poniedziałek, 18 lutego 2013

Burza

Nie,nie o takiej burzy mowa. Ja idę jak burza i szyję,szyję!
Aż strach :] Oglądam Pamiętniki Wampirów odcinek za odcinkiem ( jestem w połowie trzeciego sezonu ) i tak mi sie przy tym pracuje sprytnie,że pokazywania mam na trzy posty :]
Dzisiaj pokażę na szybciora to,co uszyłam Jamiemu. Z powodu mojego dalowego chłopczyka dostałam chłopcowej-szyciowej weny a ponieważ wciąż czekam na upragnione obitsu to skorzystał na tym Jamie.
Bluza i portki:]




Jestem w szoku wielkim bo od jakiegos czasu nieźle idzie mi szycie spodni / spodenek co jak powszechnie wiadomo było moja piętą Achillesową. Portki są idealnie takie jakie chciałam żeby były.Ponieważ az tak różowo nie jest nie znajdziecie tutaj wymyślnego zapięcia; u góry wykończone są ściągaczem.Kolor w rzeczywistości jest ciemnym "brudnawym" dzinsowym,ale na tych zdjęciach wygląda bardzo niebiesko.Mam w planie ciuchy ze skóry i tworzyw skóropodobnych mam zamiar poszukać na Ebay; kiedys widziałam dużo  aukcji z taka skórzana resztówką. Dla plastików idealne. Chciałam założyc mu inne buty ale o zgrozo NIE MOGĘ zdjąć mu tych.Nie wiem czy przez to że zostawiłam go w nich na jakis czas a to przeciez rodzaj gumy,czy cos innego ale będę musiała się teraz nieźle nakombinować :/ 
Poza tym sprzedałam jedną ze swoich lustrzanek ( całkiem nieźle zresztą, a nie używałam jej i tak wcale ) i teraz pytanie jest takie; czy szukać czegoś żywicznego z Fairyland'u dokładając do tego co mam czy skusić się na białego Samsunga Galaxy Note.Nie musiałabym dokładać :}

Jutro mamy ważnu dzień,nie mówie o co chodzi bo to palcem na wodzie pisane jak na razie,ale plis trzymajcie kicuki :) Rozchodzi sie o zycie prywatne :]

Pewnie wrócę jutro z dalszym pokazywactwem.Co prawda zraziłam sie do rozdawajek ale mam wielką ochotę coś Wam dać więc proszę dajcie znać w komentarzach czy chcielibyście dostac ode mnie coś spod Emigranckiej igły i co konkretnie.A może coś innego? 
Ja spadam szyc dalej (góra getrów czeka :P )
Dziękuję za uwage.

18 komentarzy :

elianka pisze...

Jamie wygląda świetnie, męża bym tak ubrała :D
Za życie prywatne trzymam kciuki z całych sił!

Effie. pisze...

Jakie ma fajne spodnie,bardzo mi sie podobają :D Ja tam bym zbierała na fairylandka ^^ Ojej, uwielbiam ciuszki spod Pani igły :3

malkama pisze...

Pieknie Ci idzie szycie i dlatego ja barzo chętnie wzięłabym udział w rozdawajce ciuszkowej na Dalki :)

Ja oczywiście Fairylandowy świr nie mogę powiedzieć nic innego, jak tylko FL!!!!

Nat pisze...

Podziwiam portki spod twej igły, gdyż ja nawet korzystając z tutoriala, nie potrafię takich uszyć xD
Co do wyboru lalka vs samsung, polecę sposób z forum : weź monetę i oznacza sobie np. że reszka oznacza lalkę. Potem podrzuć monetę i sprawdź co co ci wyszło. Jeśli jesteś zawiedziona tym co wypadło, weź drugą rzecz :)
A co do rozdawajki... Z chęcią przygarnęłabym słodką sukieneczkę w stylu Hailey dla mojej dalki :3

Maud Drôle pisze...

Spodnie świetne :3

Candy to dobry pomysł, a jeśli chodzi o nagrody, to jakieś bluzy, albo spodnie właśnie :3

Unknown pisze...

ślicznie wyszło!!
Spodnie pierwsza klasa :D

Anonimowy pisze...

Jak zwykle cuchy rewelacja :-)Trzymam kciuki za życie prywatne!

Lukshana pisze...

Uwielbiam twoje ciuszki ^^ Oczywiscie trzymam kciuki żeby wszystko poszło po twojej mysli :) A co do candy to napewno bylabym chetna np na jakies bluzy czy spodenki ;3

Natalia pisze...

Mnie wystarczy podziwianie tych cudowności:). Te ciuszki nawet najprostsze mają w sobie to coś:)

Dolls Cafe pisze...

Ubranka- rewelacja!!!
Fairyland or Note II..?
Trudny wybor- ja od tyg uzywam bialego nota II. Jest super-zadnego przegrywania zdjec. Wszystko robię z tel. Są aplikacje fofo do sciagniecia i mozna zmniejszyc rozmiar zdjecia itp. POLECAM!-ze mnie to trochę gadzeciarz, więc...Fairyland będzie pod koniec tygodnia :)))

meow. pisze...

Ja bym wybrala fairylandowego stworka
:)

Heoya-Chan pisze...

Według mnie lepiej kupić telefon,moja koleżanka ma Galaxy Note'a i jest świetny,elegancki,sprawny i bardzo użyteczny ;)
Jamie ma świetne spodnie :3

Urshula pisze...

Jamie to niezłe ciacho no i ubrane z klasą i luzem,ale to tak jak zawsze u ciebie :)

Trzymam kciuki za Was :*

Aha - cokolwiek byś nie rozdawała - ja biorę!

Laur. pisze...

Ubranko Jamiego jedt śliczne! Z chęcią wziełabym udział w Candy. Może jakaś bluza albo sukienka?

Lucrence pisze...

Świetne spodnie :D
według mnie lepiej kupić kogoś żywicznego z fairyland'u.

Oltasia pisze...

Ale cudne spodnie *_*

dollinka pisze...

pięknie Ci wyszły spodnie, ja bym z chęcią przygarnęła podobne dla mojej Bianeczki :-) pozdrawiam!

Honorata pisze...

Jakie mega super wypasione DŻINY!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10