czwartek, 12 kwietnia 2012

Świeży urobek

Ostatniż skończyłam bowiem około trzeciej w nocy:]



W roli głównej wczorajsze dzianinki (choć raz jestem konsekwentna:D)  i nowy papier do prasowanek który juz pokochałam!
Zapraszam do oglądania;












Bluzy idą na Etsy jakby ktoś był chętny.
Pierwsza najładniej wyszła,bo miałam pasujący kolorem ściągacz.Jeśli w niedziele będzie ładnie wybiorę się na targowicho i upoluję jakieś duże bluzy wyłącznie dla ściągaczy:]
A propo pytania z przed jakiegos tam już czasu (zawsze zapominam odpowiedzieć:) na temat tego jak robi sie takie ściągacze w lalczanych bluzach.Zwyczajnie-to normalne ściągacze,wycięte z normalnych ciuchów;ucina sie odpowiedniej szerokości pasek i jazda:]
Zabłąkała mi sie jeszcze bluza dla Moxie,fota jakos mi nie wyszła ale trudno



Dzięki za wszystkie miłe słowa na temat moich  tworów z poprzedniego posta.
I za to,że chce sie Wam wpadać:]
Przedwczoraj zamówiłam obitsu dla mojej Alice Du Jardin,bo zorientowałam sie że już chyba czas najwyższy,przy okazji oczywiście kusząc się na...dwie pary butów:] Ale w końcu trzy dziewczyny do obdzielania są więc to wciąż kropla w morzu.
I jeszcze jedno-chyba pozbędę się swoich barbioszek które mam,oprócz fashionistki.Ktoś byłby chętny? Jeśli tak to w następnym wpisie przypomnę jakie panienki posiadam.Ceny do negocjacji:]

Ściskam: ciepło;]

15 komentarzy :

Anonimowy pisze...

Też mam zamiar sprzedać Barbiowate! Oj duuuużo tego jest! A czy Twoje bluzy pasują na Dal??

Ronniexlove pisze...

Dla takiej modelki to aż chce się szyć. :) Ciuszki fantastyczne jak zwykle. :)

Niika pisze...

Czyżby nowa lokatorka? :D
Ubranka śliczne :3

jaemigrantka pisze...

Tak,czekam przeciez na Alice Du Jardin ktora wychodzi wlasnie teraz w kwietniu;zamowilam ja juz w lutym i wielokrotnie pisalam o tym na blogu:) Juz niedlugo powinna byc wiec czekam i nie moge sie doczekac juz!

Bluzy na Dal sa za duze,ale w planie sa z tych smaych materialow bluzy dla Dal wiec jesli ktos bedzie chetny to bardzo prosze:)

Anonimowy pisze...

Prześliczne ciuszki. Majstersztyk jak zwykle ;-)

Allyn pisze...

Przepiekne ciuszki ^^ Najbardziej podoba mi się druga bluza :) Oraz gratuluję przyszłej lokatorki, Alice jest piękniutka :3

elianka pisze...

Cudne te bluzy, bardzo inspirujące! Nie miej wyrzutów sumienia z powodu butów do nas leci... 6 par os mimiwoo.

drutefka pisze...

Jakież one piękne! Takie kolorowe i wiosenne, że od razu włącza mi się w mózgownicy "Mieć" (znaczy się "chcę je mieć!" ;)

Miuki-chan pisze...

Strasznie podoba mi się trzecia bluza, ciasteczko na niej jest cudne. Reszta również piękna, jak zawsze zresztą :D. Ściągacze mi się mażą od dawna ale nie mogę u siebie znaleźć żadnych bluz w normalnej cenie :/.

Marshalka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Śliczniutkie jak zawsze :D
Mi chyba najbardziej podoba się ta pierwsza w groszki :D i ta urocza czacha :D
Cudności tworzysz kobito :D
pozdrawiam

Urshula pisze...

Barb - jak zawsze cudne bluzy a te naprasowanki są superrr!muszę poszukać w necie i mojej córce coś takiego zrobić :)

Melcia wygląda super! A Tristen to już mnie wogóle powala!super kolor i bardzo jej pasuje!

J.P. pisze...

Bluzy są superaśne ^^. Te naprasowanki z netu czy kupne ? Kocham je :D.

Annettet pisze...

Uuuuu,bluzy wyszły cudaśne.Podobają mi sie wszystkie ..ale ta z wisienką wyszła -mniam,mniam,mniam:)Ktoś tu się nam mocno rozpędził:)Gratuluję.

Unknown pisze...

Hello from Spain: congratulations for these creations. I really like the skull. It is very original. Keep in touch.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10