakby to już był wieczór.KOSZMAR.
powolutku cos tam klecę dla Pullipów i Dali ( w końcu zaopatrzyć sklepiki trzeba hyhyhy)
mam  całą masę cudnych spineczek bo jak wiecie uwielbiam seciki


Primark ma najlepszą oferte na świecie jeśli mowa o spinkach do włosów.Mam nawet świąteczne i pomyślałam sobie że miło byłoby stworzyc jakąs świąteczną sesję jeno nie mam pojęcia jak miałabym wyrobić się ze wszystkim do świąt włącznie z uszyciem kreacji świętopodobnych dla całej gromadki :O

Tak czy inaczej planów Ci u mnie masa cokolwiek sie uda stworzyć napewno postaram się Wam pokazać.

Dziękuję za wszystkie komentarze na temat poprzedniej kreacji,wcale nie napracowałam sie przy niej aż tyle a jeśli wziąć pod uwagę że wszystko szyłam podczas oglądania ulubionych seriali na Netflixie to można powiedzieć że w ogóle czasu na to nie poświęciłam :3

Dziekuje za uwagę i do następnego :*

5 komentarzy :

Magni pisze...

no, nareszcie :) zazdroszczę emocji, pisz skróta :D i czekam na kolejnego posta, oby już niedługo ;)

Dark B. pisze...

Dawaj dziewczyno wrzuć tu wszystko !!! Mi się już emocje udzieliły :D Super że przeżyłaś taką przygodę :D

Malfrue pisze...

No to ja czekam na te foty ^^) Gratulacje, takie emocje trzymają długo :)

aryh884 aryh884 pisze...

??????
?,????,????,??,???,???,??,???
???,???,????
??? ,??,???,?????,?
???,???,?,???,??,???,???
?,???,???,???,????
??,??,???,?,?,??
??,????,???,??,??,?
???,??,????
?,???
??????

Sandra pisze...

I love owls!!
your blog is beautiful, I follow you :)

my blog: http://myblythejulyandme.blogspot.com.es/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10