poniedziałek, 13 maja 2013

Przypominam,

Ze do polnocy mozecie zglaszac udzial w zabawie na moim blogu,szczegoly po kliknieciu w cukierasy przypiete nad tym postem.
Az sama doczekac sie juz nie moge losowania bo do obdarowania az trzy osoby.Pytanie tylko bo sie nie zdecydowalam jeszcze czy wylosowac osobe i sprawdzic co dana osoba chce i tak trzy razy a jezeli osoba bedzie chciala to czego juz nie ma losowac kolejna czy wybierac zestawy po kolei i losowac osobe sprawdzajac czy dana osoba wyrazila chec posiadania tego co akurat jest na tapecie? Oba sposoby sa chyba dobre i tak samo uczciwe...

Poza tym moj cudny maly potworek czyli sodkosci-pysznosci juz do mnie leca i jutro napewno dotra.Ale ze szczescia nigdy za wiele to..............................
leca do mnie w zasadzie dwie lalki.Chcialam sliczna YOSD od fairyland ale kiedy zobaczylam te buzie......
noz coz,decycja mogla byc tylko jedna.Ona juz jest moja :) Nie chce Wam zdradzac kto to taki ale pokaze malutki kawalek buziaczka ktory mnie oczarowal i powiedzcie sami - czy moglam sie oprzec????!!

Kiedy ją zobaczycie tez umrzecie z zachwytu!! Nie wiem czy widzialam kiedykolwiek piekniej wykonane lalki.Dodatkowow szykuje sie cala masa gratisow,plus dziewczyna jest z serii limitowanej i w fullsecie... :) Ach!! Niech juz bedzie ten dzien!! <3

Zostawiam Was poki co i ide spac chociaz nie wiem jak ma zasnac :/
Tyle emocji a to nawet nie jest Gwiazdka !!!!


13 komentarzy :

Kola pisze...

może to napisałaś, a ja nie zrozumiałam, ale najlepiej by chyba było jakbyś losowała i patrzyła czy ta osoba chce na dala czy pullip i jej dać wybrany zestaw :)

Unknown pisze...

zgadzam się z Kola2000

makarrena pisze...

Piękny ten buziak, czy to jakaś Lati? Trzymam kciuki żeby szybko do ciebie dotarły :)

dollinka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
dollinka pisze...

śliczna buźka!

a co do losowania to: najlepiej chyba losować i sprawdzać :-) chociaż nagrody takie piękne, że obojętnie co bym wygrała i tak będę szczęśliwa :-)

Anonimowy pisze...

Mogłabym mieć obojętnie jaki zestaw. Wszystko jedno. Są takie śliczne. *u*

Coco Dolls pisze...

Zrobisz jak będziesz uważała za stosowne :-)
Pozdrawiam cieplutko.

asiulka pisze...

Czekam na losowanie i na nowe pyszczki :)
Pozdrawiam :)

Effie. pisze...

Hym, nie wiem czy zrozumiałam, ale jesli np taka ja napisałam, że chcę wszystkie ubranka to bym dostała wszystkie czy co? A jak 3 osoby moga wybrać to jak wylosuje się tą osobę która napisała, że chce wszystkie ciuszki to dostanie np 1 zestaw?

Jejku, pyszczek jest taki słodki <3

Unknown pisze...

no dalej napatrzeć się na tego pysia nie mogę :D

co do losowania, losujesz 3 i patrzysz co kto wybrał, jak nie są zdecydowane, wybierasz sama ;)

Urshula pisze...

ohhh i ahhh!!! nie mogę się doczekać,a już napewno padnę trupem jak "dopieścisz" malucha ubraniowo!!! :D:D:D

Unknown pisze...

No to tylko pozazdrościć Ci możemy i uzbroić się w cierpliwość :)

Dolls Cafe pisze...

To czekanie...ale potem....!!!!!!!!!!!!!!!!!

...a na losowanie czekam ja... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10