sobota, 1 października 2011

Zmagań z igłą i nitką część dalsza

No wzielo mnie na maksa,szyje jak wsciekla z tego tez powodu powstalo kilka ciuszkow ,oczywiscie przewazaja bluzy (mam zamiar cos w papierach podlubac,ale tylko sobie obiecuje i nic z tego nie wychodzi).
Wpis na szybciora,bo maszyna czeka:D
Bluzeczka (jak poprzednio z prasowanka)


I bluzy wedlug wczesniejszego schematu;






Plus cos jeszcze:D
Dotarl juz kawaler:D


 Nie wiem jak Mel,ale ja jestem zakochana na maksa:)  Mam tyle pomyslow na to,co mu uszyc ze glowa boli,teraz tylko potrzebuje czasu i natchnienia,zeby to wszystko przelozyc na rzeczywistosc.Poki co,chlopak sie wdraza,bo nasza boska przyroda sprowadzajaca kazdego na ziemie powitala go deszczem i chlodem;wiec pierwsze co uslyszlam,to :daj mi futro i szalik:]

Dziekuje moim zagladaczom za odwiedziny i ciele slowa na temat moich tworow;fajnie ze jestescie:)
Moze jutro pojawia sie jakies foty ,choc juz sie pewnie wszyscy domyslaja kim tajemniczy pan jest.

8 komentarzy :

Ina. pisze...

Szycie pierwsza klasa kochana! Idziesz jak szalona i pewnie, tak trzymaj! A tą pierwszą bluzeczke to sama bym nosiła :D

Jestem strasznie ciekawa co to za pan... zaraz zaraz... papier pakowy wygląda znajomo... hmmm... :P

paauliska pisze...

jej juz sie nie moge doczekac jak pokazesz tego kawalera a bluzy mega

Bovary pisze...

Ależ pięknie szyjesz ! ręcznie ? Ja,jak mam ręcznie coś uszyć/przyszyć,to zaczyna mnie wszystko swędzieć z nerwów ;))) Bluzy przepiękne !!!!!! Koszulka też :) Podziwiam !

A ja wiem,co to za kawaler ;D sasasasa!

Effie. pisze...

pokazuj fotki ciuszki pierwsza klasa!:Dsuper sa:)

angel pisze...

Bluzy genialne!
Kiedy pokażesz faceta?

Ruda. pisze...

strasznie podoba mi się ta bluza w różowe kwiatki! <3

Pokazuj mężczyznę! :D Oliver, nie? :D

emma . pisze...

a mi się w serducha bardzo podoba :3

ja tez stawiam na Pana Oliwiera :D

Unknown pisze...

dzizzz powiedz mi jak szyjesz te bluzy :P recznie? Daj mi jakis wykroj ;( Bo szukalam po internecie i nic nie ma:((!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10