niedziela, 12 października 2014

Spam niedzielny :)

Ponieważ przekopałam całe mieszkanie i w miejscu najmniej oczekiwanym ( a jakże) znalazłam nieszczęsny wig :) Także na razie dziewczę zostanie w tymże bo bardzo mi tutaj pasuje.Ale zwiewna wata cukrowa którą miała na głowie ostatnie kilka dni może sie wciąż pojawić jeśli będzie się lepiej komponowała z kreacją :)
Jaka ulga że sie go nie pozbyłam! Chomicza natura jednak czasem sie przydaje :P

Poza tym nie jestem już Reyon bo Reyonek jest cała masa,od dziś jestem

Darcy 




Jestem boska <3 I będę miała mnóstwo pięknych sukienek! Już niebawem <3

Z ogłoszeń parafialnych spieszę donieść,że Darcy adoptowałam dzięki Ani z fejsbukowej grupy lalczanej,zdarza sie dosyć często że dziewczyny cos sprzedają.Ja trafiłam milion w totka i to juz kolejny.Pierwszym jest Jessica której uszkodzoną nogę ( ostatnio ktoś o to pytał) reklamowałysmy razem z koleżanką od której lalkę kupiłam,ale poczta polska niestety reklamacji nie uznała.Dlaczego? Odpowiedziano nam,że uszkodzenie powinnam zgłosić od razu przy odbiorze paczki i mieli w d... gdzieś to,że jak napisałam zresztą w wypełnianym formularzu było to niemozliwe z uwagi na fakt,że kurier nie pofatygował dupy na moje trzecie piętro i pomimo iż byłam w domu paczke zostawił u sąsiadki z parteru zdziwionej ztreszta tym faktem.Sąsiadka paczke od razu przyniosła na górę wiedząc że jestesmy przeciez w domu.
BEZ KOMENTARZA.
Podczas poszukiwań wiga odnalazłam zimowe botki które będą cudowna bazą dla kreacji na rozmiar SD która mam w głowie.Jesienną! Może nawet wyjdę z Jess w plener jak juz strój sklecę? Muszę odwiedzić podwoje sklepu Mimiwoo zaczynam bowiem odczuwać brak obuwai wszelakiego; panien przybywa mi jak grzybów po deszczu ( dacie wiarę że mam juz 5 zywiczek?! ) a wszyscy wiemy że czego jak czego butów nigdy dość.Buty zreszta są u mnie często bazą na której rodzą się kreacje w mojej głowie... :)

10 komentarzy :

marisol pisze...

Przez Ciebie będę miała nową lalkę... :))))

emigrantka pisze...

Ja jestem absolutnie niewinna :3

marisol pisze...

Haha
Nie trzeba było tyle spamować :D A tak sobie poogladam u Ciebie, potem w necie... i tak jakoś się klikło :P
I nie chodzi o dollfa...

Natchiko pisze...

Darcy, ale ty piękna jesteś!

Malfrue pisze...

Jaka uwodzicieka ^^) Śliczna jest :)

Marta pisze...

Hello from Spain: fabulous doll. I really like your pictures. Keep in touch

M pisze...

nie dość że piękna to i skromna jak na prawdziwą damę przystało ;))
czyli jednak muszę fejsbuka założyć ałaaaa...
czekam na te obiecane kiecki dla ślicznoty Darcy :)

marisol pisze...

No i przybyło maleństwo :D :D :D

Urshula pisze...

ślicznota z niej!bardzo fajnie jej w tym wigu!

olla123 pisze...

Śliczna :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10