środa, 5 marca 2014

Zjawy i zajawy :)


Pokażę Wam zajawkę tego,co ostatnio uszyam ale nie miałam jeszcze okazji jakoś ładnie tego sfotografować;


Tak jak pisałam wcześniej jest to coś co lubicie i w takim naprawdę "starym moim" stylu.
A póki co przegląd zakupów ( tez lubicie,wiem!)

Jedna panienka z serii Ever After High,najbardziej podobała mi się inna ale tę uznałam za najbardziej uniwersalna  plus znacie moją miłość do blond loków i niebieskich oczu :)



Tak wyglądają wszystkie dziewczyny z serii;


Lalke kupiłam w Tesco i akurat była w promocji.Do tego dodałam wszystkie moje kupony znizkowe,znizkę pracowniczą i wyszło mi... £4.50 chyba :) Grzech byłby nie brać,prawda?

Kolejne łupy sklepowe to mebelki znalezione w funciaku.Jeden funt sztuka czyli około 5 zł. Rozmiar nieokreślony ale wydaje mi się że idealny dla Pukifee;




Normalnie szok :) Taniocha roku :D
Akurat nie mam żadnej dziewczyny w tym rozmiarze :/

*********
Cieszę się,że podobał się Wam tutorial :) Ktoś wspomniał że chciałby kursik na spodnie - następny kurs to kursik na szybkie portki :)
Dzieki za odwiedziny i komentarze.
Do następnego i dziękuję za uwagę :)

10 komentarzy :

marisol pisze...

Ever After High jest śliczna :) Też taką chcę, ale muszę jeszcze obejrzeć na żywo.

Unknown pisze...

lala śliczna!
ale te mebelki to dosłownie szok! czemu u nas w PL nie ma takich sklepów??

Agata (Meshya) pisze...

Everki podobają mi się akurat mniej niż Monsterki z buzi. Ale może po przemalowaniu..
Najładniejsza ta śniada :D

Isia pisze...

Bardzo ładne te lalki. Bardziej w moim guście niż monsterki :)
A tych mebelków to ci zazdroszczę :)

Kremu pisze...

Świetna szafeczka. A u ciebie na pewno się sprawdzi. Nie wiem dlaczego, ale mam takie przeczucie :D

Malfrue pisze...

Śliczna panna, faktycznie jakby w starym stylu, ale jaka urocza. A mebelki cudne, czemu u nas niem funciaków :(

QKajusia pisze...

Szafeczki świetne, gratuluję zakupu ;-)

Unknown pisze...

Obs za obs?
macchiatooo.blogspot.com

Unknown pisze...

Witam . Po pierwsze to chciałam powiedzieć że mega zazdroszczę zdolności krawiecki. Czasem jeden post oglądam po kilkanaście razy. To właśnie u Ciebie po raz pierwszy zobaczyłam Moxie teenz. Szukam tych lalek już kilka miesięcy - kiedyś były wystawione na allegro ale przegapiłam aukcje i użytkownik które je wystawił mówił że może będą za jakiś czas - no ale niestety do tej pory nic. Może znasz kogoś kto chciałby odsprzedać laka lalkę. Dla mnie ważne żeby miała buciki i włosy tzn tą peruke. Ubranka mogę sama jej uszyć. Jakbyś coś wiedziała -proszę o kontakt anita24b@poczta.onet.pl

M pisze...

już 2 mies cisza... a prawie codziennie zaglądam z nadzieją, że pokażesz co uszyłaś, że cokolwiek w końcu napiszesz... wszystko ok?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10