poniedziałek, 14 maja 2012

Przygotowania w toku

Czyli się dziewczynkowe ciuszki szyją:]
Wiele do pokazania nie mam,bo jedna bluzę Hailey'ową (o tej dla Madison zapomniałam,a przecież już też  gotowa:/).Poza tym uszyłam kompletne piżamki -bluza i spodnie-obu maluchom,ale to zobaczycie dopiero za kilka dni.Póki co bluzo sukieneczka dla Hailey;






Wykorzystałam istniejącą już naszywkę jaka była na dzieciowym ciuszku z którego uszyta jest bluza.Bluza jest cieplutka,ale nadal dziewczynkowa głównie dzięki falbance.Dostało sie też nowe rajtki do koloru:] Ktoś mnie pytał,czy robiłam coś z jej rumieńcami;otóż absolutnie nic z nią nie robiłam-jaka ja dostałam (ślicznotkę) taka jest:]

Aktualnie czekam z utęsknieniem jutrzejszego ranka,kiedy mój urlop sie zacznie,poza tym udało się i w sobotę o 13:00 jedziemy na quady.Yay!!!Nie moge sie doczekać!!!!To będzie frajda jakich mało:]
Nabyłam też troszkę muzyczki,żeby sie nam przyjemniej podróżowało (ta z lewej to składanka trzypłytowa,moje ulubione rytmy:)


No i szyje sukienkę dla Amy,bo ostatnio zupełnie ja zaniedbuję:]
Przypominam,że wciąż można się ustawiać w kolejeczce do Dalowej sukienki,szczegóły tutaj


No to lecę:]

13 komentarzy :

Niika pisze...

Fajna tunika :)

elianka pisze...

Super sukieneczka, akurat dla Hailey. Ona jest takim słodkim 'petit bebe" :)

Anonimowy pisze...

Piękna sukieneczka!!!! Halley bosko w niej wygląda i faktycznie nabrala rumiencow :-)

ajatoco pisze...

Mały, nadąsany słodziak dorobił się równie słodkiej sukienusi :))

Imago pisze...

Ale fajna! I bardzo w stylu Hailey! :)

pati30.06 pisze...

ma pani talent :D

Meg13 pisze...

Przesłodki maluszek :)Sukieneczka extra!!!

Anonimowy pisze...

sukieneczka istne arcydzieło :)

Unknown pisze...

Wygląda słodko jak zawsze a w groszkach jej do twarzy!!

Udanego "quadowania" życz, tylko wróć cała i zdrowa!! ;)

Anonimowy pisze...

Hailey wygląda meega słodko! Uwielbiam ją :) Udanego wyjazdu życzę

Unknown pisze...

Hello from Spain: This doll is adorable. I love her. The dress is perfect for her. Some pictures ideals. Keep in touch.

J.P. pisze...

Ślodziutka jest : D. Wspaniała sukieneczka ^^.

kinga pisze...

Rihanna rrrrr :) też bym ją zabrała

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10