poniedziałek, 28 stycznia 2013

A wiec....

Leci do mnie nowa Dal.
Sponsorowana w 100% przez Pluszowego któremu chciałam tylko pokazać jaka i że dodatkowo jest super tania a on na to tradycyjnie-dam Ci pieniadze i sobie ja kup :]
Można sobie wymarzyć wspanialszego faceta??
Nie sądzę :)
Paczka będzie u mnie lada moment bo leci z UK i uwaga-prawdopodobnie będzie u mnie chłopcem :] Oby sie "nadała" :]

Poza tym u mnie leje i wieje co znaczy że descz pada całkiem poziomo (to u nas częste) a wiatr wieje tak że zrywa owłosienie razem ze skalpem :/ Uszyłam kilka rzeczy,konkretnie ze 3 sukienki,bluzę i cos tam jeszcze oraz mam jeszcze troche pomysłów plus doszło mi nieco materiałków (między innymi dżinsowaty na mega duże ogrodniczki dla mojego "chłopca") i dzisiaj pokażę Wam jedną z sukienek.Oczywiście foty pstryknięte w warunkach wysoce nieciekawych więc mam nadzieję że skupicie się wyłącznie na sukience.
Hello Kitty w natarciu;




Nie wiem dlaczego na zdjęciach wygląda jak psu z gardła wyjęta ale i tak jest Summer wygląda w niej mega słodko :] Uwielbiam te sukienki o prostym kroju i mimo że wymagają sporo pracy i ręcznego odszywania brzegów to chętnie je szyje.Brakowało mi tylko czegos pod szyja i ta kokardka tak sobie mi pasuje ale cóż może to czymś zastapie a jesli nie zostanie jak jest.

Zostałam też nominowana do Liebster Blog przez Marisol i niestety będę się chyba musiała ustosunkować :]  Chyba ponieważ nie wiem czy podołam a takie zabawy zawsze wywołuja we mnie dreszcz niepokoju i zimny pot na czole bo wybranie tylko kilku blogów jest rzecza niewykonalną. Wymyslenie sensownych pytń jak w tym przypadku graniczy nawet z cudem ( w moim przypadku).

I na samiutki koniec,widzieliście????


Niby taka sama ale jednak zupełnie inna.Niezmiennie jednak urocza :) I dostępna :]
To ja zmykam cos niecos się pobawic :]
Dziękuję za komentarze na temat sukienek <3.
Dziękuje również za uwagę.

21 komentarzy :

Wilandra pisze...

Rzeczywiście lepszego faceta sobie wymarzyć nawet nie można jak Twój szczęściaro :)

Co do nowego Cynamona to już dawno go widziałam i lalkowicze stwierdzają, że wersja stara jest lepsza...

malkama pisze...

Sukienka BARDZO urocza!!! i ta falbanka ;) Cinnamorola widziałam, ale dla mnie ten pierwszy wymiata! i jednak to pierwszą wersję musiałam zdobyć :) a w sklepiku dojrzałam rementy, które zaczęły za mną chodzić ostatnio bardzo!

sheri pisze...

genialna ta sukeinka :33

Coco Dolls pisze...

Sukienka śliczna :-) a i takiego drugiego faceta to raczej że świecą szukać :-)

Miuki-chan pisze...

Facet faktycznie do pozazdroszczenia. I kolejna dalka, z pięć chciałaś ich chyba mieć jeśli dobrze pamiętam. Ciekawa jestem jak wyglądałaby taka armia fochów. Oby nowy(/a czasowo) pojawił się jak najszybciej.
Sukieneczka słodka i jaki fajny materiał.
A nowego Cynamonka widziałam dawno i poza włosami za bardzo moim zdaniem się nie przypominają. I "stara" wersja bardziej mi się podoba.

Bacardi pisze...

Ciekawam nowego dala ;)
Sukienka fajna, ta kokardka nie wygląda źle, choć lepsza byłaby jak dla mnie czarna ;)

Urshula pisze...

ooo,Plusz ma wielkiego "plus(z)a" u mnie!ja też przymierzam się do zakupu i co najciekawsze - mój małżon mnie namawia! :)
Hello Kitty sukienusia śliczna,a głównie ta falbaneczka u dołu!

paauliska pisze...

ja ja wiem co by mi tam pasowało :) kołnierzyk ozdobny z takiego materiału jak falbanka :)

Szary Liść pisze...

Naprawdę urosza sukieneczka :)
Ciekawi mnie bardzo jaki model Dala został przez Pnią zamówiony!

Szary Liść pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Oltasia pisze...

Uwielbiam tego typu buty! :3

Mono pisze...

Bardzo fajna sukienka, prostota zawsze jest piękna :)

Mam ochotę wyć przez ten link, który dałaś. Pullip Ddalgi od dawna jest na mojej liście życzeń, teraz w tak korzystnej cenie, a ja jestem bez kasy ;( Idę popłakać w samotności...

pati30.06 pisze...

gratuluje nowego lalka ;)aby tylko dziewczyny sie o niego nie pokłóciły

Jogobel pisze...

Gratuluje :) Nie mogę się doczekać. Facet - marzenie. Tylko ściskać i całować *.*

Regina Jabłonowska pisze...

śliczna dal zapraszam: uszatapullip.blogspot.com

Jednorożec pisze...

Gratuluję ! Sukienka śliczna !

Abunia pisze...

Faceta to można Ci tylko pozazdrościć :D Sukienka jest śliczna.

Cynamonka już dawno widziałam...są duże różnice pomiędzy nimi. Szczerze tamten mi się nie podoba, a starszej wersji nie przebije żadna lalka :))

Abunia pisze...

+ oczywiście gratuluję nowej lalki i mam nadzieję, że dotrze do Ciebie jak najszybciej...cała i zdrowa ;))
Znaczy...jeśli to chłopiec to "całY i zdrowY"

Effie. pisze...

Sukienka jest śliczna, Hello Kitty idealnie jej pasują :3 A te butki są cudne ^^

Agnieszka pisze...

Jejciu jak ja dawno tutaj u Ciebie nie byłam:) Pannice wydoroślały, mają piękne kolorowe sukieneczki i bluzeczki:) No super...

Nemi pisze...

sukieneczka bardzo ładna, nowy dal ^^ proszę go pokazać jak tylko się zjawi ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10